Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Siisti musta B7 A4 3.2Q spotattu Lahdes. :)

    Comment


    • tjaah.. omalla tummansinisellä kutosella olin kyllä liikenteessä Vihdintiellä noihin aikoihin.. tulee sahattua sitä edestakaisin päivittäin, mutta mullahan oli siis tollanen köyhänmiehenmalli.

      Comment


        Thoubin tyylikäs TT bongattu useaan otteeseen keskustassa ja keitaalla mustan uudemman TT:n kanssa. Kieltämättä erittäin paljon omistushalua herättävä pari. :)
        Itse liikuin nogaron sinisellä B5 ässällä jossa kultaiset vanteet.
        LSO:n kohdalla aivan vakiokuntoisen näköinen samanlainen ässä kuin minulla, vakiovanteet sopii kyllä todella hyvin tuohon koriin ja väriin.
        Viimeksi muokannut Noize; 14.8.2009, 20:51. Perustelu: lisää bongauksia

        Comment


        • Juu siellähän minä. Kattelinki et oon kyllä mielestäni foorumilla bongannu sun s4:sen. Se musta tt oli enon.

          Comment


          • Lainaus omasta viestistä kahden viikon takaa:"Tänään kävin työasioissa aamupäivällä Kolin huipulla. Parkkiksen reunassa seisoi metallihopeaan vivahtava C5, jonka takaluukkuun oikealle puolelle oli liimattu iso gekkotarra. Ajattelin alaspäin tullessa tarkistaa kerhotarratilanteen mutta auto oli jo jatkanut matkaa. Liekö ollut kerholaisia ihailemassa täkäläisiä maisemia?"

            Johan nyt, tänään oli täsmälleen samalla paikalla makoisa musta RonSu. Piti oikein pysähtyä kuolaamaan. Rekisteri muistaakseni EOG-XXX. Tarroja tai muita kerhotunnisteita ei näkynyt, liekö kuitenkin foorumilaisia?

            Comment


            • eilen Lappeenrannassa bongattu java-vihreä a6, tulit euromarketin kohdalla vastaan kohti kaupunkia siinä 8.30. samoin eilen illalla B6 S4 avant.

              Comment


              • Samoin bongasin atakin. Nostin käpälääkin takaisin, mutta taisit ehtiä sujahtamaan ohi. Clubitarra sopisisi muuten aika hyvin siihen vasempaan takaikkunaan.. ;)

                Comment


                  Varttia vaille yhdeksän hopeanharmaa B7 RS4 ajeli forssan ABC:lle. Ei näkynyt clubitarraa eikä kilvenpohjaa..

                  Comment


                    Eilen eli lauantaina punainen avo TT, uutta korimallia Naantalissa/Raisiossa Armonlaaksontiellä/Raisionlahdentiellä eli siinä "Kuparivuorentiellä". Muistaakseni aikasemminkin oon nähny siinä samassa paikassa. Liekkö suhaa siinä eestaas monestikkin. Tällä kertaa oli Raisioon päin menossa ja kello tais olla jotain 16-18. Mahtaako olla klubilaisia?

                    Comment


                      Kankkusen S1 ja joku taitolentokone otti tänään kisaa Malmin lentoasemalla. Aika tasoihin tuntui menevän kun kone ja Audi heitti ympäri kiitotien päissä ja kiihdytti takaisin päin, kone ilmassa ja auto kiitotietä pitkin. Oli aika hienoa nähä vihdoin S1 paukuttamassa rajoittajaa vasten "tositoimissa" :) Varastin pari kuvaa flightforum.fi:stä.

                      Huomenna klo. 15.00 on ohjelmassa sama homma. 22 euroa, mutta sillä rahalla näkee paljon muutakin mielenkiintoista mikäli lentolaitteet yhtään kiinnostaa!
                      Attached Files

                      Comment


                      • No voi Helv**ti ja minä kun luulin ettei tuolla ole mitään nähtävää!

                        Comment


                          Eilen Historic Grand Racessa oli upeaa kalustoa sekä harrasteparkissa että radalla. Harjulla tuli juteltua pitkät pätkät Jukan kanssa ja hänen upea Quattro keräsi kyllä katseita monelta kävijältä. Jukka tiesi kertoa että joku clubilainen oli tullut paikalle Pyhimys-Volvolla (tai muulla klassikolla) mutta mulla meni nimi ohi. :(

                          Comment


                            Mahtokohan olla clubi taikka palstalainen eilen uudella avo tt:llä karakallion kupeessa?
                            Emäntä mulkoili melko v*ttumaisella ilmeellä pelkääjän paikalta kun menin ohi kääntyvien kaistalla....

                            Comment


                            • kukas se ajelee uudehkolla rs4:sella täällä lahdessa,onko clubilaisia ? hopeanvärinen auto kyseessä. on se hieno ..:)

                              Comment


                                Lauantaina Sauvossa vastaan ajeli viininpunainen tuplaulostuloilla tuunattu V8.

                                Comment


                                • Eilen eli lauantaina punainen avo TT, uutta korimallia Naantalissa/Raisiossa Armonlaaksontiellä/Raisionlahdentiellä eli siinä "Kuparivuorentiellä". Muistaakseni aikasemminkin oon nähny siinä samassa paikassa. Liekkö suhaa siinä eestaas monestikkin. Tällä kertaa oli Raisioon päin menossa ja kello tais olla jotain 16-18. Mahtaako olla klubilaisia?
                                  En usko että on klubilaisia. Ja liikkuu raisio/naantali väliä melko useasti.

                                  Comment


                                    Tämän aamun (n. klo 8 jälkeen) bongauksia Helsingistä:

                                    Musta C5 Avant (facelift, quattro) jossa gekko oikeassa etuovessa peilin juuressa reitillä Pitäjänmäen liikenneympyrä - Meilahti.

                                    Musta C5 RS6 Avant Mechelininkadulla matkalla Ruoholahden suuntaan.

                                    Vihreä C4 S6 Avant clubin kilvenalusella pysäköitynä Ruoholahdessa kadun varteen.

                                    Lisäksi liuta kaseja sekä kuuseiskoja.

                                    Comment


                                    • TeroPee: "Vihreä C4 S6 Avant clubin kilvenalusella pysäköitynä Ruoholahdessa kadun varteen."

                                      Taisi/taitaa olla minun mikäli Kellosaarenrantaa pitkin kurvailit.

                                      Comment


                                        Jep, Kellosaarenrantaa pitkin ajelin.

                                        Comment


                                          Maanantaina Haminan Satamatalon edessä punainen C5 Avant Member-tarra takasivulasissa. Kuka tunnustaa?

                                          Comment


                                            Tuli tuossa perjantaina bongattua tuollainen audi:
                                            Klik
                                            Klik

                                            Veikatkaapa mitä proffa oli audiinsa viritellyt...

                                            [e] Huomasin juuri että tulikin vika osioon, oli tarkoitus heittää "mitäs näit tänään liikenteessä"....
                                            noo sitä sattuu :P
                                            Viimeksi muokannut Metsässä; 20.8.2009, 14:40.

                                            Comment


                                              Avant 100

                                              Näin tänä kesänä Salon suunnalla myös häkäpönttö Audin. Oli tehty vanhaan Avant 100:een. Villin näköinen kapistus ja kulki hieman nokka pystyssä kun motarin rampilta kiihdytti...

                                              Comment


                                              • Oliko tänään ennen puolta päivää Lappalaisen Matin audi kaupungissa yhden kerrostalon pihalla, näytti miehet tekevän ulkona jotain rakennus hommia?

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viesti
                                                  Näin tänä kesänä Salon suunnalla myös häkäpönttö Audin. Oli tehty vanhaan Avant 100:een. Villin näköinen kapistus ja kulki hieman nokka pystyssä kun motarin rampilta kiihdytti...
                                                  Varmaan oli valkoinen satku? Kiihdyttämisestä tuskin johtuu se keuliminen...

                                                  Saman pönttöaudin näin tässä kesällä Leppävaarassa Turun motarin kohilla puoliks kaiteen päällä (kehää lännestä ja Turkuun päin). Poliisin kanssa kuski ihmetteli, ettei jarrut nyt niin pitävät olleetkaan.

                                                  Comment


                                                    kokomusta R8 bongattu äsken kaupintien alussa Lassilassa.
                                                    Aina se vaan näyttää yhtä leveältä...

                                                    Comment


                                                      Lahdessa musta (r)s2 Oilonin vieressä parkissa tuossa 10-11 välillä.

                                                      Comment


                                                        Arttu: taitaa Matin auto tuolla hallissa vielä turboa odotella.

                                                        Comment


                                                        • varmaan joku muu sitten, kiillotetut bbs:n vanteet oli

                                                          Comment


                                                          • Kittilässä kaks uutta S3:sta, valkonen ja musta. Jonkin aikaa jo täällä pyörineet.

                                                            Comment


                                                            • Kuka Lähti 20.30 Cramo:n pihasta pispalaa kohti punasella sedan B6 a4:llä? olin itse siinä liikennevaloissa menossa kohti hyhkyä prof. autolla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X