Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

10v->20v

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    10v->20v

    Mulla on type89 coupe 2.3i 10valve koneella, siis se 100kw. Oisko kellään tietoa kuinka vaikee homma olis vaihtaa siihen 20 venttiilinen kansi ja käykö se edes tohon lohkoon Mitä muuta osaa tarvii hommata kuin itse kansi? Toimiiko esim. vanhalla ruiskulla jne?
    Mistäköhän noita osia kandeis kysellä?
    Onko tohon malliin saatavana jostain edukkaasti osasia, kun tuntuu olevan coupen palikat vähän hukassa/kalliita. Viime talvinen kolarivaurio vasta nyt suurinpiirtein kondiksessa...

    #2
    Kansi käy lohkoon, mutta männät on erilaiset 10v<>20v.

    KE-jetin laittaminen 20v-kanteen on varmasti vähän propellipäätouhua. Jossain latvialiettua-suunnalla joku oli moisen tehnyt. Verkosta bongattua.

    Halvemmalla varmasti pääset ostamalla jostakin 20v-koneen kaikkineen. Huomaa, että katsastusmies vaatii 20v:n jarrut (2-mäntäiset etusatulat) ja 20v:n iskarit+jouset. Jälkimmäiset vain siinä tapauksessa, että autossasi ei ole tehtaan sporttialustaa valmiiksi.

    Coupen osia löytyy ihan mukavasti mielestäni, koska tekniikka on varsin yhtenevä 80/90-malleihin.

    Comment


      #3
      Vahingossa osui silmiin vielä tuo saittikin:

      http://www.hot.ee/coupequattro/

      Comment


        #4
        Vaikken minä tekniikkaa juuri ymmärräkkään, niin tuossa Porkkiksen linkin Coupessahan näyttäisi ainakin päällisin puolin olevan vanha kunnon "vessanpontönkansi"ruisku, vai miksi sitä sitten kutsuittekaan...
        Ihan ajatuksena, että mitä muutoksia pitää ruiskuun tehdä tuollaisen muutoksen yhteydessä?

        Comment

        Working...
        X