Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Moro,moro, Bremeli. Olitko B7:lla?

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
      Moro,moro, Bremeli. Olitko B7:lla?
      Moro vaan, eikun sillä Volvon kuorma-autolla. Yritin peilistä nostaa lapsastakin.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja HIISI80 Näytä viesti
        Nostan käden pystyyn ;)
        Oli kyllä tyylikkään näköinen peli!

        Comment


          Tuliko Hartsi lauantaina aamulla noin 8:42 vastaan Leikarin kohdalla moottoritiellä? Ite olin menossa Kotkaan päin..

          Comment


          • KuiKelo bongattu ja morotettu :)

            Comment


            • Juu moro. Vaihteeksi "nuorukaisella" työviikkoa alottelemaan.

              Comment


              • Kyllähän se vaan nätti peli on, takadiffuusori saamassa väriä päälle? ;)

                Comment


                • Kukas ajeli tänään klo 20 maissa Joensuun prisman kulmilla hopean harmaalla b6 avantilla?

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viesti
                    Kukas ajeli tänään klo 20 maissa Joensuun prisman kulmilla hopean harmaalla b6 avantilla?
                    Minähän se. Vähä likaisena Vaa. Huomasin sutkin eli teretere

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
                      Kyllähän se vaan nätti peli on, takadiffuusori saamassa väriä päälle? ;)
                      Ois se jo valmis, mut ei oo ehtiny laittaa paikoilleen.. :(

                      Comment


                        Jenkki-C4 kääntyi edestä perjantaina alkuyöstä 5-tiellä vanhalle Kuortin tielle siinä Paason risteyksen jälkeen, jossa vanhan tien rippeet vaihtaa alittamalla puolta. Aikas hieno oli, vaikka olikin jo pimeähköä.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Samii- Näytä viesti
                          Kuka tuli Klaukkalan vieressä vastaan mustalla s8? Itse olin tuolla punasella farkku b5 quattrolla siinä risteyksessä ja kattelit siihen malliin että olit clubista. :)
                          Racing green on väri, mutta muuten osui oikeaan. =) Morjesta vaan.

                          Comment


                          • Kokkolassa ainakin harmaa ja sininen S6 C5, kukaan klubilaisia? Nätti D2 A8 mustana ja vähän härskimmän oranssi A6?. Kaikki viikonlopun aikana.

                            Comment


                              Papinjärvellä parkkiksella b7 avant eilen iltapäivällä. Kilvenaluset näytti olevan. Kuka oli? Ja illalla vähän ennen 22.00 taisi kestom ajella risalla kaupungissa? Komeat oli sävelet. :)

                              Comment


                              • KuiKelo lähti töistä ~7:45?

                                Comment


                                  Haagan ympyrässä tumma S8 kilven alusella tänään noin hiukan ennen ysiä. Ajelin hetken ennen ympyrää takana/takaviistossa.

                                  Comment


                                  • Kenenkäs punainen Cabriolet on Kirkkonummella Gesterbyntien varressa. Taas eilen ajoin ohi ja oli katto auki pihalla. Nätti ku mikäki.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viesti
                                      Papinjärvellä parkkiksella b7 avant eilen iltapäivällä. Kilvenaluset näytti olevan. Kuka oli? Ja illalla vähän ennen 22.00 taisi kestom ajella risalla kaupungissa? Komeat oli sävelet. :)
                                      Moro Markus, minä käytin eilen lapsia uimassa. Koluutitko ässällä Papinjärventietä tulemaan? On aika huonossa kunnossa se tie.

                                      Comment


                                        Moro, eilen ajelin ihan Fabiolla, kun taas päivää aiemmin kävin sielä ässällä. Fabio tuntuu rämisevän ehkä hiukan enemmän. :) Saisivat tosiaan vähän kunnostaa sitä tietä.

                                        Comment


                                        • Juice||, tais tulla urkilla vastaa eilen illalla vaille 23 outokummussa?

                                          Comment


                                            Kukas oli tänään Vehoniemen automuseolla harmaalla B6 Avantilla? Jäsentarra oli sivulasissa. Ajoin punaisen vastaavan viereen parkkiin.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viesti
                                              Tänää bongannu tummanvihreen ja mustan B6 Avantit, molemmat varsin mukavasti stancetettuja. Vihreä tuli vastaan Muuralassa n. klo. 14:45 ja musta Matinkylän Nesteen vieressä n. klo. 16. Kumpikaan täältä? Ite skridailin vastaan tolla punasella paholaisellani.
                                              Moro! Minä kävin pesemässä omaa tummanvihreää B6:sta muuralan nesteellä. Huomasin S3:n myös. Morjesta vaan!

                                              Comment


                                                Harjula, se olin mä ja tunnistin kyllä sun autosi.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Sarvijaakko
                                                  Harjula, se olin mä ja tunnistin kyllä sun autosi.
                                                  Jaa kappas, sullahan on kalusto vaihtunu sitten viime näkemän. Morjesta vaan!

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
                                                    KuiKelo lähti töistä ~7:45?
                                                    Jep, näin tein. Olikos sun B6 myös punainen? Taisin meinaan sellaisen myös huomata kaartavaan porteista sisään, kun itse poistuin..

                                                    Comment


                                                    • Juu, ajelin sisään punaisella B6:lla.

                                                      Comment


                                                      • No tietenkin! seepra ja S8 Tuppisalessa äskettäin. Hoksasin vähän liian myöhään, moro!

                                                        Comment


                                                        • Rintajoupin kohdalla tuli mattamusta RS4 B5 vastaan iltapäivällä ennen kahta. Ihan siistin oloinen, sen mitä ehti vauhdissa vilkuilla.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja maspe Näytä viesti
                                                            Rintajoupin kohdalla tuli mattamusta RS4 B5 vastaan iltapäivällä ennen kahta. Ihan siistin oloinen, sen mitä ehti vauhdissa vilkuilla.
                                                            Eise ole RS4 kyseinen menopeli, vaan Pullisteltu ässä kun pojilta kyselin. :)
                                                            Viimeksi muokannut kestom; 5.8.2013, 23:43.

                                                            Comment


                                                            • Tänään puol kuuden nurkilla matinkylässä tumman harmaa, etten jopa veikkais jotain gun metal grey-tyyppistä sävyä, RS5 kohtuu napakasti tontissa ja muutenkin niin järjettömän hyvän näköisenä. Kilvistä päätellen hiljattain tuotu. Tais säälistä päästää ohi kehä II alussa =) ite kurvasin olarinluomasta sisään.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X