Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah
    Ketä myöntää olleensa. Vantaa ja Rajakylä tänään.
    en myönnä tätä. liian korkee ja koukullinen että ois mun. vaikka tutuilla hoodeilla onkin.
    mutta onko sulla se musta b7 sedani clubin kilvenalusilla joka silloin tällöin tulee nähtyä rajiksessa?

    Comment


    • Uudessakaupungissa yhdellä Rantakadun ja Alisenkadun poikkikadulla tänään melko mustanpuhuva B6 1.8Tq mustlla BBS CH vanteilla. "Asutko" kenties täällä foorumilla?
      Viimeksi muokannut KuiKelo; 23.6.2011, 07:57.

      Comment


      • Kukas oli Turussa Ratapihankadulla tänään 18 aikoihin mustalla B5 RS4/S4:lla (jompikumpi)?

        Comment


          Musta SB S3 bongattu kehäykkösellä.

          Comment


            Viime lauantaina näin Vantaan Tikkurilassa A5 Sportbackin. No niitähän näkee useinkin mutta itselle oli eka kerta kun näin sellaisen imola gelb -värissä!

            Comment


              Orinonin kadulla Helsingissä yhden kerrostalon parkissa c4 korinen ässä (4 vai 6:n en ole varma). Vaikuttaako hän täällä? Oma kottero on tällä hetkellä kadun varressa parkissa..

              Comment


                Metsässä bongattu säterinpuistotiellä about klo. 16.00!
                Hyvää Juhannusta!!

                Comment


                • Tontissa oleva hopea A4 B5 just nyt satashellin mäkkärin drive-innis. Täältä joku?

                  Comment


                    Diffas kruisaili sairaalan nurkilla seiskan pintaan, komiat vanteet ;)

                    Comment


                      Metsässä bongattu säterinpuistotiellä about klo. 16.00!
                      Juuh, sellon kulmilla tuli tuohon aikaan ajeltua. Itselläni oli silloin sen verran mela otsassa ettei ajatus riittänyt bongailuun.

                      Comment


                        no..vähän vaikea bongailla kun kävelin (kaverin)koiran kanssa..

                        Comment


                          Sininen c5 rs6 avantti töölössä iltapäivällä. On se levee.. =)

                          Comment


                            no..vähän vaikea bongailla kun kävelin (kaverin)koiran kanssa..
                            No vielä pienempi mahdollisuus siihen että olisin bongannut sut :)

                            Comment


                            • Sininen B6 S4 jonottamassa eilen illalla pääsyä Himokselle. Kävelin siitä ohitte.

                              Comment


                                cRN äskön Raision Centerissä ja olit tainnu parkkeerata mun viereen kun klubitarrallinen C4 (eikai se D2 ollu) oli vieressä.

                                Comment


                                • Eillen joku ajeli B7 S4:lla perässä ja hetken päästä edellä kuru-virrat tiellä. Audi oli tumman sininen ja siirtokilvillä. Oli tyylikäs peli! olitko se sinä?

                                  Comment


                                    Tänään tuli kaksi A4 Cabrioletia Silja Galaxylla Suomeen. Toista ajoin minä ja toista joku muu. Tunnustaako joku tuoneensa mustan Cabrioletin tänään Suomeen?

                                    Comment


                                    • Kuopion pahkakujalla majaili musta A4? Kilvenalusilla. Olin ohikulkumatkalla (jalan) menossa grillailee alapuolen taloihin :)

                                      Comment


                                        Nummi-Pusulassa Karisjärventien varrelta bongasin yhdeltä pihalta tumman farkku-urssin. Kuka?

                                        Comment


                                          Eilen Kärpäsen kesäterassille pyöräillessä meinasin paskoa housuun, LY3D coupe valkosilla vanteilla... "toihan on mun eiku.. mullahan on tallissa just samanlainen tossa kilometrin päässä" :P Komeassa kunnossa oli !

                                          Comment


                                            Sininen A4-sedani ajoi tuossa kahdeksan aikoihin vierelläni Hermannin rantatietä keskustaa kohti. Clubitarra takasivulasissa..

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                              en myönnä tätä. liian korkee ja koukullinen että ois mun. vaikka tutuilla hoodeilla onkin.
                                              mutta onko sulla se musta b7 sedani clubin kilvenalusilla joka silloin tällöin tulee nähtyä rajiksessa?
                                              Hyvin mahdollista ja angry birds tuulilasilla.

                                              Comment


                                              • Niconce on tullut muutaman kerran vastaan Lahden tiellä Kangasalan kupeessa ja olen huomannut vasta vieressä, että moro vaan ;D Viimeksi eilen.. Tarvis varmaan ottaa nuo lasit tuolta kotelosta pois.

                                                Comment


                                                  Kuka ajeli lauantaina 8-tiellä Raahen kohdilla vastaan tummalla b6 sedanilla siinä vähä ennen 20.00? Käpälä näytti nousevan, mutta itse en kerennyt reakoida. Olin sinertävän harmaalla avantilla liikenteessä.

                                                  Comment


                                                  • Olisko tuo ollut torstai kun Nikke78 ajeli vastaan RiSalla parikin kertaa. Kerran citymarketin ja toisen kerran kiertotien nesteen lähellä. On se kyllä kommee!

                                                    Comment


                                                      Niconce on tullut muutaman kerran vastaan Lahden tiellä Kangasalan kupeessa ja olen huomannut vasta vieressä, että moro vaan ;D Viimeksi eilen.. Tarvis varmaan ottaa nuo lasit tuolta kotelosta pois.
                                                      Sama juttu, että vasta vierellä tajunnut :D

                                                      Comment


                                                        Pari kertaa Kuivasrannan Salen pihassa bongannu hopeisen A4 B7 Avantin klubitarra kuskin lasissa. Who?

                                                        Comment


                                                        • Tänään Iniöstä Turkuun asti ajelin harmaan B6 avantin perässä jossa clubitarra sivulasissa. Olin se musta C5

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja JS1984
                                                            Eilen puoli yhdeksän aikaan Tampereella tuli uusi valkoinen Audi TT perässä ja kääntyi Teivon risteyksestä Siivikkalan suuntaan. Keulaprofiili siis tuli pääosin nähtyä, ja 4 vaaleanvihreää raitaa meni konepellin yli... Tyylikäs ilmestys! :)
                                                            Sivosen TT luulisin.

                                                            Comment


                                                              Tänään kalajoelta lähdettäessä edessä ajeli musta seat toledo clubi kilven alusella.

                                                              Olitko se sinä?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X