Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 2.5 tdi jarrutehostin ongelma?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 2.5 tdi jarrutehostin ongelma?

    Eli kyseessä ake koneella oleva kiesi. ja kysymys on että paljonko jarrutehostimesta tuleva alipaine pitäisi olla?
    On semmoinen ongelma että jarrut toimii kylmällä koneella paremmin ja lämpimällä ei tunnu toimivan ollenkaan.
    Kokeiltu kahdella eri pumpulla.
    Onkos jotain muita ehdotuksia että saisi laitteen leimalle.

    #2
    Pysyykö tehostimessa alipaine kun auton sammuttaa? Kumminkin puhutaan päivistä kuinka kauan pitäisi pysyä. Siihen vaikea sanoa miksi lämpötila vaikuttaa asiaan.

    Comment


    • #3
      Mulla oli sama vika ja tehostin oli vainaa.

      Comment


        #4
        Mulla toimi ajaessa jarrut ihan normaalisti mutta kun seisoi minuutinkin niin alipaineet olivat hävinneet. Syyllinen löytyi itse tehostimen kuoresta joka ei istunut pääsylinteriin kunnolla ja vuoti ilmaa pääsylinterin ja tehostimen kuoren välistä. Uusi käytetty tehostin jonka jälkeen paineet pysyy päiviä. Pisin aika ajamatta on ollut 5 päivää jonka jälkeen oli vieläkin alipaineet tallella.

        Comment


        • #5
          Mulla häviää tehostus heti kun sammuttaa. Vikaa ei vielä paikannettu. Ajon aikaan kuuluu turinaa eli vuotoa on jossain.

          Comment


            #6
            Jos on kyse tuosta Allroadista niin eikö tuo ole yksinkertainen selvittää mistä vuotaa? Jos kerran ajaessa tehostaa mutta häviää heti kun auton sammuttaa niin viittaisi takaiskuun.

            Jos paikallaan ollessa, moottorin käydessä painat jarrun kunnolla pohjaan ja pidät siellä ja sammutat auton, tuleeko poljin heti väkisin ylemmäs vai pikkuhiljaa nousten? Sammutuksen jälkeenkin pidä siis poljin kunnolla painettuna. Omassa tuntui selvästi miten lähti heti nousemaan kun auton sammutti kun vuoti sieltä pääsylinterin välistä. Nyt voi seistä polkimen päällä vaikka koko illan niin ei tapahdu mitään.

            Comment


            • #7
              Tämä täytyy ottaa tässä tutkintaan piakkoin. Ei oo vielä "kerenny". Katsastussetä päästi vielä läpi, vähän mainitsi asiasta.

              Comment

              Working...
              X