Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
    Tämmönen löytyi aamulla terminaalin pihasta. Kenenkäs ex tämä väärältä puolelta ajettava olikaan?
    Mun vanhan rhd a8 on, meni avklle piti olla 10tk€ remppa...pääjohtosarja poikki ja alustaa yms..

    Comment


    • Joo en ollu Pullalla käymässä. :D
      Kävin Herttoniemes hakemas duuniin varaosia huomista varten jos saatais yks auto elvytettyä taas radalle. :)

      Comment


      • Hetki sitten Tuusulantiellä, ennen Korson ramppia / Tuuuslaanpäin A4 B5 Avantti. Takana kilvenalunen ja naishenkilö ajoi autoa. Annoin pienen pakoääni tervehdyksen =)

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja jogha Näytä viesti
          Nummelassa (tais olla sunnuntai) tuli vastaan törkeen hieno, oranssi RS5. Joku täältä?
          Sama vitosrisa bongattu eilen. Ettei olisi se jo aiemmin Nummelassa pyörinyt harmaa/musta, johon vaan lyöty teipit pintaan?

          Comment


            Kukas klubilainen ajo just Turtolan Katsastusparkilta hallista pois? Hopee pitkäkatto, alunen takana ja tarrakilpi HR-alkunen? Just astelin ite sisään kun ajoit pois, pihassa oli tumma 8P odottelemassa.

            Comment


            • -OOOO- ajeli ässällä keravan seunalantietä.

              Comment


              • Kuka ajaeli mun edessä valkosta pitkäkattoa A4 rekkarilla GJF- hyvinkään suuntaan? Terveisin isolla mersun merkillä varustettu auto :)
                Klo 16:25. Hämeenlinnanväylä.

                Comment


                • Jooo, ajelit varmaan autolla? Itellä ei mitään havaintoa :)

                  Comment


                  • Siinä kulmalla työmaa niin tulee bongailtua töissä ollessa.

                    Comment


                    • Tjaah! No aattelinkin sen olevan se toinen vaihtoehto..

                      Comment


                      • Emäntä oli jonkun lupilaisen kanssa vissiinkin jutustellut keskustassa tänään päivemmällä, kun oli bongannut jengirotsin. :D Terkut vaan..

                        Comment


                          Foorumilaisia ABC:llä JKL?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Klubinaluset bongattu tänään H:linnassa Kasarmikadun ja Palokunnankadun valoissa tummansinisestä A4:sta (GIX-xxx), about kymmenen yli kakstoista. Itse olin perässä hopealla A5:lla...morjensta vaan, kuka olitkaan:)

                            Comment


                              Kukas meni ohi 3-tiellä Hyvinkään kohdalla alusella varustetulla A5:llä BOJ-***? Kiitos kun käytit riittävää nopeuseroa etten ns. jäänyt pussiin /b
                              Koitin itsekin vähän jouduttaa omaa ohitusta etten jäisi kovin pahasti jalkoihin. Tosin ei välimatka peilin kautta kovin pieneltä näyttänyt.

                              Comment


                                Jannekk bongattu tänään iltapäivällä vähän ennen kolmea Pirkkalan ohitustiellä matkalla kotiinpäin.

                                Comment


                                • Punainen A3 jengilätyn kera ajeli äskön edessä Konalassa. Kenenkäs tuo nyt olikaan?

                                  Comment


                                    Musta B7 farkku klubialusilla (EMT-xxx) pyyhkäisi juuri ohi kolmostiellä, Tamperetta kohti mentäessä. Firman pakussa piilottelin itse :)

                                    Comment


                                      Siilinjärven ja Kuopion välillä moottoritiellä etelään päin ajoin punaisesta B6 sedanista ohi tänään kuuden nurkilla illasta. Näytti olevan klubitarra vasemmassa takasivulasissa.

                                      Comment


                                      • Keltainen Audi 80 cabriolet, member tarra tuulilasissa. Parasta aikaa Rauman Prisman parkkipaikalla

                                        Comment


                                        • Valkea a6 avant lisäpitkillä ja kilvenalusilla kajaanintiellä prisman kohdilla joensuussa. Olin maastoutuneena kaverin autossa.

                                          Comment


                                          • Punainen RS3 klubi kilvillä tänään aamulla n. klo 9 nousit hämeenlinnanväylältä haagan ramppiin ja päätit yrittää keretä valoista kaasutuksella turhaan.
                                            Olin takanasi punaisella jaggella.

                                            Ps. kiitos niistä irtokivistä joita ammuit turhalla kiihdytykselläsi.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                                              Jannekk bongattu tänään iltapäivällä vähän ennen kolmea Pirkkalan ohitustiellä matkalla kotiinpäin.
                                              Kyllä sinun Mikko nyt pitää mennä optikolla käymään. Olen istunut ko. ajankohtana tukevasti konttorilla.

                                              Comment


                                                Optikkokäynti voisi muutenkin olla aiheellinen. Toki kuljettajaa en nähnyt vaan aivan 1:1 kopion tuulennopeista kattokaiteista. Se oli sitten joku wannabee.

                                                Comment


                                                  Opiskelijaelämä ottaa veronsa ilmeisesti :D

                                                  Comment


                                                  • Joku foorumilainen on töissä Kahalla. B7 seisoi ainakin pihalla tänään kun kävin taas :)

                                                    Comment


                                                      Puistokadulla mölymäen puolella näkyy melkein naapuritalossa parkittavan sedan C5 bitti ja näyttää olevan alunen takana kiinni. Päivällä bongasin kun ohi kävelin.

                                                      Comment


                                                      • Ohitin Kehä3 tänään 1815 aikoihin Vantaan motonetillä hopean B5 avantin jossa oli alunen takana. Kuka tunnustaa?

                                                        Comment


                                                        • Eilen tuli V8 vastaan kutostiellä Iloisen pässin maalaispuodin kohdilla. Ei liian usein noita komistuksia enää näe liikenteessä.

                                                          Comment


                                                            Vayne pohjoisväylällä Teboilin valoissa. Itse olin tankkaamassa siellä. Ja sen lämpösen tebikan valoissa. Ja hetkeä myöhemmin ajoitkin haariksella, motarin sillan päällä vastaan. Koitin morotella, mutta hiukan myöhässä ja näyttipä tuo aurinkokin paistella sua silmiin :) Selkeästi säätölenkillä olit :)

                                                            Comment


                                                              Juu säätölenkillä keskittyy muuhun eli ohi meni multa :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X