Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A7 kynnysvalolistat vilkkuu / ei pala

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A7 kynnysvalolistat vilkkuu / ei pala

    Ensin havaittavissa vilkkumista ainakin kahdessa listassa. Nämä lienee sarjaan kytketty. Sitten vilkkumista / sammumista. Ja nyt ei pala enää mikään ollenkaa.

    Näähän on kakspuoleisella teipillä kukin kiinni, onko muuta vaihtoehtoa kun alkaa kampeemaan ylös yksitellen ja tarkistaa kontaktit. Mihin nämä yhdistyvät? Ja onko jotain hyvää suositusta uudeksi teipiksi.

    #2
    Yleensä tuollainen vilkkuminen viittaa rikkinäiseen lediin tai etuvastukseen. Luultavasti tuo on Audille tyypilliseen tapaan jätetty kunnolla suojaamatta, että sinne pääsee kosteus sisälle. Kuten lisäjarruvalossa.

    Comment


      #3
      Onko noita kukaan muuten korjannu itse? Mulla on 3/4 pimeenä eikä ole vielä tullu otettua irti. Onko noissa millanen ledi valonlähteenä että pystyykö vaihtamaan?

      Comment


        #4
        Nappasin omastani vasemman takaoven listan irti ja tarkastelin tilannetta. Ehjänähän nuo saa tosi helposti irti kun käyttää kevyesti kuumailmapuhallinta teipin pehmitykseen. Elektroniset osat oli hapettunu täysin pilalle ja vähän nykimällä lähti myös kynnyskotelosta tuleva lattakaapeli pois piirilevyltä. Liitin itsessään on muovien alla, eli vaatii myös niiden raottamista. Itse on nyt tähän lähtenyt vaan suojasin piuhanpään tuohon ulkopuolelle. Eli siis vesihän ne on tuhonnut ja nytkin olivat pesun jäljiltä märät. Listassa on kaksi lediä piirilevyillä molemmissa päissä. Valaisevat toisiaan vastaan. Toisesta ei ollu tähteellä oikein mitään, toisessa oli kaikki osat tallessa. Joku näppärä elektroniikka asentaja varmasti nuo sais korjattua, itse ajattelin kokeilla perus led-nauhalla millaisen lopputuloksen saa.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Kappas, arvasin oikein. Onhan nämä sähköhimmelit aika säälittävän huonosti suunniteltuja.

          Comment

          Working...
          X