Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A5 SB 4-paikkaisesta --> 5-paikaiseksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A5 SB 4-paikkaisesta --> 5-paikaiseksi

    Moi,

    Mulla olis kiikarissa A5 SB (vm.11) joka on nelipaikkainen.
    Vaatisi ilmeisesti uudelleenrekisteröinnin 5-paikkaiseksi jos ostaisi tarvittavat kilkkeet takapenkin muutokseen?

    Osaako joku sanoa että riittääkö vain takaselkänojan muutos? Vai pitääkö myös istuinosa ostaa uusi?

    Luulen kyllä että kustannus on niin suuri että ei kannata, mutta ainahan sitä voi suunnitella...

    #2
    Laittaisin maahantuojan tekniikkaan kyselyn että onnistuuko. Kerran selvitettiin kuinka viis paikkainen touran saadaan seitsemän paikkaiseksi. olisi pitänyt poistaa rekisteristä, tehdä muutokset hankkia dokumentit ja rekisteröidä uudestaan. Ja maksaa verot seitsemän paikkaisesta touranista, jäi tekemättä :)
    Trafin kanssa kun asioi, niin vastaukset vaihtelee ( riippuu päivästä, virka miehestä ja kuun asennosta )

    Comment


    • #3
      Minä taas kyselin trafista 5 paikkaisesta 7 paikkaiseksi, niin onnistuu muutoskatsastuksella, jos viimeinen penkkirivi on oikein päin tai kyseistä autoa on saatavilla 7-paikkaisena.
      Sain kumminkin 4f:n rekisteröityä 5+2, penkit on peräkontissa selkämenosuuntaan.

      Comment


        #4
        Sulla oli hyvä päivä :) Pointtihan on siinä, että tiukasti jos noudatetaan tyyppihyväksyntä säädöstä, niin tällaista muutosta ei voisi tehdä ilman uudelleen rekisteröintiä. Trafilla on ilmeiseti kuitenkin antaa poikkeuslupia.

        Comment

        Working...
        X