Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Webasto A2 1,4 TDI -02

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Webasto A2 1,4 TDI -02

    Morjens gurut.
    Audissani on alkuperäinen webasto (ei kelloa, eikä mitään päällekytkentää).
    Mistä tiedän että webasto on käyntiolo aikana päällä. Auto kestää lämmetä pirun kauan, eikä webaston putkesta tule pakokaasua. Saako webaston kytkettyä jollain tavalla pakkosyötöllä päälle?
    Entä paljonko maksaisi kellon asennus kyseiseen laitteeseen ja hyytyykö akku kovilla pakkasilla esilämmityksen myötä?

  • #2
    Ainakin niissä autoissa, missä mulla on ollu webasto, on se jäänyt joksikin aikaa hurisemaan, jos auto on ollut käynnissä vain vähän aikaa, tyyliin 5 min. Ja sen savun kyllä huomaa, jos sitä on tullakseen.

    Comment


    • #3
      Taitaa Webaston kellojen hinnat liikkua siinä 200-450e + asennus, riippuen siitä minkä mallin ottaa. Itse olen ollut todella tyytyväinen Eberin kauko-ohjaimeen, joten suosittelen siis kauko-ohjainta eikä pelkkää kelloa!

      Comment


        #4
        Tavallisesti tehdaslisälämmittiminä toimivien vehkeiden mukana ei ole vesipumppua eli tarvitset luultavasti päivityssarjan jolla vehkeestä tehdään seisontalämmitin.
        Webastohuolto osaa katsoa vikakoodit siitä vekottimesta ja kertoa mikä sitä ahdistaa.

        Comment


        • #5
          Edelleen kysymys webastosta

          Moron.
          Nyt 22 pakkasta. Auto lähtee moitteettomasti käyntiin ilman mitään lisälämmitystä. Mutta edelleenkään ei näy minkäänlaista pakokaasua syntyvän webarista. Onkohan saksan poika nappassu sulakkeen irti jostain, ettei se "turhaan" lähe pyörimään. Missähän webaston sulake sijaitsee, kun ohjekirjat tuntuu olevan saksan/italian kielisiä.
          Auttakee, paleltaa :)

          Comment

          Working...
          X