Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöräihmisiä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Nyt on päästy kuramopoilun makuun täälläkin. Pikkunelarin kävin hakemassa viikko sitten ja pienen kaasarijumpan jälkeen parituntia jo ajeltukin enempi tai vähempi umpimettässä ja montulla. Kyllähän on jämerää hommaa. :) Pitäis jostain löytää 19" enduropiikit takavanteelle, eteen jo olisi mutta takaa puuttuu.

    Comment


    • Itellä juurikin toisinpäin. Taakse on, muttei eteen, mutta eipä noi nyt mitään älyttömän hintaisia ollut. Tänään saan illalla osat kawaan. Vielä kun muilta töiltä ketkeis moottorin niputtaa.

      Comment


      • Olen suunnittelemassa ensi kesän moottoripyörä reissuu finnmarkkiin, onko kukaan käynyt pyörällä ajelemas siellä?
        miten tankkausasemia on?
        hyviä vinkkejä matkaan otetaan vastaan.

        Reitti on jotenkin näin http://goo.gl/maps/ydYJn

        Comment


        • Toissa kesänä tein tämmöisen lenkin 600 gixxerillä ja itselläni ei ongelmia tankkausten suhteen ollut. (Sivuhuomautus: menin lautalla Lofooteille Andenesiin, mutta google maps ei anna piirtää viivaa vetten päälle). Tankkasin Karigasniemellä, Honninsvågissa, Altassa, Tromsassa... eli varmuuden vuoksi riittävän usein, kun on pieni tankki.

          Mun mielestä liian lyhyt pätkä Norjaa sinulla, mutta makunsa kullakin. Nordkappiin tai Tromssaan tuosta ei olisi pitkä matka.

          Comment


          • Itseltä löytyy BMW 1200 GS/Adventure vm2009, sekä Honda CR 480R vm1982.

            Comment


            • kiitoksii infosta! pyörä jolla taidan lähte on honda vfr 800 jolla pääsee n.400km tankilla.

              taitaa tuo olla mutta tässä koke reitti, http://goo.gl/maps/RcqPa

              täältä etelästä niin hirveä matka ja viikko jää lyhyeks...

              Comment


              • Täältä etelä-savosta olis meininki lähteä heinäkuun alkupäässä kiertämään virolandiaa muutaman pyörän joukolla..

                Comment


                • Pistin taas akun lataukseen, kun huomenna saa jälleen kesärenkailla ajaa.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja muoviluoti Näytä viesti
                    Mun mielestä liian lyhyt pätkä Norjaa sinulla, mutta makunsa kullakin. Nordkappiin tai Tromssaan tuosta ei olisi pitkä matka.
                    Tankkauspisteistä kun on puhe, täällä varmaan on useampiakin jotka on käynyt tuolla Nordkapissa. Miten pitkiin tankkausväleihin Norjan puolella pitäisi varautua? Suomessa näyttäisi olevan jonkunnäköstä kylää tarpeeksi usein.

                    Monsterilla pääsee tankillisella ainakin 160-180km paikkeilla ajotavasta riippuen. Toki mielessä on käynyt sivulaukut ja niihin pari kanisteria lisää. :D Ei se nyt reissupyörä olekaan mutta suunnitelmia pitää tehdä :) Kaveritkin yllyttäny koko talven.

                    Comment


                    • Joo akkua ladataan täälläkin. Jammu WR250R odottaa tulille pääsyä. Piikkipyöriä ei tullut hankittua vielä tälle talvelle, ensitalvena pidän varmaan mopon liikenteessä...

                      Comment


                        Toissapäivänä 10km kävin ajamassa. Pyörä nyt siis myynnissä. :) Saa kysellä jos herättää omistushalua.
                        Attached Files

                        Comment


                          Pientä askaretta mopoon tullut talvella tehtyä. Hillityt jatkot, pieni madallus, uudet penkit on vielä verhoilijalla. Vanteiden kanssa vielä arvon. Mustat osat saattaa muuttua vielä kullan värisiksi.
                          Attached Files

                          Comment


                            Ei jaksa ja varsinkaan ehdi harrastamaan. Ensisijaisesti oon jo liian vanha, joku keleen itsesuojeluvaisto on alkanut takaraivossa jyskyttää... Tallilla olisi Husaberg 650 supermoto, 2009. Kiva laite, mutta kunnioitus voimaa kohtaan on käynyt jo liian suureksi. Papereissahan tuo on luokkaa 12-13 kW, halpa vakuuttaa. Tosiostajalle oikeasti edullisesti. Kone mm. rakennettu täysin uusiksi opinnäytetyönä 2011-2012.

                            Modet: joo, laitan myyntiosioonkin. Kokeillaan tärppiä ensin täältä.

                            Comment


                            • Onko kellään kokemusta Daytona NanoII-vaihdenäytöstä? Onko se helppo asentaa (plug and play) vai tarviiko tehdä kytkentöjä? Tarkoitus olisi laittaa sellanen 2011-malliseen Firebladeen.

                              Comment


                              • Kesällä kurvaillaan joko KTM Duke 390 tai 690, riippuen vakuutus tädistä.

                                Comment


                                • Henry67.. Akun vieressä valmiina liitin. Näytöstä tulva johto siihen kiinni ja avot. Nopea synkronointi ja valmis. Omaan bladeen se kävi noin helpolla... oli tosin Gipron näyttö, mutta tässä tapauksessa ei liene valmistajalla merkitystä.

                                  Comment


                                  • Oli kyllä paska talvi talvimopoilun kannalta. Mitä katsoin, niin vajaan kuukauden pystyi ajaa täällä rannikolla piikeillä. Jäisellä soratiellä muutaman kerran ja jäällä muutaman kerran useammin.

                                    Nyt on saanut jo pari viikkoa ajaa soraa ja asfalttia motokumeilla täyttä häkää. Ei saa ampua, mutta kyllä tämä sorahurauttelu q-kelit voittaa :-)
                                    Attached Files

                                    Comment


                                    • Mulla ei viime talven aikana ollut piikkejä crossipyörässä ollenkaan. Oli moottori pöydällä leveenä ja kun sain kuntoon niin eipä olis montaa kertaa ajamaan niillä päässyt. Nyt parikertaa ihan vaan juuri pieniä hiekkateitä ajellut ja montulla käynyt . Kovin on muuten kuivan näköset tiet sielläpäin..

                                      Comment


                                      • Intin takia kerkes kaks kertaa ajaa piikeillä tänä talvena. Harmittaa. :(

                                        Comment


                                          Joo-o.. Jonkun aikaa ehti ajaa pulttirenkaalla. On muuten aivan järkyttävä pito m6 pultis. Nyt odotellaankin sitten uutta eturistisidettä. :) Semmosta mopoilua tällä kertaa.. Prkle.

                                          Comment


                                          • Hyvin sä vedät ;)
                                            Viimeksi muokannut okkim; 7.3.2014, 17:26. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

                                            Comment


                                              Äläpä. :D Osta ninja. ;)

                                              Comment


                                                Kautta aloiteltu eilen, viemällä pari pyörää Seinäjoelle BikeShow 2014, näytteille. Saas nähdä kuinka kelit suosii, toisiko huomenna toisen pyörän kotia ihan ajamalla?

                                                Comment


                                                • Aikoinaan, kun edesmenneen autoni moottorin rikoin, niin n.-2c asteilla aamuisin katurenkailla 75km:n työmatkan kuljin parin viikon verran. Iltapäivänä mentiin sitten yli +10c takaisin.

                                                  Comment


                                                  • Mistä porukka on tilaillut renkaita yleensä? Itse olen jo useamman kerran tilannut Mynetmotosta, mikä on ainakin halvin minkä olen löytänyt. Esimerkkinä juuri laitoin setin Pilot Power 3:ia tulemaan, kokonaishintaan 260e.

                                                    Comment


                                                    • Olin eilen saamassa pyöräni nippuun, kävinpä siis ostamassa 4 litraa uutta bensaa ja kaadoin sen tankkiin niiden talvehtineiden 3-4 litran lisäksi, tunti pari väsäystä ja sitten eka starttikokeilu ja sekunnin starttaamisen jälkeen Apriliani heräsi talviunesta. Eilen tuli jaettuakin se 50 km. suburb-hörhöilyä, että mä tykkään ton 140 heppasen 1000 cc. twinin keskirekisterin voimasta :-) .

                                                      Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viesti
                                                      Mistä porukka on tilaillut renkaita yleensä?
                                                      Itse tilasin syksyllä 2012 renkaani tuolta:

                                                      info@mprenkaat.fi

                                                      olivat ihan kilpailukykyiseen hintaan, kympistä kahdesta en ala vääntämään jos kyseessä on kumminkin jonkun euron jääminen suomalaisen taskuun.

                                                      Comment


                                                      • Itse olen tilannut viimeiset kerrat aina tuolta mynetmotosta. 6-7pv menee tänne saakka toimituksessa vaikka viikonloppu osuu kohdalle. Näyttää että puolet ajasta renkaat viettää matkalla täällä suomenmaassa. Edukkain paikka tuo on ollut mitä on tullut seurailtua, varsinkin vielä jos sattuu joku sopiva tarjous kohdalle. Säästää kyllä parhaillaan satasia, korostuen vielä silloin jos itse vääntää alle.

                                                        Comment


                                                        • Itse olen tilannut rengasonlinesta ja on kaikki onnistunut mallikkaasti. Joskus olen katellut että mynetmoto taitaa olla muutaman euron halvempi, ainakin jos useamman tilaa.

                                                          Comment


                                                            Tulipa ensimmäistä kertaa sitten joulun ulkoilutettua Adventurea. TC off ja Sport-mode on vähintään yhtä mukava toiminto kuin ESP off :)

                                                            Comment


                                                              Yksinkertaista matematiikkaa:
                                                              http://i.imgur.com/oJVCVJK.jpg

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X