Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kannettavaa etsimässä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No riippuu, itse ajan windows xp:tä virtuaalikoneessa ja sille riittää 512MB rammia VCDS käytössä sekä 10GB image virtuaalikiintolevyä varten. Harva diagnostiikkasofta taitaa vaatia minimissään seiskaa?

    Comment


    • Äiskälle etitään läppäriä ja äijät jo virtualisoimassa kaikkea...

      Vstorelta (www.vstore.fi) saa halpoja hyväkuntoisia käytettyjä yritysläppäreitä. Sivuilla ei ole läheskään kaikki mitä myynnissä, mutta iotech/muro/irc puolelta löytyy:

      https://bbs.io-tech.fi/threads/vstor...28ssd-420.511/

      Comment


      • Kyllä se äiti osx:ää osaa käyttää kun sille kertoo että mikä nappi (eli ikoni) on se google. Sen jälkeen kun selain on saatu auki on aivan yks ja sama että mitä siellä taustalla tapahtuu.

        Mutta jos se windows on ihan pakko saada, niin tosiaan vahva suositus jollekin käytetylle bisneskoneelle jossa metallirunko ja kelvollinen näyttö, hyvinkin todennäköisesti se uusi muovinen Acer hajoaa aikaisemmin kuin tuollainen 3-4 vuotta vanhempi bisnesmylly.

        Comment


          No joo, ei se varmaan muuta vaadi. Jotenkin vaan virtualisointijutut ei oikein inspaa. Oon mä niitä kyllä käyttänyt. Mielummin laittelen dual bootin.

          Comment


          • Tässä kun olen palaamassa koulunpenkille tammikuussa ja läppäri pitäisi sitä varten ostaa.
            Koulun puolesta on specsit annettu: 8gb muistia(4gb ehkä riittäisi), windows ja vähintään puoli päivää kestävä akku.
            Itse vaadin lisäksi keveyttä ja hiljaisuutta, mieluiten passiivista jäähdytystä.
            Tässä pari vaihtoehtoa. Ovat vain täysin eri hintaluokista.
            Asus Vivobook E403NA-FA007T
            MS Surface book

            Comment


              Meillä on toi Asus kakkoskoneena. Ihan huippua kun kone on täysin äänetön. Netflixiä pyörittää jonkun 4 tuntia akullisella, normi netti- ja työpöytäkäyttöä joku 10 tuntia.

              Teho riittää kyllä kaikkeen peruskäyttöön mutta ei mikään järin nopea. Näppis ja näyttö on hyvät, painolevyhiiri aika heikko mutta eihän sitä kukaan isommassa määrin kai käytäkään.

              Comment

              Working...
              X