Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jolla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mulla on ollut jolla laatikossaan parin päivän käytön jälkeen. On tuo Lumia 920 vaan niin vaivaton ja hyvä käyttää...

    ps. jollani myynti-ilmo löytyy myydään osiosta, jos jotain kyseinen luuri kiinnostaa.

    Comment


      Tutun mietteitä blogissaaan Jollasta, klik

      Comment


      • Vaihdoin sampan poies ja otin lähinnä tunne syistä Jollan tilalle.

        Onhan se kesken ja siitä puuttuu paljon eikä rautana ole edes sgs3 sen tasolla aivan, mutta käyttöjärjestelmässä on todella paljon potentiaalia. paljon nopeampi käyttää kun androidia ja ios sia.

        Suosittelen muillekkin ketkä arvostaa isänmaallisuutta eikä halua jakaa henkilökohtasia tietojaan koko maailmalle ;)

        Comment


          Ny viikon töissä lumiaa käyttäneenä vertaisin nyky-noksuja jollaan samalla lailla kuin kuin sirkuspellejä saksalaisiin insinööreihein, niin että että noksut on noita värikkäitä pellejä. toivotaan että jollan softavalikoima saadaan "äly"puhelimien tasolle

          Comment


            Pelleistä on jotain iloa, Saksalaiset insinöörit ovat spekseiltään kovat, mutta ei niillä mitään pysty tekemään?

            Vai mitä tää tarkoitti?

            Hymiö perään.

            Comment


              Miikka kutakuinkin noin :)

              Ihmetyttää kyllä toi noksu, pitäis olla pisnespuhelin, mutta ei se GUI ja käyettävyys sitä tue, tosin outlook yms synkit toimii kuin unelma, kun firmassa on mäsäsoftaa koko järjestelmä erpistä lähtien.

              Nyt ollu kyllä kiva verrata noita keskenään, Jolla on käytettävyydeltään valovuosia lumiaa edellä

              Comment


              • Itse olen kyllä hyvinkin tyytyväinen Jollaan. Minun käytössä ei ollenkaan keskeneräinen.

                Tosin android softia en käytä juurikaan lainkaan. Skype chattiä satunnaisesti. Mutta en pidä väliä vaikka android softat ei 100% toimisikaan, eihän tämä ole Android luuri. Jos haluaa android softia käyttää, ostaa sitten android puhelimen. Kaikki päivittäin käytettävissä olevat softat Jollan natiivi softia (friends, mitakuuluu, cutespotify, tweetian, google mail, google calendar, meecast). Openreposin Warehouse on aika hyvä lisä natiivisoftia hakevalle.

                Akunkesto älyluurille mun mielestä hyvä 2-3 päivää. Tosin edellyttää yhden servicen stoppaamisen. Viimeisin iso päivitys ei ihan vastaavaa akun kulutuksen parannusta vielä tuonut, vaikka paljon auttoikin.

                Noin mielenkiinnosta kysyn että mikä tämä softavalikoiman älypuhelintaso on? Koska voidaan sanoa että nyt ollaan sillä tasolla?

                Comment


                  No mites näiden kanssa menee, kokemuksia yms?

                  Comment


                    Pääosin ihan hyvin. Omalta kohdalta viimenen iso puute on osoitekirjan synkkaus BT:n kautta. Sekin päivitys on luvattu tän kuun aikana.

                    Sen verran on vielä bugeja, että laite boottailee tietyissä tilanteissa, toivottavasti seuraava päivitys helpottaa. Akkukesto on n. 3pv mun käytössä.

                    Android sovelluksetkin toimivat pääasiassa hyvin. Sellaiset softat, jotka käyttää google mapsia ei näytä karttapohjaa mm. racechrono, sportstracker, Flightradar24.
                    Itse google maps kyllä toimii ja Sportstrackerin korvaa natiivisovellus Meerun.

                    Comment


                    • Ei myöskään ihmeempiä ongelmia täällä. Puhelut, tekstarit, mms, sähköpostit toimii. Facebookkia käytän nykyään android softalla, muuten mennään natiivisoftilla kuten tuossa edellisessä viestissäni listasin. Meerun tai Rena SportsTrackerin korvaajana.

                      Lähiaikoina tuleva päivitys lupailee 4G tukea muun muassa.

                      Satunnaisesti android softat ei suostu käynnistymään, mutta sen verran harvoin että ei haittaa käyttöä. "Android puolen restart"- komento auttaa tuohon. Minulla puhelin ei ole kaatunut kertaakaan, eli boottailla sen takia ei ole tarvinnut.

                      Akun kesto edelleen tuo 2-3 päivää.

                      Comment


                        Ihan tyytyväinen olen edelleenkin puhelimeen. Ei ole tarttenut puhelinta boottailla ja 90% Android ohjelmistakin toimii. Nykyään taitaa jopa SportsTrackerkin toimia.
                        Viimeviikolla tuli uusin päivitys jossa isoimpana näkyvänä päivityksenä tais olla offlinekartat, johon tuli satelliittikartta, joukkoliikennekartta ja jalankulkukartta. Päivitykseen tais kuulua toistasataa bugikorjausta ja muita parannuksia.

                        Sain 100€ lahjakortteja Jolla storeen. Jos joku haluaa nyt ostaa Jollan, niin multa saa kuponkikoodin.
                        Normihinta nyt 349€ eli maksettavaa jää 249€. Voimassa 2.11 asti. Sähköpostilla voi kysellä.

                        Comment


                        • Jollasta on kai tullut vain yksi malli myyntiin vai olenko väärässä?
                          Onko mitään käsitystä seuraavan tulosta?
                          Miten tuo netin selaus sujuu? E-7 on tasan tukkoinen siinä suhteessa.
                          Viimeksi muokannut Juissijv; 27.10.2014, 11:51. Perustelu: lisäkysymys

                          Comment


                            Toistaiseksi vain yksi malli. Seuraavan julkistamisesta ei aikataulua tietääkseni.
                            Nettiähän voi selata natiivilla Sailfish selaimella tai millä tahansa Android selaimella. Hyvin toimii uusimmalla firmiksellä molemmat.

                            Kohta varmaan tulee myyntiin qwerty näppis tohon.

                            Comment


                            • Mites ton akun kanssa pärjää normaalilla käytöllä?

                              Comment


                                Mulla menee n.3 päivää, nettiselailua yms. jokapäivä.

                                Comment


                                • Yksi tyytyväinen käyttäjä täälläkin. Töissäkin 5 metrin säteellä 4 kaveria joilla on Jolla.

                                  Jos hakee puhelinta jonka laittaa päälle ja kaikki vaan toimii "aina", ei Jolla ole oikea vaihtoehto. Kyllä edelleen tulee mielenkiintoisia ominaisuuksia esille. Akun kestossa välillä isojakin heittoja, ehkä johtuu jostain softasta joka jää ns päälle. Mitäkuuluu(whatsapp) kadotti jostain syystä yhden kontaktin, enkä saa millään sitä takaisin.(kontaktin poisto koko puhelimesta ja mitakuuluu re-install kokeiltu). Google kalenterin muistukset ei synkkaannu, etkä voi niitä itse puhelimeen naputella, kun seuraava sync jyrää ne. Leikepöytä ei toimi android ja natiivisovellusten välillä. Muutaman kerran ~vuoden aikana saanut boottailu kohtauksen. jne..

                                  Eli kaikkee tällästä pientä on, mutta sopii omille IT insinöörin aivoille hyvin. Ei haittaa vaikka joutuu välillä säätämään. Linux terminaali ollut "usein" käytössä :)

                                  Comment


                                    Onko sulla jo "uitukka" firmis?

                                    Comment


                                    • en tohtinut vielä asentaa, sen verran soraääniä päivityksestä lueskelin. Ehkä odottelen kunnes tulee "virallisesti" jakoon.

                                      Comment


                                        Mulla ei ainakaan mitään ongelmia, asensin perjantaina.
                                        Itse en käytä Google kalenteria, mutta noihin synkronointeihinb on tullut paljon korjauksia.

                                        Comment


                                        • Justiinsa,nykyinen s3 alkaa olla aika käytetty,tänään akku kesti 7 tuntia minimaalisella käytöllä. Uudessa luurissa sais kaikki toimia eikä tässäkään ole jumeja näkynyt niin jolla ei taida olla se mun vaihtoehto,lisäksi haluan hieman isomman näytön mitä nyt (4,8) mikä jollassa pn pienempi..

                                          Comment


                                            Jollalta on tulossa tabletti.
                                            http://m.digitoday.fi/?page=showSing...wsID=201415968

                                            Comment


                                            • Alkukokeilut Jollalla aika positiiviset.
                                              Vielä kun saisi noita erilaisia soittoääniä ryhmille tai ihmisille, niiin olisi aika ok.

                                              Comment


                                                Tässä kuussa kuulemma tulossa vielä iso päivitys. Saa nähdä mitä kaikkea tulee.

                                                Comment

                                                Working...
                                                X