Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanteiden painoja?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vanteiden painoja?

    Tässä alkaa taas olla mielessä uusien vanteiden hankita ja kevyttä pitäis alle saada. Onko arvon herrat löytäneet hyviä sivustoja, missä olisi vanteiden painoja? Vanteet tulee kuitenkin 19":sina ja melko leveinä, eikä möhköfantteja viitsisi alle laittaa.

    #2
    www.wheelweights.net

    Comment


    • #3
      http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=7513

      Sopivat BBS:t alle vaan.

      Comment


      • #4
        Mulla on superleggerat ja punnitsin ne renkaiden kanssa ja ero entisiin "normaaleihin" vanteisiin ja renkaisiin oli pöyristyttävät 1-1.5kg/kappale= Ei merkitystä.

        Comment


        • #5
          Juuri noi kuin Jouni tossa edellä sanoo niin myös superleggeroita mainostettiin,mutta itse kuitenkin epäilevänä ihmisenä ne leggerat ja aiemmat (TWS) vanteet renkaineen punnitsin vaaalla. Ja totuus oli 1-1.5kg kevyemmät oli leggerat, ja renkaat oli kummassakin nokia nrv i 225/45/18.
          Ja se olikin mulle pettymys kun yritin ottaa 70kg autosta pois,eikä vanteet sitä etua tuoneet mitä oli luvattu....jos olisin tuon 1-1.5kg eron tiennyt niin en olisi vaihtanut vanteita.

          Comment


          • #6
            ko. vannettahan on saatavana myös moniosaisena, mutta tällöin kyseessä ei liene normaali katalogituote. leveyksiäkin löytyy ymmärtääkseni paremmin.

            Comment


              #7
              Eiköhän tuo ns katalogituote ole, mutta hinta on noin kolminkertainen.

              Comment


              • #8
                Onkos kenelläkään mitään hajua siitä, kuinka paljon tuollaiset 16" perus-teräslevyvanteet painavat suurinpiirtein?
                Alle vai yli 10 kg?

                Comment


                  #9
                  Täällä pohdintaa ja punnituksia. Tuossa alussa joku oli punninut 6x16" nipulle jotain 18kg. Itse punnasin 6x15" vanne/rengas-yhdistelmälle luokka 15kg tuloksia ja vanteen osuudeksi jäi noin 8kg. Oisko tuo 16" peltivanne sitten luokkaa 9kg?

                  Comment

                  Working...
                  X