Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

myAudi -apsi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • myAudi -apsi

    Tulossa Q7 e-tron ja mobiiliapsista kysymys.. Nykyisessä autossa (XC90) Volvo on call, johon olen ollut tyytyväinen. Saa auton käyntiin, ovet auki jne. Löytyykö Audin apsista nämä ominaisuudet?

    #2
    https://play.google.com/store/apps/d...ssistant&hl=fi

    Comment


      #3
      Vaimon uuteen Skodaan olisin testaillut MySKODA toimintoja ja appsihan löytyy Play kaupasta nopeasti. Oletettavasti samasta puusta Audin ja Skodan toiminto? Mutta ensimmäisenä se pyytää synkkaamaan yhteystiedot ja jos sen estää ei mikään toimi. Myöskään BT musiikkia ei voi kuunnella jos ei anna puhelimesta lupaa yhteystietoihin.

      Ei mulla mitään salaisia yhteystietoja ole mutta *tuttaa tuommonen typerä ominaisuus niin jätinpä käyttämättä. Onko ihan ennenkuulumatonta että haluaisi kuunnella musiikkia kaverin autosta muttei synkata omia numeroitaan sinne? Siispä protestina kirjoitan tämmöisen negatiivisen arvion, jonka kumoan mikäli olen väärässä ja käyttäjävika.

      Comment


      • #4
        Kiitos linkistä, se minulla tosin jo olikin... Kysymys oli siis että miten apsi toimii käytännössä. Linkistä ei vielä selviä saako auton esim. apsin kautta käyntiin vai onko vain Webastolle jne... Käyttäjäkokemuksia siis kiitos ;-)

        Käytän siis vielä toistaiseksi Volvo On Call -palvelua, johon olen erittäin tyytyväinen. Auto aamulla käynnykällä käyntiin ja lämpeämään. Kätevää... Jaan apsin kanssa käyttäjätietoni enkä ole nähnyt siinä mitään ongelmaa, päinvastoin. Kätevää, kun apsi hakee kalenterista suoraan tapaamiset, ehdottaa navin kautta reittiä etc ;-) Autossa toki apple carplay, joka mielestäni myös "must"., koska sitä kautta hoituu ajaessa näppärästi mm. tekstiviestien lähettäminen.
        Viimeksi muokannut Porilainen; 4.3.2019, 15:43. Perustelu: lisäys

        Comment


          #5
          Ainakaan linkin takana olevassa yhteenvedossa ei mainita auton käynnistystä.

          Comment


          • #6
            Onko muilla ongelmia tällä hetkellä MyAudin kansss? Itse en ole saanut remote-yhteyttä autoon (A4 Allroad TDI vm. -20) muutamaan päivään. Normikonstit on tehty, ei vaikutusta.

            Comment


            • #7
              Vuoden vaihtuessa oli seuraavana päivänä, mutta kyllä nyt jo muutaman päivän on toiminut taas normaalisti.

              Comment


              • #8
                Päivitykset olen tehnyt ja poistanut koko sovelluksenkin ja ladannut uudelleen, kännykkä bootattu yms. ei vaikutusta.

                Comment


                  #9
                  MMI buutattu ja jos ei auta niin palautettu tehdas asetuksiin?

                  Comment


                  • #10
                    Ei ole moneen viikkoon saanut yhtyttä autoon. Kokeilin asentaa myAudin iPadiin ja siinä käyttäytyy samalla lailla, eli vian täytyy olla auton ja palvelun välisessä yhteydessä.

                    Onko mitään näppäinoikotietä, millä tuon auton saisi pakottamaan ajamaan yhteyden alas ja takaisin ylös?

                    MMI:n varmaankin käynnistin jo uudestaan painamalla äänenvoimakkusspainiketta keskikonsolissa sen 10 sekuntia, mutta ei vaikutusta.

                    Comment


                      #11
                      Itse huomasin saman vuosi sitten, mutta syy oli sopimustekninen. Maksullinen palvelu, eli yhteyden saisi pelaamaan kun veisi vähän pelimerkkejä marmorille (pari ekaa vuotta sai ilmaiseksi). Ei varmaan tästä kyse kenelläkään muulla?

                      Comment


                      • #12
                        4.1 alkanut MyAudi remote connect -ongelma jatkuu edelleen niin mobiiliversiossa kuin selaimellakin. Kiihkeää sähköpostivaihtoa ja puheluita harrastettu Audi online-palveluiden tuen kanssa. Laittavat tulemaan teknisen tuen antamia, sanoisinko alkeellisia, korjausehdotuksia, mutta toistaiseksi ei tulosta. MMI ja puhelin re-bootattu useamman kerran ja sovellus ladattu uudelleen jne, jne. Auton/MMI:n tehdasasetuksia ei ole vielä palautettu, kun eivät ole sitä ehdottaneet. Ilmainen lisenssi loppuu sovelluksen mukaan 30.1 eli vielä se ei pitäisi olla ongelma, mutta kohta on. Sanoin viimeisimmän puhelun yhteydessä, että en tule uusimaan lisenssiä ellei hommat ala pelittämään. Saas nähdä miten käy.
                        24.2 sain Audin online-palveluiden tuesta viestin, että nyt olisi korjaus (en tiedä mikä) tehty MyAudi remote connect -ongelmaan, joten sitten vaan testaamaan. No, lisenssi oli jo ehtinyt vanhentua, joten otin pienimmän riskin ja ostin vain kuukauden lisenssin (5€) ja yllätys-yllätys, kaikki pelasi niin kuin pitääkin. Korjauksen toimitusaika olisi toki voinut olla lyhyempi kuin seitsemän viikkoa, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
                        Viimeksi muokannut TDIstronic; 21.3.2023, 16:40.

                        Comment


                          #13
                          Eivätkä välttämättä edes ehdota tehdasasetuksia. Itse tiedän yhden tapauksen missä se auttoi.

                          Comment


                          • #14
                            Emm... siis tuo myAudi ihan perus nettiportaali -> nyt se on alkanut vaatimaan että pitää käydä marmorilla kertomassa että "tämä on mun marmori" ja sen jälkeen tuo taas toimisi normaalisti, niinkö?


                            "
                            Tarvitaan aktivointi


                            Jotta voit kokea myAudin sen täydessä laajuudessa, tallenna oma Audi-kumppani ja pyydä tätä määrittämään itsesi pääkäyttäjäksi paikan päällä.


                            "


                            Ei kait sitten auta kuin poiketa K-Autossa, jollei tuota voi hoitaa jotenkin itse tai edes puhelimessa?

                            Comment


                              #15
                              Itse kävin paikan päällä edellisen auton kanssa. Nykyinen ei vaatinut muuta kuin myAudi tunnuksilla sisään ja kaikki toimii.

                              Comment


                              • #16
                                Itsellä hoitui sähköpostiviestitse paikallisen marmorin kanssa. Puhelimitse tuen kanssa olisi vaatinut passin sekä paperisen rekisteriotteem jota autossa ei enää ollut. Eli pitäisi hoitua etänäkin.

                                Comment


                                • #17
                                  Kiitos vinkistä, tein samoin ja sain myAudin toimintaan. Tarvittava tieto oli lähinnä syntymäaika ja sitten käyttöehtojen klikkailua ym.

                                  PS. Erikoisvarusteet välilehdeltä löytyi tieto "Xenon plus -ajovalot" muttei tietoa polttimon tarkasta tyypistä, tarvinnee kokeilla VIN decooderia.
                                  En viitsisi purkaa lamppuja vain tuon tiedon takia, toinen välillä välkkyy joten voisi olla vaihto ajankohtaista (ei ainakaan itsellä ollessa ole vaihdettu).

                                  Comment

                                  Working...
                                  X