Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kukapa oli ilmestyny sittarin parkkikselle? Oma oli siellä vähän pidemmällä parkissa.

    Comment


    • Ikeassa viereen pysäköity. Joku muukin huijattu tänne heilumaan. :D
      Attached Files

      Comment


      • Tuliko Heikki vastaan RS6.lla Kuopion eteläpuolella noin kello 14 aikoihin?

        Comment


          Juu, Muumeja käytiin maan alla katselemassa (Leppävirralla).
          Viimeksi muokannut heiki; 12.3.2019, 20:40.

          Comment


            Ennen myllykukkoa etelään, hopea flf kilpinen 4f avant alusilla. Juuri äsken (14.29). Kuka olit?

            Comment


            • Heinolan jälkeen Hki päin punainen A3. Rekkari alkoi ehkä RRP.. Tuttu mies ajeli, mutten saanut nimeä mieleen. Paineltiin emännän kanssa Mustalla farkku RS oculla ohitse.

              Comment


              • Mää olin sielläpäin vastikään mustan Ocun ohitettavana. Moro vaan.

                Comment


                  Tänä aamuna klo 7 aikaan Helsingin keskustassa Eteläisellä Rautatiekadulla siinä hotelli Presidentin kohdilla oikeanpuolimmaisella kaistalla musta E87 koppainen ykkössarjan bemari (muistaakseni XCZ-xxx oli kilpi). Kuskin sivulasissa oli kerhotarra. Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla.
                  Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla. Moro vaan, oli siistin näköinen baijerilainen sulla.

                  Comment


                  • Komea A3 ja väritys Vesa! Itsellä 8V -16 Sedani, mutta Ocu vei nyt voiton Mökkireissulle :)

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
                      Tänä aamuna klo 7 aikaan Helsingin keskustassa Eteläisellä Rautatiekadulla siinä hotelli Presidentin kohdilla oikeanpuolimmaisella kaistalla musta E87 koppainen ykkössarjan bemari (muistaakseni XCZ-xxx oli kilpi). Kuskin sivulasissa oli kerhotarra. Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla.
                      Itse olin siinä vieressä tummanpunaisella (ja likaisella) E92:lla. Moro vaan, oli siistin näköinen baijerilainen sulla.
                      Morjens näin jälkikäteen ja kiitos! :)

                      Joku hämärä muistikuva on 3-sarjalaisesta, mutta muisti sanoo, että se olisi ollut beige tai harmahtava. Tuskin se sun auto kuitenkaan, niin likainen on. :D

                      Comment


                        Just äsken Kehä 1 itäänpäin Kontulaan oli kääntymässä musta S5 sportback kilvenalusilla. Mä jatkoin itäänpäin harmaalla porschella.

                        Comment


                          Killeri ajoi kehä 3:sella jonon päähän odottelemaan ruuhka-aikaan. Hyvin osui silmään punainen compe!

                          Comment


                            Pohjoisrannalla bongattu juuri hetki sitten C5 avant klubialusilla (NIL-xxx).

                            Korjaa ajovalosi ;)

                            Comment


                              Lahen korvilla 4-tiellä jonkun S3 YGE-XXX lavetin päällä. Ensin kattelin, et vetääpä joku kärryä kovaa, mutta olikin pikkulavetti. Ajelin ohi kilpailijamerkin kulkineella.

                              Comment


                              • About tunti sitten Ylöjärven Citymarketin kassajonossa melkein itseni perässä 1kpl klubitakki ja sen sisällä kenties klubioletettu henkilö. Terve vain!

                                Comment


                                • B8 S4 tänään 12.20 pintaan Turun motarin ja Kehä1 liittymässä. Kilvenalunen mielestäni oli takana. Moikkasinkin.

                                  Comment


                                    Juha oli ilmeisesti hallille matkalla tänään. Moro vaan :)

                                    Comment


                                    • Juu kyllä vain, kun piti tuo sininen uus etulokari käydä mankeloimassa. En edes tajunnut et se olit sinä. Alusen vaan huomasin :D

                                      Comment


                                      • B8 1545 kehä3 koivuhaka, CKF rekkarilla.

                                        Moi :)

                                        Comment


                                          Musta RS7 Viikin k-supermarketin pihassa parkissa noin klo 12.

                                          Comment


                                          • Harmaa 4G farmari Ylöjärveltä päin Ohikulkutiellä juuri.
                                            Rekkari IOP ja alunen takana.
                                            Oliko se punainen A5 edellä myös klubilaisia kun molemmat siistiltä ja hyvin tiskatuilta näyttivät?

                                            Itse Golfilla hinasin firman kärryä kun ohitse menitte.

                                            Comment


                                            • Seppo tuli just vastaa Malminkartanossa punaisella RS3

                                              Comment


                                              • No katohan, olin joko tulossa tai menossa. Silmät ummessa, en yhtään Alluu bongannut. Moro vaan!

                                                Comment


                                                • Valkonen vitonen, ilman ledejä, eli oletettavasti ensimmäisiä ja kulkupuoli viittasi ässään. Teit rivakan kiihdytyksen ja vähän aikaa tultiin perässä. Morjestettiin risteyksessä, tuossa 23:lla jossain Parkanon ja Porin välissä.
                                                  Viimeksi muokannut Killeri; 29.3.2019, 23:03. Perustelu: Sotkut siivottu.

                                                  Comment


                                                  • Hopeisen A5 ajettiin peräkkäin hetken aikaa Klaukkalan rampista helsinkiin päin oli kilvenalunen T:Punanen Rs3

                                                    Comment


                                                      Joku matalalla kasilla juuri äsken tampereen kalkussa. Morjestelin risteyksessä.

                                                      Comment


                                                        Hallikaisen parempi puolisko äsken nelostiellä etelän suuntaan.

                                                        Comment


                                                        • Kyllä, tuli kyläilemään etelän asunnolle. Tänään sitten peräkkäin peräkylään kotiin. :)

                                                          Comment


                                                            Hämeenlinnassa 10-tien liikenneympyrässä tummansininen S/RS2. Rekisterinumero meni ohitte, mutta takana oli kilpi puskurissa takaluukun sijaan.

                                                            Comment


                                                              Todäk ammattikoulun RS2 look S2

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X