Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hatun nosto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hatun nosto

    Hattua nostettava, ylläpito tekee kovaa duunia siivoillessaan sotkuja ja yhdistellessään topikkeja keskenään !

    Yritän saada viestit oikein mutta se tuntuu olevan haasteellista sillä kysymyksiä on enemmän kuin viestejä oikeissa topikeissa :D Näin pikku kaljoissa pohdittuna

    #2
    Hei, sanan ja huutomerkin välillä ei kuulu olla välilyöntiä!

    Comment


    • #3
      Ja keskiviikkona ei juoda kaljaa. Lauantai on aikuisillekin karkkipäivä.

      Comment


        #4
        Mä join kyllä jo maanantaina, ja tiistaina ja keskiviikkonakin ...

        Comment


        • #5
          Ajattelin "pari" napata onnistuneiden kauppojen suhteen ja bisnis on bisnistä! Kute johtaja Turhapuro sanoo:D

          On täs muutaki syytä juhlaan mutta näillä mennää

          Comment


            #6
            Höh, olenko aina juonut kaljaa väärin kun en ole katsonut kalenteria ensin? Tosin eilen en juonut kaljaa mutta en sen takia että oli keskiviikko. Enkä ole juonut tänäänkään, vaan kello on vasta puoli seitsemän aamulla että ehtiihän sitä vielä.

            Comment


            • #7
              Ite en elä päivien mukaan, päivät kulkee mun mukana. Joskus toisin harmittaa kun yöllä tulee älyvälähdyksiä eikä uusia osia saa mistään kun suomessa ei kaupat oo 24h auki :D Nyt huristelemaan uudella jakopäärempatulla a6:lla. On se meno niin mukavaa edellisten romujen jälkeen

              Käytän tätä tsätti sivustoa kyselyihin etten sotke munita topikkeja.
              Olen monesti kokeillut lainata edellisen tekstiä mutten osaa, mistä siihen löytää lainaanappulan ?
              Älkääkä sanoko että kirjastosta, josta hoituu muutkin lainaukset :)
              Viimeksi muokannut Killeri; 12.4.2018, 14:24. Perustelu: Viestit yhdistetty. Älä tee heti perään uutta viestiä, vaan editoi vanhaa.

              Comment


                #8
                Se on pikavastausikkunassa tuo viimeinen ikoni oikealla.

                Comment

                Working...
                X