Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 & urS4 yms moottorikumityynykimppa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Ottaisin viellä peräänkin kumit, jos niitä jäi yli.
    Eli mulle: MK, AK, PK.

    Comment


      #92
      Lista päivitetty.

      Comment


        #93
        Ois Urs4 moottorinkumi vaihtokunnossa. Jos vielä kerkeen kimppaan niin moottorinkumipari :)

        Comment


          #94
          Listaa päivitetty, ja tietenkin Anamonta, mulla on sun paketti tuossa odottamassa ;)

          Valitettavasti tällä erää ei ole yhtään moottorikumittyynyä vapaana.

          Comment


            #95
            Moottorikumityynyt ja typ89 askinperän kumit valmiit. Temrexin verkkokaupan toimittamattomuuden takia en ole saanut kaasunaamariin patruunoita, että saisi peitattua urssin askintyynyt. Täytyy ottaa tappio noista ja tilata jostain muualta, harmittaa menetetty satanen ja ennenkaikkea aika.

            Olen pääsiäiseksi menossa ruotsiin katselemaan automessuja, joten urssin askinkumit ei tule olemaan valmiit pääsiäiseksi. Jos olet tilannut moottorikumityynyt ja haluat, että toimitan ne nyt ja urssin kumit jälkitoimituksena, niin viestiä vain.

            Toimituksesta, tuli hiukan viimeksi palautetta matkiksen käytöstä ja rahtipussilla ei saa virallisesti kuin 2kg kuljettaa, eikä se riitä kuin moottorikumeille. Tutkin smartpostin hintoja ja se halvin pikkupaketti 7,10e on halvempi, kuin rahtipussi ja riittää kaikille, olisiko selvempää jos postikulut pyytäisin suorituksen yhteydessä ja smartpostilla lähimarkettiin paketit?

            Comment


            • #96
              Itselle ainakin kelpaa tuo smartpost enemmän kuin hyvin. Eiköhän se ole tosiaan järkevin maksaa ne postikulut siinä samalla tavaran kanssa suoraan sinulle, ja eihän postilla edes pysty lähettämään tyylillä "vastaanottaja maksaa" ilman kaikenlaisia kikkailuja postiennakon kanssa, siis samallain kuin matkahuollossa.
              Viimeksi muokannut Mehtala; 16.3.2016, 20:56.

              Comment


                #97
                Kyllä smartpostilla voi lähettää ihan postitoimipaikkaankin noudettavaksi.

                Comment


                • #98
                  Paketti saapui tänään. Hyvin oli pakattu ja tavarakin näyttää hyvälle. Kiitos valmistajalle :)
                  Attached Files
                  Viimeksi muokannut Killeri; 24.3.2016, 18:25. Perustelu: Kuva liitteeksi.

                  Comment


                  • #99
                    Hyvä oli työn jälki, osaisipa itsekin tehdä priimaa.

                    Isohkon kuvan olit laittanut, ainakin minulle näkyy tosi hyvin :)

                    Comment


                    • Ei tää tapatalk jostain syystä lataa liitteeksi noita kuvia, kun ilmoittaa tiedostokoon liian suureksi. Mutta hyvä että näkyy kuva ;)

                      Comment


                      • Kenen kanssa vaihdetaan paketteja??? Mulle tuli MK ja piti tulla AK+PK.
                        Voin kyllä pitää moottorin kumit, mutta jos joku tarviii, niin kertoo!!

                        Comment


                          Mulle ei ole vielä tullut mitään noista, mutta ilmeisesti lähettely on vasta alkanut?

                          Comment


                          • Itse odottelen palkkaa niin voin maksella pois.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viesti
                              Mulle ei ole vielä tullut mitään noista, mutta ilmeisesti lähettely on vasta alkanut?
                              Ei kuulemman ole urssin askin "kumit" valmiita vielä, näin ainakin tuossa vähän aiemmin luki.

                              Comment


                                Kiitoksia kehuista, ja anteeksi sählinkistä, en nyt oikeen ymmärrä miksi tuossa lapussa joka mulla oli pakatessa on Martalle merkitty väärin. Laitan puuttuvat tulemaan, laitan yyveetä tossa kun pääsen kotio.

                                Urssikumit työnalle tälläviikolla. Pitää tota peittausta harjotella ja suojaimia jostian saada.

                                Comment


                                • otan s2 ympäristöön koko hela hoidon. jos mahdolista saada

                                  Comment


                                    Joo, nyt näyttää pahasti siltä että joutuu yhden erän vielä tekemään.

                                    Urssi osastolla edistystä, https://drive.google.com/file/d/18D3...sg0dUbzFg/view
                                    Yksi mitta muuttui testiversiosta joten ennenkuin hitsaan loput tarttee tää autossa testata, mulla pari innokasta tuossa tiedossa, niin eiköhän tämä tästä.

                                    Comment


                                      https://drive.google.com/file/d/0B5u...90RkdsSTA/view

                                      Vihdoin valmista, yksi viiste pitää vingulla vielä ajaa, mutta muuten ovat valmiit. Kolme settiä asennettu, tuntuu sopivan, pari ajossa, uskaltaa nämä jakoon laittaa.

                                      Kuten aina ennenkin, jos ongelmia - koitetaan ratkoa - jos ei ratkee, aina otan takaisin.
                                      Laitan yv:tä kiinnostuneille. Postitus smartpostilla, tai saa tulla noukkimaankin.

                                      Comment


                                      • Onko S2 ABY / 3B moottorinkannakkeet yhtään samanlaiset kuin typ 85:korisessa 2.2 10V ympäristössä?

                                        Comment


                                          Kyllä pitäisi olla samanlaiset, on mennyt urkkeihin ja tavan coupeen.

                                          Nyt pitäisi olla kaikki maksaneet saaneet pakettinsa. Jos olen jonkun unohtunut niin ota heti yhteyttä.


                                          Olen tilannut jo seuraavaan satsiin materiaaleja, koska kävi niin että cabrio on näköjään "rs2" korinen ja vaatii tuoreemman mallin kumekset, eli vielä on yksi satsi moottorikumeksia tulossa. En usko että kimppaan saakka enään riittää ottajia, mutta takuukeikka on pakko hoitaa. Ongelmaksi tuli myös se että uretaani on tehtaalta loppu, uusia kannattimia saa aikaisintaan kesäkuussa. (onneksi on vähän tangon pätkiä niin saa takuukeikan hoidettua)

                                          Muutama pari urs4 askin kumeja on vielä jäljellä jos kiinnostusta on. Kaikki muu meni.

                                          Teen myös urssin askikumeista pikkasen fiinimmän version, toivottavasti selviää ilman sen askin tassun nystyrän kolon tekemistä. Samoin teen koeerän 1.8t moottorikumityynyistä vaikka niitä nyt onkin hyvin saatavilla, mutta katsotaan saisko sen tehtyä järkevään hintaan.

                                          Comment


                                            Kiitokset vain edellisistä kumeista. Jos vielä teet näitä, niin coupeen kelpaisi koko setti =)

                                            Comment


                                              Joo yksi satsi on pakko tehdä, sen jälkeen vaan tilauksesta. Laserleikkeet on tuloillaan ensviikolla, mutta uretaania tosiaan saadaan odottaa kesäkuulle.

                                              Comment


                                                Noniin, 30kg terästä ja alsaa taas pikkupalasina.
                                                Koitetaan saada viikolopun aikana cabriokuskille uudet kannakkeet ja kesäkuussa sitten loput.

                                                Repertuaariin nyt lisätyt urs4 kannakkeet, niitä tulee lisää kans, ja ihan uutena 1.8t moottorikumekset, nämä tosin testinä vasta, eli kohta tarttis taas pari vapaa ehtoista kokeilemaan onko niistä mihinkään.

                                                https://drive.google.com/file/d/1N5S...3ieEZJPWg/view

                                                Comment


                                                  Ei tartte viikonloppuhommina tehdä. Jos vaikka Apparalla vaihdettais omaisuutta ensi kuun alussa.

                                                  Comment


                                                    Putken kolahtelu koriin ja ylimääräinen kilahdus aina konetta sammuttaessa yms oireet poistui mutta aikamoiset jurinat kantautuu kyllä koriin koneen tärinöistä, lähinnä matalilla kierroksilla alle 1000rpm alueella. Onko nuo mahdollista asentaa jotenkin väärin ettei ole vain omaa evottamista? Cabriosta vitoskoneella kyse.

                                                    Comment


                                                    • Mulla vähän samaa ongelmaa havaittavissa, mutta eipä ne tuossa omassa haittaa because racecar :D

                                                      Comment


                                                        Joo, kyllähän nämä meteliä tuovat, eritoten matalilla kierroksilla, taitaa hopsiksen peli olla herrasmiesmäisin mihin on koskaan mennyt ;) Mutta jos meteli rauhottuu kierrosten noustessa on se normaalia ja ei tartte evotusta pelätä.

                                                        Comment


                                                          Joo, rauhoittuu heti kun nousee nelinumeroisiin lukemiin kierrokset.

                                                          Comment


                                                            Oliko näissä rakenne semmonen että jos vetää sen pultin kiinni ~kaksinkäsin niin ne urtsi painuu kasaan ? Omissa vastaavissa sen sai painettua "läjään" mikä saattaa heikentään sitä pienehköä jousitusta, tai ainakin olin tuntevinani niin :)

                                                            Comment


                                                              Minä ainakin ammuin iskevällä mopolla :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X