![]() |
|
Audiclub.fi etusivulle |
![]() |
Moottori ja voimansiirto Tekninen keskustelu moottoreista, niiden vaihdosta sekä voimansiirrosta. |
![]() |
|
Työkalut | Display Modes |
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille
|
Pitäisi Audin (2,3e C4 aut. -91) automaattivaihteistoon vaihtaa öljyt ja suodatin.
Motonetistä katsoessani löytyi kahdenmoista suodatinta ja pohjatiivistettä.. VAG/AG4 ja VAG/ZF4HP-18FLA. Joten kumpi menee tuohon 2,3 automaattiin? (4-vaihteinen, sport-namiskalla) |
|
Katso takakontin maton alla ( tai huoltokirjasta) olevasta lipukkeesta mikä on laatikon tyyppi. Esim minulla on CDU
Sitten voidaan vastata tarkemmin. Minä suhtaudun "Romunetin" osiin varauksella:) |
ACF jäsen
Admin |
ZF:n laatikko tuossa pitäis olla.
|
ACF jäsen
|
Kahenlaista noissa on, TDI ja nelivetomalleissa on ainakin eri mitä köykäsemmissä. Laatikon koodilla selviää. Koivunen ei tuntenut ollenkaan tuota TDI/S4 suodatinta, möivät mulle tuon tavallisen suodattimen joka on nyt ylimääräsenä hyllyssä.
|
ACF jäsen
Admin |
Näköjään on APA, CBU, ANZ, CEA, AEM sama laatikko ja sitten CDT on erilainen.
CDT ainakin ZF:n tekele mutta tuo toinenko sitten on volkkarin oma... |
|
Laatikon tyyppi on ----ANZ.
Elikkä eli kumpi noista menee? :) "Romunetistä" ajattelin tilata jos sattuisivat vaikka olemaan paljon halvempia kuin alkuperäisvaraosat.. |
|
Yritin ATKE:sta katsoa: O95 325 4290 D öil strainer, 095 325 443 A gascet, 097 321 370 tiiviste öljypohjaan.
Voin olla täysin väärässäkin. Erilaiset kilkeet kuin minulla. Taitaa vielä muuttua kesken vuoden -91?? Suosittelen, että et(emme) arvaile vaan otat yhteyttä esim teppo.kalske@iki.fi, joka hommaa edullisesti saksasta osia. Kalliimmalla saat merkkiliikkeestä oikeat osat. Ei kannata ostaa motonetistä ja sitten palauttaa väärät osat. |
![]() |
![]() |
100 2.3 C4 automaatin suodatin? |
Avainsanat |
100, automaatti |
Aktiivisia käyttäjiä katsomassa tätä aihetta: 1 (0 käyttäjää ja 1 vierasta) | |
Työkalut | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Aihe | Aiheen aloittanut | Aihealue | Vastaukset | Viimeisin viesti |
Outo vika automaatin vaihdevalitsimessa (2.3 100 -92) | rissane | Moottori ja voimansiirto | 5 | 05.04.2011 20:30 |
S4 biturbon ennakon arvot? | mcpete | Moottori ja voimansiirto | 11 | 11.07.2007 09:24 |
Laturi c4 100 2.3 | Smooth | Sisusta ja sähköt | 0 | 26.06.2007 14:13 |
Audi 100 C4 mottorin vaihto 2.3 AAR --> 2.8 AAH kannattaako? | vepsi86 | Moottori ja voimansiirto | 1 | 25.05.2007 18:03 |
Automaatin öljyn määrä ja laatu, 100 C4 2.8V6 ? | hd54 | Moottori ja voimansiirto | 4 | 17.01.2007 21:41 |