Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

virukset tietokoneissa/puhelimissa/tableteissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • virukset tietokoneissa/puhelimissa/tableteissa

    Joo aattelin avata tälläsen kun omat neuvot loppui android tabletin kanssa. Käynnistin siis tänään aamulla tabletin ja Se alkoi tapansa mukaan päivittää sovelluksia joihin päivityksiä oli saatavilla. Sitten laite alkoi availla nettiselainta ja kun sain sen loppumaan, niin avast virustorjunta sanoi cromen selaimen olevan saastunut ja ehdotti selaimen poistamista. Ajoin avastin läpi jo tabletissa lähes 200 virhettä ja 94 saastunutta sovellusta. Joku troijalainen kyseessä. Mitäs tuolle nyt tekisi?

    #2
    Poista avast ja asenna uudestaan. Tänään ollut juttua tuosta avastin sekoamisesta ja se väittää kaikkien sovellusten olevan saastunut.

    Comment


      #3
      Mulla teki ihan saman tänään S3:nen...!?! Samsungin tabissa ei ollu ongelmia.

      Mä poistin avastin puhelimesta ja kaikki oli ihan ok. Mulla ei avast poista automaattisesti mitään niin ei sen kummempaa harmia tapahtunu.
      Mä kyllä rohkenin asentaa avastin uudestaan eikä se enää ole herjannu.
      Ihan hyvin toimii puhelin muuten. En ainakaan huomaa mitään vikaa...

      Comment


      • #4
        Joo täytyy kokeilla tota heti ku tallista ehin.

        Comment


        • #5
          Vika löytyi. Poistin avastin niin sain taas sovellukset pelaamaan:) kai tuon uskaltaa asentaa uusiksi? Vai onko jotain parempia ilmaisohjelmia saatavilla?

          Comment


          • #6
            Android-tabletissa oli sama ongelma. Avast ilmoitti launcherin olevan saastunut, sitten levisi sähköpostiin ja muutamaan muuhun appsiin. Sulki näitä toistuvasti. Suljin laitteen, poistin launcherin ja asensin toisen. Taas toimii ihan normaalisti. Sen jälkeen avast pelannut ihan normaalisti.

            Comment


            • #7
              Mä vaihdoin Avastin AVG:hen. Tuntus tablettikin nyt nopeammalta.

              Comment


              • #8
                Saman tein minäkin. Ensivaikutelma on ihan positiivinen

                Comment


                • #9
                  Enpä usko, että Avast tuota juuri hidastaa...käytössä toimii kyllä nätisti taustalla eikä pidä turhaa melua itsestään. http://www.pcadvisor.co.uk/test-cent...ivirus-tested/

                  Comment


                  • #10
                    Kyllä tuossa avastissa jokin on, joka hiastaa. Omassa Sonyn Xperia go:ssa oli se ja sehän alkoi värkkäämään jotenkin mystisesti, eli availi ja sulki itseään muutaman sekunnin välein. Tämä aiheutti massiivisia jumitilanteita muutenkin pienitehoiseen puhelimeen.

                    Noh, poistin avastin, niin jopa sukkeloitui taas puhelin. Siihen mennessä ei mitään ongelmaa ollut. Jännä.

                    Comment

                    Working...
                    X