Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

BMW drivers are angriest on road

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • BMW drivers are angriest on road

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/...t-on-road.html

    Ja Audi kuskeille brittien tutkimuksessa irtosi pronssia :)

  • #2
    Tutkijat oikeen taas olleet asialla...

    Comment


    • #3
      Tuo on mielenkiintoinen ilmiö miten samat ihmiset valittaa jatkuvasti että joka kerta ku on liikenteessä on joku roikkumassa puskurissa, ymmärtämättä mitään syytä siihen. Kysymykseen miksi ajat 10km/h alle rajotuksen, vastaus on usein "kun ei ole kiire mihinkään". Tälläisessä tilanteessa voisi sitte vaikka päästää sen 30 auton jonon ohi bussipysäkillä aina silloin tällöin.

      Myös syy pelon tuntemiseen kun kohde ohitetaan jatkuvasti oikeaa kaistaa pitkin voitaisiin mielestäni ainaki osittain kohdistaa muihin kuin ohittajiin. Potentiaalinen ratkaisu voisi olla siirtyä käyttämään oikeaan kaistaa, jos siinä kerran on niin paljon tilaa että sitä pitkin pääsen ohitse.

      Comment


        #4
        Kannattaa varoa. ;)

        Comment


        • #5
          Kyllä mun mielestä ne ramppia 60km/h ajelevat eläkeikäiset toyota kuskit on vaarallisempia (ja vihaisempia ohituksen jälkeen) kuin niitä ohittavat. Selvästi hitaampaa ajavan ohittaminen on aina kaahaamista ja vihaista käytöstä :)

          Comment


          • #6
            Ja sitten ne mopot. Voi jumalauta että sylettää Kuopijossa kun 60km/h rajoituksella ajetaan sitä 45-50km/h keskellä kaistaa.
            Sillon kun minä kevytmoottoripyörä-/autokoulussa liikennesääntöjä tavailin, niin mopolla piti kulkea ajokaistan oikeaa REUNAA. Ilmeisesti liikennesäännöt on muuttunu!

            Sitkun ohittaa ja antaa pienen äänimerkin huomautukseksi asiasta, niin nostetaan se kansainvälinen pystyyn takaa. Kai sitten olen aggressiivinen kuski, kun vaadin muilta tienkäyttäjiltä liikenteen sujuvuutta.

            Comment


              #7
              Tuttavat kettuilleetkin tätä tutkimusta minulle, kun sattuu tuo Audi olemaan. Huutelis niille suhareille jotka ei osaa pysyä viivojen sisällä ;)

              Comment


                #8
                No, miten sen nyt ottais... kun tallista löytyy BMW ja Audi
                Mähän olen varmaan ihan hirviö tuolla liikenteessä;)

                Comment


                  #9
                  Ajatko vielä jakelupakua työksesi? Olis kolmoisvoitto :)

                  Comment


                    #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                    Ajatko vielä jakelupakua työksesi? Olis kolmoisvoitto :)
                    En aja, mutta edellinen paku mulla oli alunperin valkoinen, kunnes se ylimaalattiin viininpunaiseksi., joten lähes triplat tuli;)

                    Comment

                    Working...
                    X