Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kenen kanssa äskettäin ajeltiin kehältä Tammistoon? Kilvenalusilla varustettu samperin tyylikäs musta b7.

    Comment


    • RistoEe:n ässä bongattu Malmin citymarketin hallissa ko parkkiin veivasin parin metrin päähän.

      Comment


        Oulun Ideaparkissa tunti sitten violetti Cabriolet. Näytti komeelta, kenen se on?

        Comment




          Hieman 18 jälkeen mäntsälässä, aluset takana.

          Comment


            Perjantaina 24.5. klo 15:30 maissa Tampereen Technopoliksen kansiparkissa punainen pitkäkatto B7, takana kilvenalunen.
            Viimeksi muokannut välkky; 29.5.2019, 23:07.

            Comment


              Killeri? tais porhaltaa Caravellentien valoista kehälle itään juuri äsken.

              Comment


                Nope! Olin Tapiolassa siihen aikaan.

                Comment


                  Prkl! Joku cabrio-kaksonen se sitten oli.

                  Comment


                    Joopatijoo. Tulipa bongattua siis welloo compella ja sori Killeri :) Onpa taas jotain mille nauraa kun nähään. (story of my life)

                    Comment


                      Nenolan allroad Siihtalan ABC:lla joskus klo 11 jälkeen.

                      Comment


                      • Oranssin kilvenalusella varustetun 8j tt:n perässä tuli ajeltua herttoniemessä puoli neljän aikaan.

                        Comment


                          Eilen Vayne ässällä. Tulit himasta päin ja käännyit perään, menit motarille sit. Se 4f oli sun edessä.
                          En tiedä oliko tämän päivän ässä kerholaisia, mutta hiton makee, näytin itse asiassa peukkuakin ohittaessa, oli sen takia pakko päästä ohi, että pääs peukuttaa. Eli ajettiin järvenpäästä kehä 3 asti peräkkäin. Auto jolle peukutin oli matala B5 S4 farkku, finnittömät kilvet ja old rs4 vanteet. Oli hieno.

                          Comment


                            Olinpas sitten puusilmä :)

                            Comment


                              No joo, vähä sillai pöllösti, kun ei ollu iha suora näkymä. Koitin mä lapaa pitää pystyssä ku ajeltiin ohitte siitä risteyksestä. Ja yks päivä näin ku tulit suljetulta radalta testailemasta ässän flat shiftiä ;) Olin ransitilla silloin tuloillaan vanhaa tietä hesan suunnasta kun käännyit pois.

                              Comment


                                Joonas tuli S1:llä vastaan ”yks paikka Vantaa” tuossa vähän ennen kasia. Mä huomasin ja moikkasin aika myöhässä.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                  No joo, vähä sillai pöllösti, kun ei ollu iha suora näkymä. Koitin mä lapaa pitää pystyssä ku ajeltiin ohitte siitä risteyksestä. Ja yks päivä näin ku tulit suljetulta radalta testailemasta ässän flat shiftiä ;) Olin ransitilla silloin tuloillaan vanhaa tietä hesan suunnasta kun käännyit pois.
                                  Jaahas jopas osuu salaisetkin paikat :)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                    Joonas tuli S1:llä vastaan ”yks paikka Vantaa” tuossa vähän ennen kasia. Mä huomasin ja moikkasin aika myöhässä.
                                    Olitko possulla liikenteessä?

                                    Comment




                                      Kyllä vain.

                                      Comment


                                        No siinä tapauksessa on havainto speksiin sopivasta menopelistä matkan varrelta, mutten kyllä kerennyt kuskiin kiinnittää huomiota :D

                                        Comment


                                          Galle kiivaasti somettamassa opelin puikoissa K1 katsastuksen pihassa.

                                          Comment


                                          • Lahden motarilla punainen S4 sedan. Hyväkuntoiset B6.set lämmittää aina mieltä kun niitä näkee.

                                            Comment




                                              Moikka ja tervehdys. Koitin moikata takaisin parhaan mukaan. Kyllä piti peileistä ja sittemmin kun ohi menit, niin todella näyttävää kasia ihastella.
                                              Viimeksi muokannut Killeri; 7.6.2019, 22:59. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                              Comment


                                                Linnainmaan Prisman parkissa FRN(?)-kilvillä ja clubin alusilla varustettu seiska-Golf Alltrack klo 21.45. Terveisin se valkoisen R-Linen kuljettaja.

                                                Comment


                                                  Vatane turbo-V8 audimoottorisella Volvollaan tänään Kiteellä. Sehän kipitti hienosti.

                                                  Comment


                                                    Jonkun C5 RS6 seisoi tänään Malmin lentokentän parkissa ja toisen C7 RS6 Leinelän aseman parkissa. Tai voihan ne olla vaikka saman kaverin...

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                                                      Galle kiivaasti somettamassa opelin puikoissa K1 katsastuksen pihassa.
                                                      Heh heh.

                                                      Comment


                                                        Eilen vayne matkalla luultavasti kotiin. Soo soo, kännykkä korvalla ;) Tällä kertaa sentään nousi lapa takasin, vaikka olin autoteollisuuden kaunokaisella liikenteessä :P

                                                        Comment


                                                          Joo oli siis molemmat lavat irti ratista ;)

                                                          Korva jäi duuniautoon, pakko mennä siis laittomasti :)

                                                          Comment


                                                            Kuppista kiusaamassa tällä kertaa duuni paikan edessä, Kyl se vielä tänä kesänä tulee ajettavaan kuntoon. :)

                                                            Comment


                                                              Joo se on aika rajussa kunnossa tällä hetkellä. Saa nostaa volvon alustaa ylöspäin ettei ota keula montussa kiinni, tokikin se rauta on jo ajokaverin toimesta vedetty tuhannen rullalle.

                                                              Tänään pohjoisväylällä, jäähallin suuntaan kääntyi musta B8,5 farkku alusilla varustettuna, en aivan päässyt rinnalle, kun edessä oli joku lolvo. Ajelin siis samanlaisella sun takana :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X