Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mihin öljyt katosi? 2.5Tdi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Tuo on puhissut niin kauan kuin se on mulla ollut, ja tuntuu että puhina on vain lisääntynyt kilsojen myötä. Puhina ja öljyn katoaminen voisivat siis olla samasta lähteestä? Saako tuota kyseistä letkua parkkipaikkaolosuhteissa kätevästi irti? En nyt just muista että mikä letku se oli, olisiko kuvaa tästä kyseisestä, niin voisin käydä toteamassa sen tuossa ulkosalla?

    Mikäli se selviää potilaaksi, niin osanumeroa arvostetaan toki myös.

    Comment


    • #62
      Edelleen öljyläikät lisääntyy, vaikka autolla on ajettu viimeksi eilen illalla. Nyt on tullut kolmas n. golfpallon kokoinen täplä mustaa lumelle, eilen oli vain kaksi. Luulisi että yön aikana kaikki irtoöljy ulkopinnoilta ehtisi valumaan alas asti. Pitäisiköhän tässä oikein alkaa huolestumaan?

      Comment


      • #63
        Samaa tekee myös minun AKE:ssa. Öljynjäähdyttimeen ja toiseen venttiilikoppaan olen tiivisteet vaihtanut ja liimannut. Ei auta. Merkkaa todella hyvin kyllä kyläpaikat. Vaikuttaa että vuoto on enemmän vasemmalla ja ehkä takana. Eihän sinne näe mitään. Kerrohan jos keksit jotain, itse torstaina taas menossa tutkailemaan lisää.

        Comment


          #64
          Vasemmalla takana veikkaan alipainepumpun tai venttiilikopan tiivistettä/puolikuuta.

          Comment

          Working...
          X