Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 90 hyytyilee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 90 hyytyilee

    Ongelma on auton "hetkittäinen hyytyminen" kiihdytyksessä. Kylmähkö kone kiihtyy ärhäkämmin kuin lämmin.
    Haiskahtaa mielestäni bensan saantiin liittyvältä vialta. Tulpat on uudehkot ja virranjakajan kansi ja pyörijä on vaihdettu. Vaihdan vielä bensansuodattimen, mutta onko audi ysikymppisessä samanlainen suodatin kuin satasessa?
    Paljonko on normaalisti tuommosen 2.0 vitoskoneen kulutus? Ei mene alle 10l sataselle vaikka kuin varovaisesti ajaisi, "sekalaista kaupunki/matka-ajoa".
    Kiitos jo etukäteen.

  • #2
    onko lambda-anturi kuin vanha? imupuolella vuotoja?
    mulla menee bensaa sievässä matka-ajossa 7.4 ja kaupungissa vajaa 10. Kone 2.3E (NG)
    mites muuten päästöt? (=seokset tyhjäkäynnillä)

    Comment


      #3
      Minulla hajosi se K-jetiltä moottorille menevä kumiputki, aina kun moottori heilahti, haukkasi ilmaa jostain välistä ja meni systeemit sekaisin.

      Comment


        #4
        Audi 90

        Lambdan historiaa en osaa sanoa. Pakokaasumittaukset on tehty helmikuussa -05. Lambdan arvo=1.00
        HC ppm35 / 18
        02%=0,17 Rpm 2150

        Mitä sitten tarkottanevatkin.

        <Minulla hajosi se K-jetiltä moottorille menevä kumiputki> olen huomannut omassakin pykimiä "haitarikumissa" mutkan kohdalla. Minkähän arvoinen putki on?

        Comment


          #5
          olen huomannut omassakin pykimiä "haitarikumissa" mutkan kohdalla. Minkähän arvoinen putki on?
          Taisi olla siinä satasen korvilla, ehkä jopa enemmän (ei muista tarkkaan, on jo aikaa kulunut). Sieltä "haitarista" pääsi ilmaa sisälle kun hieman venyi. Putki ja silmä käteen ja reikää ettimään vaan.

          Comment


            #6
            90 2.0e kulutus keskimäärin mulla n. 8,5l/100km seka-ajossa.

            Maantiellä menee raskaalla kaasujalalla n. 7 - 7.5.

            Comment

            Working...
            X