Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kattelin vanhoja rallipätkiä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kattelin vanhoja rallipätkiä

    niin kattelin noita vanhoja mitä löytyy y-tupesta
    kyllä se vaan mun mielestä ISO KIITOS kuuluu HANNULLE
    että meillä jollain on autot menny eteenpäin. Hannun omin sanoin ne makso mulle ku yritin rikkoa :) ei taitaasi kestää tämän päivän haldeksit kestää tuota repimistä:)

  • #2
    Silläpä sitä pysytään torsenissa ja Kings crownissa. ;)

    Urquattro oli kyllä kova peli aikoinaan, jäi vaan jälkeen loppujen lopuksi kokonsa puolesta.

    Comment


    • #3
      Kait se Haldex nyt jotain kestää, tuskin sitä muuten käytettäisiin konsernin tehokkaimmissa malleissa.

      Comment


        #4
        Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
        Silläpä sitä pysytään torsenissa ja Kings crownissa. ;)

        Urquattro oli kyllä kova peli aikoinaan, jäi vaan jälkeen loppujen lopuksi kokonsa puolesta.
        Oli se kova peli silloin ja on vieläkin. Audin jääräpäinen filosofia pitäytyä tuotantomalliin perustuvassa autossa maksoi lopulta menestyksen kun keskimoottoriset putkirunko-ohjukset painoivat ohi oikealta ja vasemmalta. Eikä Audit niin kovin luotettaviakaan lopulta olleet.

        Comment


        • #5
          Tuossapa mukava pätkä aikavertailuineen;)).
          [ame]http://www.youtube.com/watch?v=GZD1Z3wemBw&feature=player_detailpage[/ame]

          Comment


            #6
            WRC-autot käyttää Haldex-tyyppistä järjestelmää...

            Comment


            • #7
              2010 eteenpäin WRC autoissa aktiivilukot kielletty.

              Comment


                #8
                WRC-autoissa kuitenkin on ko.järjestelmää käytetty, joten sen kestosta ei liene epäselvyyttä.

                Ja nyt kun pääsin koneelle, niin siirretään sopivalle osastolle

                Comment


                  #9
                  10v kuulostaa 20v:ltä sordiinolla :)

                  Comment


                    #10
                    Räjähtävästi kiihtyi tuo nolla-autona toiminut Talbot Solara tuossa kapazin pätkässä. Ei niitä kaikkein suosituimpia ja menestyneimpiä ralliautoja.

                    Comment


                    • #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viesti
                      Oli se kova peli silloin ja on vieläkin. Audin jääräpäinen filosofia pitäytyä tuotantomalliin perustuvassa autossa maksoi lopulta menestyksen kun keskimoottoriset putkirunko-ohjukset painoivat ohi oikealta ja vasemmalta. Eikä Audit niin kovin luotettaviakaan lopulta olleet.
                      Tämän artikkelin perusteella Audilla oli jo oma keskimoottorinen putkirunko-ohjus valmiina.

                      Comment


                      • #12
                        no katotaan onko tämän päivän uusia forumilla ja millä huolloilla :)
                        mulla ny omat kaikki yli 20v ja jarru-paloja oon vaihtanu sit minäki jo muutakin :)
                        ps mulla pihas 2oo avant q nro 134 vm-83 :) ois kiva tietää onko kellään vanhempaa?

                        Comment

                        Working...
                        X