Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ACF Jäsenyys...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • ACF Jäsenyys...

    Oon nyt noin kuukauden verran (ehkä ylikin) kirjoitellu ja lueskellu täällä audifoorumilla, liityin myös jäseneksi, mut missä viipyy lasku??? Kertokaa kokemuksia, onko laskua saanu odotella tälläisen useamman tovin vai olisko liittymises tullu joku moka..

    #2
    Lukaise tämä topic:

    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...hlight=j%E4sen

    Comment


    • #3
      Mistä saa ACF:n tarroja autoon? :) toimitetaanko uudelle jäsenelle automaattisesti?

      Comment


        #4
        Tarra tulee vuosittain jäsenkortin kaverina. Eli vois hankkia joka vuosi yhden (harraste)auton lisää... yllytystä? ;)

        Comment


        • #5
          Eli kaipa se sieltä kohta tulee..

          Comment


          • #6
            pistin tänään jäsen hakemuksen menemään... tuleeko jäsen kortti heti maksun näkymisestä ACF Ry:n tilillä vai määrättynä päivänä vuosittain, entä milloin jäsen tarrat?

            Comment


            • #7
              Mulla jäsenhakemuksesta kortin, laskun ja tarran saapumiseen meni sellaiset 1.5 kk...

              Poijjaat tätä "lafkaa" hartiapankkivoimin pyörittää (iso kiitos siitä) joten pieneen odotteluun on syytä varautua... nyt kun on kesä ja kaikki vielä ;o)
              Viimeksi muokannut KimmoT; 3.8.2008, 21:02. Perustelu: typoja, typoja...

              Comment


                #8
                Muistaakseni vuodenvaihteen tienoilla yleensä lasku tullut ja vähän sen perään sitten postia missä tiedoite seuraavan vuoden jutuista ja mukana klubitarra ja jäsenkortti.

                Comment


                  #9
                  Mulle tuli ehkä kolmessa viikossa lasku ja muut tilpehöörit.. Ja tästä ei oo kauaa.

                  Comment


                  • #10
                    tänään tuli mulle club:n jäsenkortti ja tarra laskun mukana... eikä kestänyt kauaa hakemuksen jätöstä. onko kellään tietoa miten mulla lukee tossa profiilissa kahteen kertaan "acf jäsen"?

                    Comment


                      #11
                      Kertokaas nyt vanhat ja uudet jäsenet kannattaako liittyä jäseneksi? Olen ollut pitkään täällä rekisteröitynä käyttäjänä ja nyt kun taas pienen tauon jälkeen on Audi alla, niin voisi olla aiheellista liittyä jäseneksi..

                      Comment


                      • #12
                        Itse liityin ihan sen takia että tämä klubi on asiallisin autokerho, ainakin nettifoorumien perusteella(ratapäivät vahvistavat käsitystäni), mihin olen törmännyt ja haluan tukea sen toimintaa (tarviiko verrokkeja edes nimetä, kukin tutkikoon muita kerhosivustoja itsekseen). Lisäksi Audifinssin toiminta on noteerattu myös maahantuojan osalta, joka on monesti mukana kerhon tapahtumissa ja järjestää itsekin nykyään tilaisuuksia jäsenille. Ilmaiset ratapäivät on toinen syy miksi tahdon tuon 20e jäsenydestäni maksaa. Kolmantena: en tupakoi, puolessa viikossa tulee tuo jäsenyys maksettua näin savuttomana.

                        Comment


                          #13
                          Komppaan edellistä. Lissään vielä maininnan tuosta varaosakanavasta, jonka käyttöön ei tosin taida jäsenyys olla ehtona.

                          Comment


                          • #14
                            Ei ole varaosien ostamiseen jäsenyys nykyään ehtona mutta jäsen saa silti jäsenalennuksen hinnoista, olikohan se 5%.

                            Comment

                            Working...
                            X