Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Limenvihreä A3 bongattu Kehä 1:llä äsken, näkyi klubitarra olevan ikkunassa :) Valkoisella seatilla pyyhkäsin ohi.

    Comment


    • jaeger puolestaan taisi nousta kehältä pukinmäkeen päin aikaisemmin tänään. Olin siinä valoissa jonottamassa Savelaan päin.

      Comment


        Punainen 8P sportback kilvenlausilla just nyt mun edessä valoissa Tuomarilassa. Mustat rinkulat perässä.
        Tummanpunasella bemarilla tässä perässä. Moro.

        Comment


        • Juhan kolmonen taas töölön sairaalan edessä aamulla, vähän matalampana kuin viimeksi. :D

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja jaeger
            Limenvihreä A3 bongattu Kehä 1:llä äsken, näkyi klubitarra olevan ikkunassa :) Valkoisella seatilla pyyhkäsin ohi.
            Ei kyllä tullut huomattua valkoista seattia :), aika unessa tosin ajelin duunista himaan.

            Comment


            • Se on siel Aleksi pitkälle talveen asti. Toivottavasti ennen sitä talvea viel aavistuksen alempana.:)

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi Näytä viesti
                Tumma(musta?) sedan urssi tulee saaristokatua aina välillä ennen seiskaa vastaan, ajelee siis etelään. Itse tulen vastaavalla pohjoiseen päin.

                Lisäksi Japen talousharmaa nähty minnan alakerrassa perjantaina.
                Minähän se töihin yritän keretä ajoissa :D

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                  Se on siel Aleksi pitkälle talveen asti. Toivottavasti ennen sitä talvea viel aavistuksen alempana.:)
                  Vierekkäin sitten työmaat, ite oon siinä Töölön sähköasemalla sähkötöissä ni tulee siinä pyörittyä päivittäin :D

                  Comment


                  • Mulla työn alla se päiväkoti siinä ala-asteen vieressä, sähköjä kans siel yksikseen duunailen.:)

                    Comment


                    • Risto bongattu aamulla Manskulta, perässä ajelit Espalle asti. Vähän jäin lagimaan siihen dösäkaistalle, ku katoin et kello näytti ties mitä aikoja ja ajotietokoneen kulutus yms kaikki nollaantunu. Jännä.:D

                      Comment


                        Kyllä se mun kellon mukaan oli aamupäivää. Ja ei niitä kaikkia kaivonkansia tarvi pujotella ;P

                        Comment


                        • Oli mitä oli, mulla näytti 0:56. :)
                          En mä väistele ku ne pahimmat, muuten ajaa menemään vaan.:)

                          Comment


                            Klo 15.01 Tuusulan itäväylällä ajeli -0000- vastaan. Volvolla itse ja koitin lapastakin nostaa heti kun tajusin.

                            Comment


                            • Oliko foorumilaisia valkoisella B7 sedanilla tänään finnoon-tiellä n.16.00?
                              Punainen sisusta vain pisti silmään...

                              Comment


                                Kukas clubilainen ajeli minun edellä Kuopiossa Kallantiellä n. klo 15.30 tänään? Tuntomerkkeinä hopean-harmaa B8 avantti ja clubin alunen takana. Nätisti näytti vanteet istuvan.

                                Comment


                                • Kuppis :D ei taaskaan tullut huomattua :) Olin tulossa DHL:ällältä tivaamassa pakettia. En saanu vielä silloin. Kävin 18.30 kysymässä uudestaan ja sitten irtosi. Eli tosiaan amerikasta (kiinasta) tuli SSAC 3" downpipet ja 3" rännit kattien tilalle :) pikkuhiljaa pikkuhiljaa.. pitää varmaan oma topikki tuonne projektit osioon tehdä. Tässä autossa sitä onkin taas vähäksi aikaa

                                  Comment


                                  • Jykylässä bongattu nyt parina päivänä erikoisen värinen, kellertävän vihertävä, läski A4 sedan B8. Hurjat pullistukset kaarissa ja makeet vanteet. Clubilaisen?

                                    Comment


                                      Mahtoikohan olla tämä. Näkyi kaupan lehtihyllyssä koristavan GTI Magazinen kantta

                                      http://gti.fi/features/the-final-encore-for-now

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                        8-tiellä Pietarsaaren kohdilla 1-2 aikaan ajoi harmaa siisti 4f ohi. Kilvenaluset takana.
                                        Kuvaus sopii meikäläiseen. En kylläkään muista yhtään S2:sta ohittaneeni?

                                        Comment


                                          Puistola/Ala-Tikkurila välillä sininen b7 farkku cyl-xxx ja harmaa b5 s4 farkku umi tai ubi alkuisella rekkarilla.

                                          Comment


                                          • Kuppis lukiko sulla Teemu vai Kuppis siinä plakaatissa? Äsken itäväylällä koitin raottaa putkinäköä ja vastaan tuli joku lavettirekka(?) Volvo, jossa luki Teemu

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                              Puistola/Ala-Tikkurila välillä sininen b7 farkku cyl-xxx ja harmaa b5 s4 farkku umi tai ubi alkuisella rekkarilla.
                                              Missä vaiheessa sä minut ehdit bongaamaan tänään? :)

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viesti
                                                Kuppis lukiko sulla Teemu vai Kuppis siinä plakaatissa? Äsken itäväylällä koitin raottaa putkinäköä ja vastaan tuli joku lavettirekka(?) Volvo, jossa luki Teemu
                                                Kuppis lukee lasilla.

                                                Comment


                                                  Kenenkäs clubilaisen vihreä B6 sedan oli tänään heti klo. 12 jälkeen torikadun varrella parkissa Anttilan rakennuksen nurkilla Joensuussa? Takana oli clubin kilvenalunen ja kuski taisi just mennä autolleen, kun siitä ohi ajoin.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja PasiV Näytä viesti
                                                    Kuvaus sopii meikäläiseen. En kylläkään muista yhtään S2:sta ohittaneeni?
                                                    S2 seisoo omalla pihalla odotellen koneen aukaisua.

                                                    Scanialla olin liikenteessä.

                                                    Comment


                                                      Joensuussa Kalevankadulla A8/S8 (en tarkemmin kattonut) klubikilvillä rekkari alkoi O-kirjaimella

                                                      Comment


                                                        Mietinkin oliko se Kenhon auto, kun monesti sattuu auto ajelemaan ohi. Kävelin toispuol tietä bussipysäkille päin.

                                                        Comment


                                                          vaynen kasi vakio(?)paikalla Prisman hallissa joskus 21-22 välillä.

                                                          Comment


                                                          • JOku tuli tänään ?viiden aikoihin Jumbon kulmalla jollakin vanhemmalla Avantilla. Klubitarra ikkunassa ja rekkari ehkä oli lähelle TNI- :D

                                                            Mua et tunnistanu varmasti kun sähkövitossa silloin istuin :)
                                                            Viimeksi muokannut Hallikainen; 31.8.2016, 22:01.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                                              Mietinkin oliko se Kenhon auto, kun monesti sattuu auto ajelemaan ohi. Kävelin toispuol tietä bussipysäkille päin.
                                                              Ilmankos! Ajattelinkin ettei S5:sta näkyny missään.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X