Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    D3 EEZ-kilvin ajoi tänään mennen tullen ysitiellä vastaan kun vierailin Suomen Turussa. Tolkkju?

    Comment


      Tuliko joku foorumilainen minua vastaan C4 ässällä Pitkäjärven hoodeilla noin klo 14.30?

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
        Eilen tikkurilantiellä, suurinpiirtein siinä postin terminaalin kohdilla, ruuhkassa körötteli sininen possu, kaaret, kupit ja vyöt oli. Olen melko varma, että se on ollut joskus ratapäivillä. Ja possun mallistahan mulla ei ole tuon taivaallista hajua, liekkö joku GT3 tai joku :)
        Liekö Kellokummun kovasti julkisuudessa ollut (997) 911 Turbo?

        https://www.facebook.com/erihinaus/photos

        Comment


          Kyllä mä pasin possun tunnistan ;)

          Comment


          • Joo ja rekkarikin on hyvässä muistissa :D

            Comment


              Kukas oli tänään 18.5 aamulla noin klo 10 aikoihin Kotkan Cittarin parkkipaikalla b6 avant:lla?? Kilpi oli CFJ-***, jengin tunnukset eessä/ takana ja auto oli lapsiruudussa parkissa.

              Comment


              • Olspa, minä olin. Siinä tulee oltua aika usein parkissa.

                Comment


                  Moro moro. Piti oikein lähempääntä käydä ihmettelemässä siun kulkinetta kun niin puhtaana siinä oli!
                  Viimeksi muokannut Killeri; 19.5.2016, 07:38. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                  Comment


                  • Eilen Launeen nesteellä musta A5 coupe kilvenalusilla.

                    Comment


                      Itse itseäni lainaten:
                      D3 EEZ-kilvin ajoi tänään mennen tullen ysitiellä vastaan kun vierailin Suomen Turussa. Tolkkju?
                      Tänään torstaina sama laite ennen seitsemää samalla tiellä, tällä kertaa nostin lapaa kun tunnistin kuskinkin tarkemmin katsottuna.

                      Comment


                        Eilen alkuillasta kehä 3:selle lähti malmin rampista musta b7 avantti, alla tais olla rotiformit ja jokunen tarra takalasissa ja alunen oli takana. Tuijotin omasta ässästä siinä rampissa kun odottelin omaa vuoroa lähteä. Moro vaan.

                        Alusin varustettu cabrio tikkurilantie 109:ssä. Jani?

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                          Alusin varustettu cabrio tikkurilantie 109:ssä. Jani?
                          En minä ainakaan, meidän avo on vielä tallissa ja työpaikka Manttaalitie/Kiitoradantie.

                          Comment


                            Ja tämä cabrio on muuten tumma. Tummilla etuvaloilla ja kromi vanteilla. Sullahan oli hopea :)

                            Comment


                              Pari clubibongausta Turun keskustan liepeiltä, ensin musta B7 diesel-cabrio, kilvenalunen takana, kuka lie? Heti seuraavassa risteyksessä punainen B8 Avant EP-alkuisella kilvellä ja Hollow Spoke -vanteilla, veikkaisin jta:ta?

                              Comment


                                Kukas se Takkatie 7:n pihalla tuossa tällä viikolla pyörähti 4F V6 TDI kamppeella, oli ainakin edessä alunen ;)

                                Comment


                                  Juu, erittäin likainen punainen B8 hs:lla täsmää.

                                  Comment


                                  • Olikos se nyt Sourcen? Valkonen B5 aamupäivällä hallituskadun varressa parkissa
                                    Minun autohan se siinä oli.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Harjula
                                      Pari clubibongausta Turun keskustan liepeiltä, ensin musta B7 diesel-cabrio, kilvenalunen takana, kuka lie? Heti seuraavassa risteyksessä punainen B8 Avant EP-alkuisella kilvellä ja Hollow Spoke -vanteilla, veikkaisin jta:ta?
                                      Täällä.
                                      Punainen pitkäkatto bongattu siinä samoilla paikoilla.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja Source Näytä viesti
                                        Minun autohan se siinä oli.
                                        Nostelin lapasta tuosa aamusella jäälin kupeessa kuusamontiellä. En tiiä hoksasikko ku aika kohalla nostin

                                        Comment


                                          Duunin ikkunasta katselen kuinka Killeri lipuu valkoisella A6 sedanillansa sahaajankadun ruuhkaan juuri nyt :D

                                          Comment


                                            Moro, moro. Aika jumissa koko alue oli.

                                            Comment


                                            • Nostelin lapasta tuosa aamusella jäälin kupeessa kuusamontiellä. En tiiä hoksasikko ku aika kohalla nostin
                                              19.05.2016 22:41
                                              Tällä kertaa meni ohi. Pitää olla tarkkaavaisempi seuraavalla kerralla.

                                              Iltapäivällä, hieman neljän jäljestä musta B6 rekkarilla CYP-XXX kainuuntiellä menossa Oulun keskustaan päin. Ajelin vähän matkaa perässä.

                                              Comment


                                              • b6 tai b7 avo pelastusopiston risteyksessä tänään iltapäivällä siinä vaille kolme ja puoliltapäivin satamassa c4 satku(ässä?), jossa todella vähän käytetty peräkoukku :)

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                                                  Kukas se Takkatie 7:n pihalla tuossa tällä viikolla pyörähti 4F V6 TDI kamppeella, oli ainakin edessä alunen ;)
                                                  Suurella todennäköisyydellä minä kävin pyörähtää tallil. Musta 4F pre-fl Avant S-line, aluset edessä ja takana. Milläs ite olit?

                                                  Comment


                                                    Mikähän mulla tallin autoista eilen olikaan ajossa, oisko ollu 536 ;)

                                                    Comment


                                                      Puolen päivän aikaan ykkösmotarilla vähän ennen Kaarinaa Turkuun päin mennessä ohitin harmaan B7 avantin, klubitarra takasivuikkunassa. Koetin morjenstaa, mutta sen verran myöhään huomasin, että varmaan kädenheilautus jäi mun tummien takasivulasien taakse.

                                                      Paluumatkalla kahden jälkeen TYKSIn työmaan kohdalla vastaan tuli sininen TT rekkarilla tuo ja olisko ollu 22. Joka tapauksessa erikoiskilvet. Liekö klubilaisia?

                                                      Comment


                                                      • Oranssi TT(S) bongattu rusalla illalla/yöllä pariin kertaan

                                                        Comment


                                                          Kenenkäs kanssa oltiin just vierekkäisillä kaistoilla Utrantiellä? Hyz-
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                            pasi_ tais tulla vastaan eilen 90:llä puolenpäivän aikaan, tulit 6tiellä joutsenon suunnalta.
                                                            Missäs ovat kaikki lappeenrannan klubilaset? Ei kovin usein näe alusia liikenteessä

                                                            Comment


                                                              Äsken JKL Motonetin mäessä hopea A6 C5 Avant, hetken myöhässä älysin morjestuksen, joten moro vaan!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X