Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hiukkassuodatin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hiukkassuodatin

    Miten saan tietoon onko autossani hiukkas-suodatin, ja jos on niin kuinka täynnä se on. Autona audi a4 (b7)-2005 1.9tdi? Moottori tyyppi: BKE

    #2
    Huoltokirjan etusivun varustekoodeista löytyy 7GG, jos autossasi on DPF.

    Comment


    • #3
      VCDS:llä näkee. Yleensä volkkarit kestää aika hyvin sitä tuhkaa, parisataatuhatta menee ihan hyvinkin. (toki ennen sitä se jo tehoja ahdistaa)

      Comment


        #4
        Onko tuosta tehon tippumisesta olemassa jotain dataa?

        Comment


        • #5
          Ei ole. mä heitin omani mäkeen, (saksanmaalla jälkiasennettu twintec, joka ei tietenkään osaa polttaa nokea pois kun ei omaa mitään älyä) sekunti lähti 80-120 ajasta. En tiedä miten se toimii, enkä halua tietää.tukko mikä tukko.

          Comment


          • #6
            Itselläni n.180tkm kohdilla(jos oikein muistan) Arttu sääti auton, yli 280hv ja 600Nm dpf:n kanssa. Melko identtisiä lukemia käsittääkseni moisesta alkupään 3ltr dieselistä, kuin ilman dpf:ää olevistakin.

            Comment


            • #7
              Oho. no se on kyllä hyvin se.

              Comment


                #8
                Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viesti
                Ei ole. mä heitin omani mäkeen, (saksanmaalla jälkiasennettu twintec, joka ei tietenkään osaa polttaa nokea pois kun ei omaa mitään älyä) sekunti lähti 80-120 ajasta. En tiedä miten se toimii, enkä halua tietää.tukko mikä tukko.
                No jos ei auto osaa puhdistaa suodatinga, niin varmasti meneekin tukkoon ja ahdistaa. Näin ei kuitenkaan ole autossa joka osaa sitä puhdistaa. Toki se ahdistaa putkessa kaikkiaan, mutta ei normaalisti täyttyessään ihan noi rankasti ahdista.

                Noi Artun lukemat tosiaan tulee pakoputkesta riippumatta. Mulla oli 300tkm ajettu BMK ilman pönttöä ja samat lukemat sieltä luvattiin. 300hv korvilla alkaa jo muut osat rajoittamaan muutenkin.

                Comment

                Working...
                X