Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Autoon kohdistuva ilkivalta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Nyt on tuo profiilin kulkine ollut kohta 14 kk talossa ja taitaa seitsemän korjattavaa kolhua olla jo ilmestynyt kylkiin. Kerran piti käyttää jo takapuskurin ja takalokasuojan maalauksessa ja toisen kerran ovea fiksattiin ammattimiehellä. Tälläkin hetkellä olisi yksi lommo joka pitäisi korjauttaa. Muuten olen itse korjaillut mutta pahimpiin ei riitä ammattitaito eikä vehkeet.

    Poliisille olen pari ilmoitusta tehnyt mutta omasta pussistahan nuo kaikki menee kun tekijä ei jätä yhteystietojaan. Tiettyä fatalismia tässä alkaa jo syntyä ajatusmaailmaan mutta silti ne kolhut ottavat päähän.

    Comment


    • #32
      Niin, kiva thread, todella kivaa luettavaa... (/sarkasmi)

      Itse olen ihmetellyt nyt viime viikkoine viereen pysäköitynä olleen, ajossakin olleen corsan häviämistä. Auto on ollut hirveä romu, ja olen pyrkinyt pysäköimään kauas kys autosta. Ei häviämisessä mitään kummallista sikäli, mutta pikkuaudin puskurin kulmaan on ilmestynyt pyyhkäisyjälki, joka rikkoo lakkapinnan reilusti. Olen nähnyt miten epävarmaa ajo tällä jäätävällä romulla on ollut, joten en epäilisi yhtään. Aikun kiva, namnam. Katsellaan palaako corsa koskaan enään.

      Comment


        #33
        Jeps, omassa kulkupelissäni alkaa myös olla noita oven iskemiä. Ihme juttu sinänsä, sillä kaikki lommot on oikealla puolella. Tällä hetkellä niitä on 3kpl. Takaoven korjautin jo kertaalleen, sillä se oli menossa maalaukseen muutenkin (naarmu alareunassa, joka seurasi auton mukana kun ostin sen edelliseltä omistajalta). Nyt siinä on jo yksi häiritsevä lommo, jonka saa kyllä korjattua.

        Itse ajan myös autoni aina kauimmaiseen nurkkaan, mutta ei se siellä kauaa yksi saa olla. Outo juttu taas, sillä kun ihmiset huomaa, että tuolla on yksinäinen auto niin ajavat perässä. Paras esimerkki on Kolmårdenista, ajoin ihan sinne perimmäiseen nurkkaan ja lähin auto oli minusta ainakin 200m päässä. No en ehtinyt ottaa edes lastenvaunuja pois autosta kun vierelle ajoi iso tila-auto ja melkein kylkeen kiinni...
        Viimeksi muokannut Jari74; 26.7.2008, 15:47.

        Comment


          #34
          Kannattaa totuttautua jo hyvissä ajoin siihen ettei omaisuudellasi ole mitään arvoa toisten silmissä niin ei tule elämässä yllätyksiä.

          2007 keväällä ajoin konserniharrasteauton (VW) tähän pihaan parkkiin, hieman pelotti että näinköhän tulee kestämään ehjänä kun 100 asunnon kerrostalossa asuu vaikka mitä kansallisuutta ja vaikka minkälaista porukkaa ja auto on vähän huomiota herättävä. No tuli syksy ja sanoin jo kavereille että "väärässä olin, ei pienintäkään ongelmaa". Paskan marjat. Olin kaverin kanssa tuossa pihalla juttelemassa (olen todella todella harvoin tämän talon pihalla) kun 2 tyyppiä kävelee talosta pihalle, meikän auton ohi ja toinen potkaisee spontaanisti etupellin lyttyyn ja jatkavat kävelyä. Katsoin että WTF ja juoksemaan tyyppien perään. "Ai se oli sinun auto sösösössösösö minä tulen oikaisemaan sen". Huusin naama punaisena 5 minuuttia sille, yritti perustella tekoaan ADHD:llä jos sun millä. No oikaisi kuitenkin sen pellin kädellä painamalla ja jätin asian sikseen, auton maalipinta on kuitenkin mallia rotta. No virhehän se oli.

          Saman viikon viikonloppuna oli toiselta puolelta tyhjennetty kumit, ilmeisesti kiitoksena siitä etten soittanut poliisia. Enpä ole autoa sen koommin pihassa pitänyt. Mitä opin tästä, jatkossa aina kissalan pojat paikalle.

          kirjoitteli Mikko Kuopion vittu Särkiniemestä - toiste en tähän slummiin muuta.

          Comment


          • #35
            ostoskassiteline..

            Kaikista huippu mitä olen parkkipaikalla kokenut oli '96, kun keski-ikäinen naisihminen asetti ostoskassinsa autoni konepellin päälle. Onhan se kätevämpi siitä naapuriauton konepellin päältä nostaa kuin maasta. Maasta nostaessa saattaa jopa selkä hajota.

            Onneksi olin autossa (teinikalvojen suojissa), joten oli pakko laittaa torvi päälle.

            Hieman on jälkikäteenkin naurattanut naisen priceless-ilme kun kätevä ostoskassiteline älähti. Onneksi ei tullut naarmuja, mutta kauhean valituksen sain kun noin viattomia ihmisiä säikyttelen

            Comment


            • #36
              Pakko raportoida. Olin eilen työpaikan pihalla kälättämässä luuriin, ja taas näin SEN! Naishenkilö astui omaan uudehkoon saabiinsa käyttäen naapuriauton kylkeä ovistopparina. On se j*makauta kumma ettei tajuta nykyauton kyljen olevan listaton, tai likimain sellainen. Otan kohta takakonttiin mukaan tolppia ja lippusiimaa, ja rajaan autolle oman alueen parkkipaikalta.

              Eilen myös kävin paikallisessa automarketissa sijoittaen auton mahdollisimman kauas siten, ettei lähellä ollut ainuttakaan autoa. Tullessani kaupasta, oli kuljettajan puolen kylkeen kiinni ilmestynyt jäätävän kokoinen SUV. On se jännä juttu.

              Comment


              • #37
                Pitäs varmaan ostaa tuommoinen kauppakassi kun tuo jutun saksalaisperhe niin ei tarvitsisi pelätä, että joku kolhii autoa Prisman parkissa. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200...20479_ul.shtml

                Comment


                • #38
                  Ai kun vois ottaa ovet mukaan kauppaan... Itsellä oli profiilin kulkine ehtinyt olemaan jo noin kaksi kuukautta kun joku käyttänyt sitä ovitopparina. Suurin murhe siitä on tälläkin hetkellä, sillä enpä tuota tapahtumaa ennen tiennyt kyljen olevan muotoiltu pakkelista. Maali halkesi silloin ja kylki alkoi pikkuhiljaa paisua. Nyt näyttää siltä että räjähtää pian. Eli edessä hantin puoleisen etuoven osto ja maalaus. Toki kun auton maalipinta on pian rippikouluiässä niin miltä näyttää juuri maalattu ovi vs muu auton kori.

                  Ja myös tarina siitä kun odottelin kaveria työpaikkansa parkkipaikalla. Ihmettelin yht´äkkiä, että mitä kolinaa auton takaa tulee. Eikös joku neropatti asettele siellä polkupyöräänsä autoni takapuskurille nojaamaan. Voitte kuvitella äänen sävyn ja tason kun hieman varovasti miehelle (n. 50v) asiata mainitsin.

                  Comment


                  • #39
                    Joo, alkaa suututtaan lukea noita juttuja.

                    Itse kuulun siihen porukkaan, joka vie autonsa sinne takanurkkaan mahdollisimman kauas. Joskus on käynyt niinkin, että takaisin tullessa on ollut joku ruosteläjä kyljessä kiinni, vaikka parkkipaikka muuten tyhjillään. MIKSI!?

                    Ja kyllä ois kiva ku ihmiset oikeasti parkkeerais keskelle sitä ruutua, koska tuon A3:sen ovet vaatii auetakseen enemmän tilaa kuin neliovisen. Ja sitä ku ei kyllä kovin moni osaa ajatella...Ja itsekin osaan jo katsoa nämä turvaistuinautot ja jättää ne omaan rauhaansa. MUTTA ei saa yleistää, kaikki turvaistuinautojen omistajat eivät todellakaan hakkaa ovia viereisen auton kylkeen...

                    Edellisen omistajan jäljiltä autosta löytyy muutamia parkkihallilommoja. MUTTA kun edellisessä kämpässä oli terrorisoiva mummo. Se ei tykänny siitä, missä minun auto oli parkissa. Talvella se sano, että se on siinä hyvä mut kesällä se muutti yhtäkkiä mielensä. Ja alkohan niitä lommoja ilmestymään!

                    Se tuli aina kauppakassiensa ja kävelysauvojensa kans hiuttaan auton kylkiä. Ja just siitä missä minun auto oli, ku tilaa ois ollu lyhyempääkin reittiä joka oli sen kolme metriä leveä asfalttipihatie. Niin ei ku tää tuli siitä puolen metrin välistä vängällä. Ihan tahallaan teki! Se suorastaan terrorisoi...Lommojen tuleminen loppu siihen paikkaan ku muutettiin siitä pois.

                    Comment


                    • #40
                      Itellä olisi kyllä ollut lähellä, että tuollainen terrorimummo olisi ehkä mahdollisesti saattanut joutua auton töytäisemäksi. Ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto on tehdä tuollaisesta rikosilmoitus.

                      Itse vaihdoin edellisessä asunnossa suosiolla autopaikkaa heti kun mahdollisuus tuli. Edellinen paikka oli aivan vieraspaikan vieressä, johon taas parkeerasi ties mitä romuläjiä. Useamman kerran piti jättää lappu ikkunaan, että voisiko kuljettaja ystävällisesti siirtää katiskansa muualle, että saan oman autoni ylipäätään ruutuun.

                      Comment


                      • #41
                        No joo, oishan siitä voinu ilmoittaa, mutta ku ei sit ois ollu vedenpitäviä todisteita. Oli se kyllä se mun auto vähän kyseenalaisella paikalla, ku ei voinu vieraspaikkoja varata, eikä ollu ylimääräisiä paikkoja. Ku me asuttiin rivitalon päätyasunnossa, niin ajoin auton aina sinne oven eteen, joka ei siis haitannut periaatteessa kuin omaa kulkua. Mut se oli kyllä jännä, ku se sano talvella, että mulla on täysi oikeus pitää autoa siinä. Ja kun lumet sulasi, niin se oli niin huonosti siinä hänen tiellä sitte :) Noh, siitä onneks päästiin :)

                        Comment


                          #42
                          Tätäkin on näköjään jo useammin puitu: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58075
                          Mutta ymmärtäähän vihan kun itse yrittää kaikin tavoin pitää auton edustavan näköisenä ja sitten joku Karjala tai Toyota-lippispää tulee ja murjoo kyljet...
                          Mukava (sarkasmia...) tietää ettei yksin joudu murjottamaan noiden luttujen kanssa, pitäisi nimittäin omankin auton oikeaa (yllättäen) kylkeä käyttää ammattilaisella...

                          Tuli tuosta Peiposen Kuopio-jutusta mieleen Jkl:n yläkaupungin yössä kaverin kokemat vastoinkäymiset: auto oli yön yli kämpän pihassa nätisti parkissa ja aamulla oli yllättäen kraaterin kokoinen lommo oikeassa takakyljessä maiharin pohjakuviolla varustettuna. Onnionnettomuudessa, että auto oli vanha sunny ;P...

                          4vant kirjoitti:
                          emansipoitunut vaimo
                          Selitätkö, JOuni, mitä toi meinaa :)
                          Viimeksi muokannut vV8m5; 29.7.2008, 16:45. Perustelu: Oulu/ Kuopio wateva

                          Comment


                          • #43
                            Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viesti
                            ...kraaterin kokoinen lommo oikeassa takakyljessä maiharin pohjakuviolla varustettuna.
                            Kaverilla potkittiin peilit irti Golffista. Syylliset olisivat löytyneet viereisestä vuokramökissä.
                            Poliisia ei edes kiinnostanut tulla paikalle selvittämään tilannetta.

                            Comment


                              #44
                              Kaverilla potkittiin peilit irti Golffista. Syylliset olisivat löytyneet viereisestä vuokramökissä.
                              Poliisia ei edes kiinnostanut tulla paikalle selvittämään tilannetta.
                              Eikö tuosta saa jo poliisinkin kuseen virkavelvollisuuden rikkomisesta?

                              Comment


                                #45
                                Mitä olen nykyisellä autolla ajanut niin sinä aikana molempiin kuskin puolen oviin ilmestyi kerran pitkät naarmut. Liekö avaimella? Olivat tehty yllätys yllätys kaupassa käynnin aikana. Kyllä sapetti.

                                Toinen naarmu (en ole edes vielä ehtinyt maalauttaa) joku teki todennäköisesti pakittamalla autoni keulaan. Ajovalon pesimen ympärille tuli naarmu ja pesimestä meni jokin rikki kun se ei enään vetäytynyt sisään mutta korjaus ei onneksi maksanut mitään, ja missä muuallakaan tuokin tapahtui kuin sillä aikaa kun olin kaupassa käydessä.

                                Itseänikin ihmetyttää suuresti tuo että miksi pitää parkeerata auto aivan viereen. Ajan auton aina mahdollisimman kauas ja autottomaan paikkaan kauppojen parkkipaikoilla. Millä asialla on enään suurempi todennäköisyys kuin sillä että kaupasta tullessasi siihen viereen on joku ängennyt joku autonsa.

                                Comment


                                • #46
                                  Kaverilla potkittiin peilit irti Golffista. Syylliset olisivat löytyneet viereisestä vuokramökissä.
                                  Poliisia ei edes kiinnostanut tulla paikalle selvittämään tilannetta.
                                  Riippuu varmasti paljon siitä missä ja keneltä on potkittu peilit. Poliisia kiinnosti kummasti, kun oli kadun varrelta potkittu useammasta autosta peili ja joukossa oli hieman tunnetumpien asukkaiden autoja. Silloisen lötkön vahingonteon tutkinta meni siinä sivussa sitten. Ja saivat muuten tekijän kiinni ja tunnustamaan tekonsa.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
                                    Eikö tuosta saa jo poliisinkin kuseen virkavelvollisuuden rikkomisesta?
                                    Faktat oli, että maatilan pihalla oli auto yötä ja viereiseltä vuokramökiltä tuli porukkaa sinne kuokkimaan, kun maatilalla oli juhlat. Pulloja lensi lämpökeskuksen seinään jo silloin illalla.

                                    Lähti sitten se rymyporukka baariin ja aamulla puuttui sitten peilit Golffista ja viereisessä Nissanissa oli kengänjälki ikkunassa. Hyvin selkeä jälki, jota olisi voinut käydä vertaamassa mökkiläisiin.

                                    Poliisi oli tietoinen löydetystä jäljestä ja kuva siitä liitettiin rikosilmoitukseen, mutta mitään ei koskaan tapahtunut.
                                    Siinä vaiheessa, kun teko paljastui, niin mökkiläiset olivat vielä vuokramökillään. Poliisilta tapahtumapaikalle on matkaa neljä kilometriä.

                                    En tiedä, onko virkavelvollisuuden rikkomista vai mitä, mutta kyllä harmitti kaveria, kun syylliset olisi haluttaessa saatu helposti kiinni.
                                    Viimeksi muokannut audiq; 3.8.2008, 23:35.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Velipojan auton konepeltiin oli takavuosina joku ruudinkeksijä, ilmeisesti epäonnistuneen baari-illan jälkeen, piirtänyt avaimella tai vastaavalla piikillä melko reippaankokoisen "kirkkoveneen".

                                      Kertoili velipoika että oli hauskaa vahinkoilmoitusta tehdessä , kun vakuutusvirkailija kysyi lisätietoihin että mitähän tämä autoosi ilmestynyt taideteos esittää...

                                      "Krhm...no tässä on tällainen 60cm kertaa 30cm kokoinen naisen sukuelin." :)

                                      Comment


                                        #49
                                        Tämä nyt ei suoraan ilkivaltaa ole, ehkä kuitenkin tuon ilmoittamatta jättämisen osalta. Tekijä ei ole voinut olla huomaamatta kontaktia.

                                        Pyrin aina mm parkkihallissa pysäköimään seinän viereen niin onpahan ainakin toinen puoli autosta turvassa kolhijoilta.
                                        Noihan minä yritän yleensä tuolla Eskelin parkkitalossa tekemään, siellä kun ruudut on vielä standardiakin pienemmät. Kuskin puoli seinän viereen. Silti ilmeisesti juuri siellä jossain vaiheessa (reipas kuukausi sitten) on apumiehen puolelle syntynyt 10 senttiä korkea ja puoli metriä pitkä raapaisujälki (osin sekä lakka että maali rikki) ja takaoven keskilista melkein irti. Etuovessa alareunassa selvä renkaan jättämä musta jälki. Tuo raapale on sen verran korkealla, että sinä päivänä kun tuon huomasin (yleensä kun tulee mentyä kuskinpuolelta sisään), vieressä olleen Pösön farkun puskurin lista on liian alhaalla. Joku vanhempi ja isompi auto vissiin kyseessä kun puskurin listasta tuo varmaan on tullut.

                                        En ole vielä ehtinyt kokeilla miten kevyt myllytys tuohon auttaa. Kai sen ainakin osittain näkymättömiin saa. Toivottavasti.

                                        Comment


                                          #50
                                          Hannu, tuntuuko naarmu kynnellä kokeiltaessa? Jos tuntuu niin ei ainakaan kokonaan saa naarmua häviämään.

                                          Comment


                                            #51
                                            Näitähän tapauksia riittää loputtomiin. Velipojalla on harrasteautona T16 405 pösö joka on tietysti hänelle rakas. Eikö sitten lomareissulta pois tultaessa joku ollut pakittanut pösön keulaan, hajottaen maskin,vääntäen lisävalot ja tehden pari naarmua. Harmittaa vietävästi vaikka ei edes oma auto ollu kyseessä.

                                            Omaankiin autoon omituisesti välillä ilmaantuu pieniä, mutta kuitenkin suht syviä naarmuja katon rajaan. Tiedä sitten mikä niitä aiheuttaa.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Niinpä, ottaa päähän!

                                              Niinpä, nuo oven huolimattomat aukaisut ottaa todella päähän. Esimerkkinä voin sanoa kun eräs kaunis kesäpäivä tultiin porukalla omalle parkkikselle, kaveri istui kartturin paikalla ja avasi oven sen enenmpiä miettimättä ja POKS!! kyllä siinä vähän oli kiukussa pitelemistä. Varsinkin sen jälkeen kun tyyppi kuittasi tilanteen "älä oo turhan niuho". Hele... ostakoon ite auton mihin menee helposti vuoden tulot ja menen tekemään samoin. Varmaan ei oo kaveri sen jälkeen tyynenä.

                                              Onko muuten kukaan törmännyt samanlaiseen ongelmaan kuin minä (voi olla myös kuvittelua):
                                              Valtaosa kavereistani on vielä opiskelijoita joten tulotasokin on sen mukaista. Kavereiden autokanta koostuu vanhoista eskoista, lasiperä civicistä jne...
                                              Sitten kun ne istuu mun autoon, vedetään ovi kiinni kuin jossain vanhassa ladassa. hyvä että ei ikkunat tuu sisään. Sama pätee takakonttiin. Monet kerrat olen demonstroinnut kuinka nätisti ja hiljaa oven saa kiinni. Sitten saa taas kuunnella naureskelua ja jupiksi haukkumista. Noh, eipä istu enää samaiset jätkät mun autossa.

                                              Comment


                                                #53
                                                On erittäin tuttua tuo ovien ja myös takaluukun paiskominen. Itsekin saa muistutella kavereita ja velimiehiä aina sillöin tällöin kyseisestä asiasta.

                                                Kyllä ne ovet menevät kiinni ilman että ne paukauttaa kiinni niin että ympäristö raikaa. Takakontinkin ovat joskus paiskanneet kaksin käsin ylhäältä asti kiinni. Mutta ovat jo oppineet etten pidä siitä että ovia ja takakonttia paiskotaan siihen malliin vaan laittavat (melkein) aina sievästi kiinni.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  On erittäin tuttua tuo ovien ja myös takaluukun paiskominen.
                                                  Ovien paiskojille olen huomauttanut, että - "tämä ei oo Lada, ovet menee
                                                  vähemmälläkin kiinni" :)

                                                  Viime syksynä kun urssin hommasin ja sain kilpiin sen, niin joku saasta oli jo,
                                                  todennäköisesti duunin parkkiksella käynyt vetämässä kunnon naarmun takakilpeen ja kontin kanteen. Tais olla jollekin liikaa tuon auton hankinta. Ilmoitin kyllä yleisesti työpaikalla, että kiitos v*tusti sille dorkalle, joka sen teki.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja mikaks Näytä viesti
                                                    Ovien paiskojille olen huomauttanut, että - "tämä ei oo Lada, ovet menee
                                                    vähemmälläkin kiinni" :)
                                                    Tai varo niitä ovenkahvoja. Voi jäädä käteen, kun tämä ei ole mikään Lada... ;)

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Tulipahan perjatai-iltana testattua audin peltien kestävyyttä,
                                                      kun joku fiksu tytteli heitti "vahingossa" audia kaljapullolla 4 kerroksesta keskellä kaupunkia.

                                                      Tulipahan illanvietolle hintaa kun peräkontti menee maalaukseen :)

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Meillä lapsilukot on ja pysyy päällä. Ulkoa meidän kolmevuotias poika haluaa aina itse avata oven (minä ite.. ihme), mutta kun sille on jo tovi jankutettu sitä 'varo sitä viereistä autoa'-mantraa, alkaa se ovien avaus mennä ihan mallikkaasti. Isä kyllä seisoo vielä vieressä valvomassa, jos vieressä on toinen auto..

                                                        Marketin pihalla nuo kaksi lasten istuinta takapenkillä antaa luvan parkkeerata perhepaikalle. On ovet säästyneet kolhuilta, poislukien Volkkarin toisessa takaovessa olevaa oven jälkeä. Sekin on tullut marketin parkkiksella. Aina niitä leveitä ruutuja ei ole tarjolla.

                                                        Kotipihassa en ole huomannut jälkiä ilmestyneen, vaikka ruudut onkin jäkyttävän pienet. Katos on rakennettu 70-luvulla. Katoksen tolppiin onkin sitten yksi jos toinenkin asukas kolhinut autoaan. Ilmeisesti meillä nojataan mielummin siihen, kuin naapurin autoon. Itse ja mikä ihemeellistä myös meidän Rouva ollaan säästytty tolppaosumilta, vaikka pari kertaa onkin meinannut jäädä peili parkkikselle, kun olen peruuttanut pois ruudusta. Lähellä ei ole osuma.. :)

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Tuosta ovien "paiskomisesta" pitää sen verran sanoa että jos ajelee 99% autolla jossa siihen sulkemiseen tarvitsee vähän voimaa niin helposti se vahinko itsellekin käy että esim vanhempien autossa ovi "pamahtaa" kiinni sisällä istujan korvaan kuultuna (joka on rasittavaa ja tulee myös itse aina muistuteltua muita tästä), vaikka ulospäin ääni onkin vaimeampi ja sen ei luulisi haittaavan.
                                                          Ja kyllä ainakin omat tuttuni sen yhden pamautuksen jälkeen aina sen session ajan muistavat mutta en ota kauheita herneitä tosiaan kun itseltäkin lipsahtaa tottumattomana "every-now-and-then".

                                                          Ja ettei ihan OT nyt niin itsellekin pieniä kolhuja kertyy sinne tänne, onneksi enemmän noihin sivulistoihin jos parkkeeraa sopivan korkuisen (matalan) auton viereen kaupassa. Tahallisilta naarmuilta auto onneksi vielä välttynyt.

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Sami: Juuei kokonaan saa millään näkymättömiin kun taitaa olla parissa kohtaa lakka ja helmiäinen molemmat naarmuilla. Katsotaan jos tässä vielä ennen Kemoraa ehtisi jotain sille tehdä.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Viime talvena olin lähdössä entisen kämppäni parkkipaikalta, entisellä "tuning" hondallani töihin sunnuntai aamuna, lähdin pakittamaan ruudusta ja katsoin taakse ja huomasin että ompas oik.puolen takasivu lasi hyvässä jäässä, jatkoin pakittamista ja ajattelin katsoa ikkunaa vielä uudestaan, sitten huomasin että se olikin paskana, siis ei tullut sisään mutta säröillä oli. Siinä sitten töihin ja poliisille soitto ja auton lisätutkiminen. Muita vikoja ei onneksi löytynyt mutta yhen tyhjän ruudun päässä olleesta naapurin tuning pösöstä löytyi. Vas.puolen takalokari n.10cm sisään painuneena ja maalit ruvella myös, lisäksi toisen naapurin autoon oli samana yönä murtauduttu. Ja huonopuoli entisen kämpän parkkipaikassa oli että parkkipaikan vieressä sijaisti räkälä bubi :(
                                                              Viimeksi muokannut zupra; 6.8.2008, 18:20. Perustelu: kirj.virheet

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X