Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 Cabrioletin viikset pimeänä ym. sähköongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B6 Cabrioletin viikset pimeänä ym. sähköongelmaa

    Täytyy kääntyä teidän viisaampien puoleen ennen kuin lähtee itse purkamaan autoa. Audi A4 B6 3.0 -03 Cabrioletista vaihdettiin moottori konerikon jäljiltä. Remontin jälkeen autossa ei toimi kummatkaan viikset (vilkku, pyyhijät), hätävilkut, tyytti, sumuvalot, pitkät eikä mittariston taustavalo. Myös mm. valojen päällejäännistä varoittava merkkiääni on mykkä. Muuten auton sähköt toimii normaalisti eli mm. keskuslukko, ilmastointi, katonavausmekanismi, ajovalot, radio jne.
    Aiemmin tähän viiksien toimimattomuuteen olen pari kertaa törmännyt pitkän sateisen ajanjakson aikana eli kosteus silloin syynä, mutta tällöin ongelma on poistunut itsestään päivässä parissa. Eikä silloin tietääkseni ole ollut ongelma noin laajasti muissakin paikoissa. Vikakoodeja en pääse lukemaan itse kun ei ole lukijaa.

    Oisko vika virtalukon pohjassa? Ja onko jollain DIY ohjeet sen vaihtamiseen.

    Kiitos jo etukäteen.
    Viimeksi muokannut jta; 7.7.2014, 09:22. Perustelu: tervehdys ja otsikko

  • #2
    Auto käynyt nyt korjaamolla ja viat korjattu. Lopulta vaihdettiin valoviiksi monitoimikatkaisin (viiksipaketti), monitoimikatkaisijoiden ohjainkeskus ja sähkökeskus (keskuselektroniikka). Ongelma siis oli viiksipaketissa ja mukavuusyksikössä.

    Comment

    Working...
    X