Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    MPG kilpinen kivan värinen Cabriolet ajeli just 10min sitten perässä rajasalmen sillalla.

    Comment


      Punanen A2 alusilla Solkiniitynkadun mäessä parkissa, CIN tais olla alku. Löytyykö omistaja täältä?

      Comment


        Ajelin ennen tuota pikkukakkosta.

        Comment


          Kukas oli eilen 4f avantilla Klaukkalassa pihakirppiksellä? Olit siihen meidän A3 viereen peruutellut ja huomasin alusen takana kun tein lähtöä.

          Comment


            Viime yönä Iisalmessa hesburgerin edessä B6 TXF-***

            Comment


            • Japi, oli varmaan minun ässä siellä varkauden suunnalla.

              Comment


              • Nätti punainen b7 mustalla katolla. Bongattu ja ihailtu waterxfestarien aikana useasti paviljonki jyväskylän edustalla.

                Comment


                • Musta kurdituunattu B8 A4 kehari 3 länteen päin ennen aamu 6, sinä?
                  Käsittääkseni sumua ei ollut lainkaan, mutta jos lisävalotehoa haluat siihe karvalakkimalliis niin osta jälkiasennusxenonit, kun kerta ledinauhatki olit niin hienosti osannu laittaa umpioiden sisään ??
                  Satuin näkemään niin hyvin siitä sivupeilistä kun olit niin lähelläkin...

                  Comment


                  • Eilen Nastolan salelta suppalaan asti ajeltiin peräkanaa punaisen b6 avantin kanssa, jengitunnukset näytti olevan. Tyylikäs laitos !

                    Comment


                      RistoEe bongattu tänään neljän jälkeen Mäkelänkadulla. Ajelin jonkin aikaa takanasi valkoisella A3q:lla ja koitin morjestaa kun käännyin Koskelantielle, mikäli missasit sen niin moro vaan!

                      Comment


                        Audi center airportin hoodeilla Juha matalalla kolmosella ja joku kurvas vihreällä sämpylä cabriolla mun kauhan ali, tiedoksi et oli kaikki ihan hallinnassa. ;)

                        Itse siis mustan koneen hytissä bongailemassa.

                        Comment


                          Eli et ollu ison omenan lähellä tänään bobcatilla?

                          Juha tuli kolmosella vastaan, siinä motonetin kohdilla vantaalla ja kehä 3 tienä.
                          Ison omenan edessä oli 4f avant jengitunnuksilla parkissa, kuski oli puikoissa. En viitsinyt alppitorvia töräyttää kohdalla :D Ajoin siis työautolla siitä ohitse, kello oli jotain 16 ja 17 välimaastoa.

                          Comment


                          • No johan nyt oon osunu kiikareihin :D Olin just konttorille matkalla. :)

                            Comment


                            • Joku foorumilainen parkkeras mun viereen Jumbossa tänään ja moikkasinkin kun kävelit autolles. Morjesta vielä tätä kautta.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                Joku kurvas vihreällä sämpylä cabriolla mun kauhan ali, tiedoksi et oli kaikki ihan hallinnassa. ;)
                                Ilmeisesti huomasit että jäin vähän tujottamaan suoritustasi ja meinasin näyttää peukkua tietämättä että oli sinusta kyse.

                                Comment


                                  Eli et ollu ison omenan lähellä tänään bobcatilla?
                                  Firmalla 3x samanlainen setti koneita ja jos veikata pitää niin sanoisin et oli itse patron. :)

                                  Comment


                                    Saattaa olla sitten hyvinkin mahdollista :)

                                    Comment


                                      Saapuikohan Tinke Kaukajärvellä vastaan siinä Juvankadun mäkin kohdalla tuossa puoli kahdeksan aikaan. Olin sujuvasti maastoutunut shitteriin.

                                      Comment


                                        Hyvin kyllä osuisi liikehdintäni sillä alueella tuohon aikaan eli minähän varmasti olin :)

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Pampula75 Näytä viesti
                                          RistoEe bongattu tänään neljän jälkeen Mäkelänkadulla. Ajelin jonkin aikaa takanasi valkoisella A3q:lla ja koitin morjestaa kun käännyin Koskelantielle, mikäli missasit sen niin moro vaan!
                                          Huomasin vasta siinä vaiheessa kun olit menny jo ohi, joten moro vaan :)

                                          Comment


                                            Kenen tummanharmaa A3 S-Line sedan MTM-lätkällä ja kilvenalusella ainakin takana seisoi aamulla aikaisin Prisman parkkipaikalla Iisalmella? Nätti.

                                            Comment


                                              Tuli ajeltua mustan A4 pitkäkaton perässä aamupäivästä tampereentietä turun päässä, kilvenaluset ainakin takana.

                                              Comment


                                              • Seinäjoella ABC:n paikkeilla perässä tuli musta A4 (FKY-XXX) ja peilin kautta edessä ei näkynyt tunnuksia. Käännyin vasemmalle niin ohitettuasi huomasin takana alusen.
                                                Morjesta vaan :)

                                                Comment


                                                • Valkonen b8

                                                  Mahtaako täältä löytä valkonen farkku b8 omistaja missä on rs look maski ja mustaks teipattu katto, ajelee jyväskylässä.

                                                  Comment


                                                  • 4F RS6 Espoonlahdessa tänään 16:n pintaan. Mattaharmaa. Rekisterin numerot 112.
                                                    Makoisan näköinen laite.

                                                    Comment


                                                      Musta nelkku Mannerheimintiellä. LPZ-

                                                      Comment


                                                      • Kuulostaa ihan Kallio53:n ajokilta LPZ

                                                        Comment


                                                          Terveisiä parille Audi-veljelle Iin Kärkkäisellä lauantaina. -Olitte hetken vieressä parkissa, mutta en ehtinyt jutulle, kun oli puhelu päällä.

                                                          Edit: Tarkka paikka oli tankkauspisteen viereiset parkkiruudut. Kellonaika oli noin klo. 13 paikkeilla. Toisella autokunnalla oli valkoinen c6 ja toisella harmaa pitkäkatto, jonka mallia en painanut mieleeni.
                                                          Itse olin liikenteessä harmaalla d3:lla.
                                                          Viimeksi muokannut kvande; 10.9.2017, 09:14. Perustelu: Tarkennettu paikkaa ja tuntomerkkejä.

                                                          Comment


                                                            Koskibaarin pihassa musta a3 MRZ-5** clubikilvet ainakin takana.

                                                            Comment


                                                              TT quattro Merimiehenkadulla sisäpihalla. Alunen ainakin takana
                                                              Viimeksi muokannut Killeri; 19.9.2017, 17:10. Perustelu: Tapatalk-allekirjoitus poistettu.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X