Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Pena2 Näytä viesti
    Kenenkähän punainen (ehkä) RS2 seisoi tänään Koskelontien varressa olevan firman pihalla noin klo 17 aikaan, klubikilvenalunen ainakin löytyi.
    Taitaapa olla nimimerkki Sami, jos en väärin muista.
    Bongasin itsekin klo 16 maissa, toistamiseen samasta paikasta...

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
      Eihän ollu maestro itse seisoskelemassa siinä ulko-oven eessä lappunivaskan kanssa? Jotenki oli vaan tutun näkönen pärstä. :)
      Hyvinkin todennäköisesti, saattoi jopa (ehkä) olla Windows Server 2008 -raamattukin kourassa. :)

      Comment


      • Kenenkähän punainen (ehkä) RS2 seisoi tänään Koskelontien varressa olevan firman pihalla noin klo 17 aikaan, klubikilvenalunen ainakin löytyi.
        Käsi nousee täältä takarivistä...

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja sami
          Käsi nousee täältä takarivistä...
          Niin arvelinkin mutta en ollut varma, hyvä värinen se vaan on :P

          Comment


            Sininen A6 C5 farkku bongattu valkoisine vanteineen ja kilvenalusella kehä 3:lla länteen päin mentäessä, siinä hieman ennen espoonkeskuksen ramppia neljän aikoihin. Rekkari MMY-XXX, taisi olla kasikoneinen pyöränkaarista päätellen...? Itse menin ohituskaistaa ohitte viininpunaisella samankoppaisella sedanilla.
            Viimeksi muokannut Ertzi-; 11.9.2011, 20:59.

            Comment


            • Lindströmin talon edessä oli joku jättänyt parkkiruutuun kilvenalusen, johon oli ruuvattu kiinni musta S3 8P. Kurvasin siitä kotimatkalla ohi.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
                Lindströmin talon edessä oli joku jättänyt parkkiruutuun kilvenalusen, johon oli ruuvattu kiinni musta S3 8P. Kurvasin siitä kotimatkalla ohi.
                AFAIK se on klubilaisen entinen auto ja nykykuski on siinä talossa töissä.

                Itse bongasin Tantun tänään hiukan ennen puolta kuutta Vantaalla Veromiehessä. Tai mitä aluetta se Kehä III:n pohjoispuoli siinä Kehän Autokatsastuksen tienoilla onkaan. En morjestanut kun olin hyvin tuoreleimaisella suomiautolla liikenteessä.

                Comment


                • Hämeenlinnasta tänään tulessa varkauden kohdalla tumma c5 farkku clubi tunnuksilla, oli vannetta ja maskii laitettu, tyylikäs! Ja hämeenlinnassa bongannu muuutaman kerran mustan urq:n erittäin hieno!!

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Ertzi- Näytä viesti
                    Sininen A6 C5 farkku bongattu valkoisine vanteineen ja kilvenalusella kehä 3:lla länteen päin mentäessä, siinä hieman ennen espoonkeskuksen ramppia neljän aikoihin. Rekkari MMY-***, taisi olla kasikoneinen pyöränkaarista päätellen...? Itse menin ohituskaistaa ohitte viininpunaisella samankoppaisella sedanilla.
                    Lapanen nousee täältä.
                    Arvelinkin, että bongaus seuraa, kun himmasit vauhtia vähän siinä vierustalla.
                    Juu ja kasihan se siellä pellin alla lymyilee, eli oikein meni.
                    Viimeksi muokannut jarituru; 10.9.2011, 16:12. Perustelu: Kilpeä vähän piiloon...

                    Comment


                    • Itse bongasin Tantun tänään hiukan ennen puolta kuutta Vantaalla Veromiehessä. Tai mitä aluetta se Kehä III:n pohjoispuoli siinä Kehän Autokatsastuksen tienoilla onkaan. En morjestanut kun olin hyvin tuoreleimaisella suomiautolla liikenteessä
                      Juu siitä tuli kurvailtua..On muuten ihan asiallinen paikka tuo Kehän autokatsastus.

                      Comment


                      • Olikos sv äskettäin Oulun torinrannan lähimaastossa valojen toisella puolella? Käännyttiin ristiin siinä. Olin mustalla A3 liikenteessä.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja julle Näytä viesti
                          Olikos sv äskettäin Oulun torinrannan lähimaastossa valojen toisella puolella? Käännyttiin ristiin siinä. Olin mustalla A3 liikenteessä.
                          Kyllä tuli kurvailtua :D nostin lapastakin. Auto menossa hötsiin.

                          Comment


                          • Noniiin morjesta pöytään vaan, en tajunnu ite morestaa ku kattelin autoas :D

                            Comment


                              Punanen TT mk2 ja hopea TT mk1 äskön Raision keskustassa. Punanen tuli vastaan ja hopeinen käänty kerttulaan päin.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                Jumbossa ~18.00 B5 RS4 rek. IJV-XXX. Kukako?
                                Alkuperäinen kirjoittaja tanttu Näytä viesti
                                Sama minkä itse bongasin eilen ^
                                Liityn tähän iloiseen joukkoon. :) Tällä kertaa Helsingin keskustassa tuokio sitten.

                                Comment


                                  Vitostien varressa, vähän varkaudesta leppävirralle päin tumma c5 farkku clubi alusilla, huulivanteilla ja madallettuna. Olitkos kenties siellä metsässä tutkimassa jotain huomio vaatteissa?

                                  Comment


                                  • Yks tosihieno A8 bongattu tuossa verenvaihtoyhteydessä.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
                                      Yks tosihieno A8 bongattu tuossa verenvaihtoyhteydessä.
                                      Hienosta nyt tiiä, mutta pakko jollai ajella :)

                                      Comment


                                      • Kukas oli tumman sinisellä V8 audilla aleksanterin ja rauhankadun kulmassa liikenne valoissa tossa klo 10.00 tänään. Itse olin sillä mattamustalla mersulla liikenteessä...

                                        Comment


                                        • Tulikohan Hopsis äsken porintiellä vastaan? Häijään ja Nokian välillä.

                                          Comment


                                            muokattu
                                            Viimeksi muokannut hapelton1; 8.12.2012, 08:12.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viesti
                                              Tulikohan Hopsis äsken porintiellä vastaan? Häijään ja Nokian välillä.
                                              Juu, Nokialle oltiin menossa. Ehdin siinä lapaakin nostaa kohdalla.

                                              Comment


                                                Keltainen S4 b5 salon keskustassa yöllä. oliko klubilaisia?

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viesti
                                                  Latokaskessa Autofitin puolella punainen B6 farkku hienoilla vanteilla.
                                                  mun B6 oli tänää latikse autofitis piti vähä kulmii säädellä... :D

                                                  Comment


                                                  • Oulussa Neste Hiirosen pihassa bongattu pari clubilaista: punainen S4 rek. JHS-XXX ja musta A3 rek. BZB-XXX. Kummastakin näytti kilvenaluset ja tarrat löytyvän :) Itse olin teippikilpi passatilla liikenteessä!

                                                    Comment


                                                      Hopeanharmaa A6 Pohjois-Esplanadilla Akateemisen edessä eilen. Kilvenalunen löytyi...

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viesti
                                                        Oulussa Neste Hiirosen pihassa bongattu pari clubilaista: punainen S4 rek. JHS-XXX ja musta A3 rek. BZB-XXX. Kummastakin näytti kilvenaluset ja tarrat löytyvän :) Itse olin teippikilpi passatilla liikenteessä!
                                                        Minä olin ässällä ja julle a3:lla =))

                                                        Comment


                                                          Myöntääkö joku yrittäneensä ohittaa JKL- Vaajakoski motarilla kadettia eilen illalla? =)

                                                          Comment


                                                            Killeri tais viimeyönä olla ajelulla cabriolla... En muista kellonaikaa, mutta Porkkalankadun suuntaan olit matkalla.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                                              Hopeanharmaa A6 Pohjois-Esplanadilla Akateemisen edessä eilen. Kilvenalunen löytyi...
                                                              Hep! Tuli käytyä Comedy Festareilla :)

                                                              Ja tänään tuossa puol kahen aikoihin Mannerheimintiellä sininen farkku S4 (B5) Nyrretarralla ja kilvenalusella menossa keskustaan päin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X