Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Teemu M:n bongasin Motonetissä tunti tms. sitten. En viittiny juosta perässä ympäri kauppaa. :)
    Joo näinkin sun auton siellä pihalla.

    Comment


    • Oliko joku foorumilainen grilliostoksilla Plantagenissa tänään? Musta farkku A4 bongattu :D

      Comment


        Tänään duunipaikan pihassa Helsingin Hermannissa oli clubikilvenalusella varustettu musta S3 8P ja aamulla kahdeksan maissa pihassa pyörähti myös "sähkönsininen" S3 8P. Kumpikaan ei ollut SB.

        Comment


        • Ajelin hienon tummansinisen a6:sen perässä hirvesaloon päin, käännyit pois moikoisten kohdalla ja itse jatkoin kakskertaan päin. Klubitarrankin olin näkevinäni.

          Comment


          • Harmaa A4 Avant kilvenalusella ja Nyrretarralla Tre:n Laakkosen pihassa about 8.45. Ken on hän?

            Comment


              Useamman kerran jo tullut kylillä vastaan hopean sävyinen B6 S-Line Avant tummilla aluilla...
              Peräpäätä en oo kahtellu sillä silimällä, eli klubikilvestä ei tietoa...Klubilaisia?

              Comment


                Hopea S6 V10:llä lähti perkkaan liittymästä kehälle kun kävelin omalle autolle, aikasta kivat sulosävelet päästi ilmoille. Kiitoksia vaan kuskille kun ei vaihtanut heti isompaa vaihdetta tupaan vaan ajeli pitkän matkaa tarpeeksi pienellä. :)

                Comment


                  Kiitoksia vaan kuskille kun ei vaihtanut heti isompaa vaihdetta tupaan vaan ajeli pitkän matkaa tarpeeksi pienellä. :)
                  Se on automaatti

                  Comment


                  • Eikö siinä kuitenkin ole "tippi"valinta? Koeajolta muistelisin sellaista, mutta siitä on kyllä jo hetki aikaa..

                    Comment


                      Ilmaisin ehkä itseäni vähän huonosti, olisi pitänyt kirjoittaa että vähän ennen liittymä ramppia. Siinä on pari sellasta kivaa mutkaa ennen kuin pääsee itse kiihdytys rampille ja tässä siis kuski veti noin arviolta kakkosella koko matkan. Itse en edes ajatellut asiaa että se olisi automaatti kun ei kerran vaihtanut isompaa tupaan. Kuski varmaan huomasi valoissa että kiinnitin huomion kyseiseen pirssiin ja palkitsi mut sitten V10 sinfonialla. :)

                      Saa muuten vähän erillaisen kuvan Suomen autokannasta kun seisoo tossa kehällä sen 8t päivässä. Aika hienoja pelejä menee päivän mittaan ohi.

                      Comment


                        Vaalean sininen B7 RS4 Sedan (tai DTM-ed A4, en nähny kuin peileistä pikasesti) Vaasassa keskuskadulla aamu kasin aikoihin, foorumilaisia?

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                          Saa muuten vähän erillaisen kuvan Suomen autokannasta kun seisoo tossa kehällä sen 8t päivässä.
                          Saa muuten vähän erilaisen kuvan Suomen tietyömaatyöntekijöistä kun ajaa tossa kehällä sen pari kertaa päivässä. Jotkut heilauttelee kättäkin :)

                          Eli morjensta vaan takaisin jollet huomannut mun käden heilahdusta.

                          Comment


                            Joo harvemmin tietyöläiset morjestelee, lähinnä tuijottaa murhaavasti.
                            Mahtaako työtoverit ihmetellä kun morjestelee ohimeneviä. "On sillä kavereita." :)

                            Comment


                            • Tummanpunainen B6 sedan lähes joka päivä Assarin ullakon edessä parkissa, foorumilaisia?

                              Comment


                                Aamulla Stålarminkadulla Wärtsilän kohdalla erittäin siisti musta C4 Avant, olisko ollut BBS:t alla. Kilven perusteella V6 kiisseli ja vajaavetoinen, mutta hyvän näköinen silti. Omistaja ei liene foorumilla.

                                Comment


                                  C4 V6 tdi???

                                  Comment


                                    Eli morjensta vaan takaisin jollet huomannut mun käden heilahdusta.
                                    En ehtinyt tätä nähdä mutta ronsun kyllä yhdistin heti kuskiin. Moro.

                                    Hopeinen A6 biT sedan kurvasi kanssa klubi tarroilla tosta ohi, oli MTM tunnus persiissä.

                                    Comment


                                      C4 V6 tdi???
                                      Ei kai tämmöstä oo olemaskaan? Ellei joku koneenvaihtorojekti.

                                      Comment


                                        Sininen B7 A4 avant klubi-kilvenalusella spotattu ~12:38 Kariston rampista liikkuen kohti Holmaa.

                                        Comment


                                        • Tänään duunipaikan pihassa Helsingin Hermannissa oli clubikilvenalusella varustettu musta S3 8P ja aamulla kahdeksan maissa pihassa pyörähti myös "sähkönsininen" S3 8P. Kumpikaan ei ollut SB.
                                          TeroPee


                                          Ootko töissä siinä rantatien varressa? Kun itse kävin tuolloin siinä ja ajoin omani siihen s3 viereen..

                                          Comment


                                            Mun duunipaikka on Sörnäistenkadun ja Lautatarhankadun kulmauksessa.

                                            Comment


                                            • Oliko clubilaisia Raahessa mustalla B7 RS4:lla Kapteenin kulman valoissa, tiistaina tai keskiviikkona?

                                              Comment


                                                C4 V6 tdi???
                                                No käyttöönotto 1997 ja 2.5TDI. Minä päättelin tuon V6. Olikos C4 isolla nakukoneella aina suora vitonen vai? Siinä tapauksessa olen valmis kääntämään takkini. Sehän on ollut viime aikoina muotiakin.

                                                Comment


                                                  Ketäs oli 14.45 kääntymäs ER-WO:lle päi liikenne valoissa urssilla(?)tunnusmerkkinä repsikan ovesta puuttuu lista. Kilvenalunen paljasti, kuka tunnustaa?

                                                  Comment


                                                    Tänään meni sellanen myrkyn vihreä audi kehällä ohi, loksuista päätellen risa mutta en ehtinyt kunnolla näkemään että oliko 4:n vai 6:n.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja any1
                                                      Ketäs oli 14.45 kääntymäs ER-WO:lle päi liikenne valoissa urssilla(?)tunnusmerkkinä repsikan ovesta puuttuu lista. Kilvenalunen paljasti, kuka tunnustaa?
                                                      Minähän siellä pyörin noihin aikoihin.

                                                      Comment


                                                        Toni tuli vastaan päivällä. Kohdalla vasta hoksasin kun piti sihtailla sopivaa rakoa että sopii :D

                                                        Comment


                                                          Mika-- tais tulla aamulla 7 pintaan motarilla vastaan Kempeleestä vähän Ouluun päin. Ajelin firman transportterilla Oulua kohti.

                                                          Comment


                                                            Ainakin aika ja paikka täsmää.

                                                            Comment


                                                              Ketäs haastattelinkaan tänään Hämeentien liikennevaloissa puolenpäivän aikoihin, tunnustakoon!??

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X