Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 -97 Angel Eyesien asennus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B5 -97 Angel Eyesien asennus

    Kyseiset valot meinasin laittaa. Mitäs veikkaatte, meneeköhän noi suoraan kiinni, vai pitääkö siihen ostaa jotkut adapterit johtoihin? Entä miten sopivuus, onko kokemuksia jääkö rakoja yms...?
    Entä valoteho verrattuna alkuperäisiin lamppuihin? :)

    http://www.piritek.com/shop/product_details.php?p=376

  • #2
    Pitäisi mennä aivan heittämällä paikoilleen, jos mitään ei ole muutettu. Mulla teetti päänvaivaa, kun autoon oli ennemmin vaihdettu facelift valot, ja sen takia muutettu liittimet+leikattu lokasuojia. Valotehon parannus riippuu siitä, kuinka kuluneet vanhat umpiot on :) .

    Comment


      #3
      Kiitokset vastauksesta, laitanpa tilaukseen ko. lamput :)

      Comment


      • #4
        Onko kukaan laittanut sumuvaloja Angel Eyesien seuraksi?
        Näissähän on lenkitetty (hyppyjohto) se sumareitten piuha liittimeltä toiselle... miksi?
        Jos otan siitä virrat sumareille, eli poikki ja polttimolle ni pitääkö vetää polttimolta piuha takas myös siihen toiseen piuhaan? Olihan sekavaa tekstiä, mut toivottavsti joku tajus.

        Comment


          #5
          Itse juuri laitoin S4 facelift umpiot kun entiset pilipalit eivät olleet hyvät. Sanotaan että nyt näkee ja tosi hyvin. Itse en laittaisi noita angeleyes valoja kun ovat rumat ja muistuttaa vaan bemaria. Maksoi kyllä alkuperäiset S4 umpiot mutta todellakin hyvät. Laitoin vielä xenon muutossarjan niihin kun ei raskinnut ostaa xenon umpioita. Joutuuhan tota peltiä leikkaan kun laittaa facelift umpiot mutta ei iso homma.

          Comment

          Working...
          X