Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Jonkun tumma ja tyylikäs C7 avant kilvenalusilla oli ruokatunnin aikaan tuossa K-market Auroran parkkiksella.

    Comment


    • Jengialusella varustettu musta A3 1.9TDIq Kupittaan CM:n kohdilla noin 12:10.

      Comment


        N.40 min sitten Jyväskylässä teknotalojen kohdalla morotin edessä liikennevaloissa taivaansiniselle C5 Avantille. Clubialut, kattoluukku, isommat ulostulot. T valkea Iveco Daily

        Comment


        • Kenes kanssa ajelin puoliltapäivin lahen motaria helsingin suuntaan? Oisiko ollu 200 quattro, 650-loppunen rekkari tais olla?

          Comment


            -OOOO- ajeli savion vpk:n ohi kahteen kertaan kun olin pesemässä autoa.

            Ja Toppuralle morjestin vanhalla tuusulantiellä.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viesti
              Kenes kanssa ajelin puoliltapäivin lahen motaria helsingin suuntaan? Oisiko ollu 200 quattro, 650-loppunen rekkari tais olla?
              Tais olla jasso

              Comment


                Joo. Pariin kertaan mentiin toisista ohitse. Sellaista säätöä aina noiden siltatyömaiden kohdilla nuo ajonopeuksien vaihdokset. Ihan pirteältähän se millenium-80:nenkin vaikutti :)

                Panu on ruvennut kirimään torstain tuloslistoissa oikein tosissaan. Itse katosin taas kartalta pitkäksi toviksi :)

                Comment


                  XTF -alkuisella rekkarilla oleva C5 Avantti Littoisten uimarannalla.
                  CHS -alkuinen B7 cabrio Turun linja-autoaseman kohdalla. Molemmissa klubikilvet.
                  Viimeksi muokannut Zeronine; 9.7.2017, 15:57.

                  Comment


                    Olikos joku täältä eilen punasella b7 avantilla jonka kans mentiin kalajokea kohti peräkanaa jostain pyhäjoen kupeesta?

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
                      Panu on ruvennut kirimään torstain tuloslistoissa oikein tosissaan. Itse katosin taas kartalta pitkäksi toviksi :)
                      Viime aikoina tuntunut löytyvän melkein "naks ja kops" -tyyliin. Saas nähdä koska tulee taas pummittua oikein kunnolla.

                      Umpimetsäjuoksu on kyllä kivaa silloin kun ei ole liian tiheää. Siinä jää peesaajat ja polkua pitkin kiertäjät helposti taakse. Kuntokin noussut ihan huomaamatta.

                      Comment


                      • Kuppiksen vastaantuloa ei voinut olla huomaamatta kuurosokeakaan. Jumbon luota morjens! :D

                        Comment


                          No eihä siinä ääntä ollu lainkaan :D Moro moro!

                          Comment


                          • Kabiinista asti kuulu huudot: "ei voi toikaan urpo olla huomaamatta tätä valoshowta!" :)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                              XTF -alkuisella rekkarilla oleva C5 Avantti Littoisten uimarannalla.
                              CHS -alkuinen B7 cabrio Turun linja-autoaseman kohdalla. Molemmissa klubikilvet.
                              Cabriolla tulee ajeltua, minä se olin

                              Comment


                                SS4 eilen vantaalla, siinä porttipuiston liikenneympyrässä. Olit juuri tulossa sieltä hakunilan suunnasta, kun itse käytin vauhtia hyväkseni ja menin sua ennen siitä tolla Pirkkamopedilla :)

                                B8 avant eilen siellä jossain helsingissä työmaiden keskellä. Oli isoa vannetta ja madallusta. Kuskilla huomiorotsi. Jos minä kattelin autoa pitkään, niin kyllä sieltäkin katseltiin :D Alunen näytti olevan takana. Ja muistaakseni oli b8. Hopea oli väriltään. Ite olin pirkkamopedilla, eli keskon väreissä olevalla Volvolla.

                                Comment


                                  On kyllä jäänyt täysin huomaamatta:-).Oli muuten joku miitti siellä tokmannin yläparkkisella (A4 ja A3)

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                    SS4 eilen vantaalla, siinä porttipuiston liikenneympyrässä. Olit juuri tulossa sieltä hakunilan suunnasta, kun itse käytin vauhtia hyväkseni ja menin sua ennen siitä tolla Pirkkamopedilla :)

                                    B8 avant eilen siellä jossain helsingissä työmaiden keskellä. Oli isoa vannetta ja madallusta. Kuskilla huomiorotsi. Jos minä kattelin autoa pitkään, niin kyllä sieltäkin katseltiin :D Alunen näytti olevan takana. Ja muistaakseni oli b8. Hopea oli väriltään. Ite olin pirkkamopedilla, eli keskon väreissä olevalla Volvolla.
                                    Minähän se olin hopealla B8 avantilla. Enpä ois muuten tajunnu, mut tuulilasissa ku luki "Kuppis" nopee mietintä, mistä hitosta toi nimi on tullut vastaan, täältähän se :)

                                    Comment


                                      Hopea farkku B6nen lahdesjärven peukalolla, alunen ja jonkimmoiset bebsit alla.

                                      Comment


                                      • Joku aamulla meni aika haipakkaan ohi musta Tuuskilla BMW merkkisen farmarin kanssa.
                                        Tuntomerkkeinä hopea, aidot 885 ja kilvenalunen takana.
                                        Rekisterikilpi oli X alkuinen jos nopeasti katsoin oikein.
                                        Ekan kerran huomasin auton KehäIV liikekeskuksen kulmalla valoissa.

                                        Itse olin siinä Charterwayn pakettiautossa.

                                        Comment


                                        • Kenen harmaa A6 farkku Naantalissa illalla puol 22 aikohin. Nätti peli ja niin oli parkkeeraus, 2m huti ruudusta :D Tyylikäs kokonaisuus kylläkin.

                                          Comment


                                            Lohjan motonetin pihasta ajoin mustan b6 sedanin perässä liikenneympyrään. Kilvenalunen oli takana. En hoksannu morjestaa ku edessä en ainakaan huomannu kilvenalusta.
                                            Viimeksi muokannut Harjula; 15.7.2017, 11:38. Perustelu: Poistettu Tapatalk-allekirjoitus

                                            Comment


                                              Kuopion Puijonlaaksosta starttasi just tt(rs?) tarrakilvillä

                                              Comment


                                                Eilen Affella A4 Cabrio clubialusella CKL-***

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Teppana Näytä viesti
                                                  -OOOO- ajeli savion vpk:n ohi kahteen kertaan kun olin pesemässä autoa.

                                                  Ja Toppuralle morjestin vanhalla tuusulantiellä.
                                                  Ei mitään muistikuvaa huomasinko edes, varmaan en :)

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja brantti_ Näytä viesti
                                                    Kenen harmaa A6 farkku Naantalissa illalla puol 22 aikohin. Nätti peli ja niin oli parkkeeraus, 2m huti ruudusta :D Tyylikäs kokonaisuus kylläkin.
                                                    Munhan se, oltiin rannassa syömässä. Parkkeeraus oli emännän ja mun kehotuksesta liian edessä, että takana oleva pääsee pois paremmin kun edessä oli turhaa tilaa...

                                                    Comment


                                                    • Fjz kanssa ajettiin Lielahden suunnasta pitkät matkat kuin possut junassa.

                                                      Motarille valoista lähtiessä mukavan dynaamisesti, vieläku samaan malliin syöttää motarin ramppien mutkiin, niin hyvä on ;)

                                                      Comment


                                                        Turbokiisselin 996:n kääntymässä Hiidenrantaan n. 16:45? Itse olin jalkaisin menossa hakemaan pasaattia lasinvaihdosta.

                                                        Comment


                                                        • Joku tuli vastaan muistaakseni c7 korin a6 n.15.30 aikaan lahteen päin. Kilven alunen oli edessä ainaki. Ite ajoin hopeella b8 a4.lla.

                                                          Comment


                                                          • Tänään bongattu lahden kärkkäisen parkkipaikalta, ei muistu vaan mieleen oliko a4 vai a6. Aamulla n.6.30 oli parkissa lähellä tankkaus pistettä.

                                                            Comment


                                                              A6 varmaan, oli minun.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X