Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No kukas se äsken Rusalta lähti valkosella A5:lla? =)

    Satuin saamaan kiinni, kun jäit valoihin. Todella siisti peli sulla, hattua nostan ;)

    Comment


    • Musta A3 kilvenalusella ohitti meikäläisen jossain täällä Sipoossa. Kuorma-autolla ajelin kohti Korsoa.
      Viimeksi muokannut atak; 28.6.2015, 19:58.

      Comment


      • Kartanonkoskella koulun edessä punainen B5. Muuta ei jäänyt mieleen kun väri, korimalli ja kilvenaluset kun eilen aamulla painoin puoli unessa hammaslääkäriin :)

        Comment


        • Morjesta thoubi. Meikä olin retkellä oudossa kaupungissa

          Comment


          • Paikallisen s-marketin pihalla S1. Oli niin komea ilmestys et en tajunnu kilpiä katsella :D

            Comment


            • Morjesta vaan Anssi! Harvemmin tulee näillä kulmilla clubilaisia vastaan. :D

              Comment


                Olikos jonkun clubi/palstalaisen auto hopea b7 BPE-xxx kilvellä? Ajelin eilen kehällä perässä (jos oikein muistan eilisen) ja tänään bongasin samaisen auton leppävaarassa.

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                  Minähän siellä emäntää olin töistä hakemassa, morjensta vaan :) Olit vissiin sillä valkoisella farkkunelosella liikenteessä?
                  silläpä juuri. Sanoinkin vaimolle siinä juuri että tuollainen s5 meille tulee syksyllä ;D

                  Comment


                    Olikohan ilezh RiSan kanssa Carusellilla tuossa ysin aikoihin nyt illalla?

                    Comment


                    • Joo, olin mä.

                      Comment


                        silläpä juuri. Sanoinkin vaimolle siinä juuri että tuollainen s5 meille tulee syksyllä ;D
                        Asia puhetta! Helvetin hieno laite,varsinkin kasikoneella :)

                        Comment


                        • Hyvältä näytti toppura123 auto rusalla eilen. =)

                          Comment


                          • Se olit sinä siis :) Katoin, että kyllä se varmaan moikkas ja nostin lapasta takas. Hyvä fitmentti sulla ;)

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viesti
                              Kartanonkoskella koulun edessä punainen B5. Muuta ei jäänyt mieleen kun väri, korimalli ja kilvenaluset kun eilen aamulla painoin puoli unessa hammaslääkäriin :)
                              Siellähän sitä olin itsekin hammaslääkärin pakeilla kyseisellä Audilla.

                              Comment


                                Kirkkonummen cruisingeissa muutamia alusia näkyi
                                Punainen B8 Farkku LMN-XXX
                                Hopea B7 sedan CHN-XXX
                                Hammu:n UrS4
                                ilezh:in RS4 oli kattoparkissa ja myöhemmin illalla myös rusan shellillä
                                Rusalla bongattu
                                myotonia , HH92 ja zeronine koitin sulle heiluttaa, mutta et nähny.

                                Comment


                                • CHN on mun :)

                                  Comment


                                  • Musta C5 bitukka avantti Kalliossa eilen. Olisko ollut pizzanhakureissulla...

                                    Comment


                                      Nikolla ollut tutka päällä kun noin hyvin bongaillu porukkaa, itse kun olin viellä vain kaverin kyydissä :D

                                      Comment


                                        Missälie pöhnässä ajellu, kun oo huomannu Nikoa. Ilezihn kyllä bongasin ja Joni tais olla valkosen R Golffin kyydissä?

                                        Comment


                                          Olin Joonas Sprinterin kyydissä :)

                                          Comment


                                            Routser tät. :D

                                            Comment


                                            • Köhköh :D

                                              Köhköh2 :D

                                              Näköjään ollu prkleesti porukkaa :D Meinasin kans lähtee liikkelle, mutta aamusta jouduttiin lähtee turkkuseen kattoos koiranpentuu :)

                                              Comment


                                              • Kenenkäs punainen b7 s4:kku oli eilen illalla abc,keljo edessä?

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
                                                  Köhköh :D

                                                  Köhköh2 :D

                                                  Näköjään ollu prkleesti porukkaa :D Meinasin kans lähtee liikkelle, mutta aamusta jouduttiin lähtee turkkuseen kattoos koiranpentuu :)


                                                  Punainen b8 täältä ! Morjeens morjeens

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja hudeE Näytä viesti
                                                    Punainen b8 täältä ! Morjeens morjeens
                                                    B7 täältä :)

                                                    Comment


                                                    • Jotta -ode ei hämmenny, niin se olin minä joka eilen ulkoilutin koiraa ja morotin Mäkkylässä :)

                                                      Comment


                                                        Ajoikos joku matalalla B7 avantilla Kokonhallin ohitse sunnuntai aamupäivästä? Tärinöissäni olin näkevinäni alusen takana, purettiin juuri Riverin romppeita pois sieltä.

                                                        Comment


                                                          Kukas tuli 18:40 (29.6) vastaan uus koppasella Ronsulla tai s6:llä Jumalniemessä Kotkassa?? Oli kyllä komeen näköinen ilmestys vastaan tulevien kauppakassien joukossa.. Väristä kyllä iso peukku!

                                                          Comment


                                                            Kukas oli 1600 zeppelinin valoissa ja lähit murtoon päin punasella b7 sedanilla ja aluset löyty?

                                                            Sitte onko joku täältä mustalla b8 sedanilla IHN-xxx vertini vanteilla. Tänää tulit kansankadulla vastaan ja joku toinen päivä ajeltiin motarilla peräkkäin

                                                            Comment


                                                            • Olin Hyvinkäälle menossa puolenpäivän aikaan, vastaan tuli motarilla B7 Avantti, Sininen. Todella siisti! Saksan lippu kilven vieressä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X