Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Matti Remonen:
    Kenenköhän S3-kuskin kanssa moikkailtiin Porvoon motarilla eilen 10.5. siinä viiden maissa? Musta S3 ja itse olin liikkeellä Möhköllä.
    Minä

    Comment


    • Vesa taitaa pyöriä Nihtisillan kupeessa usein? Viimeksi näin mustan S-kolmosen Torstaina siellä, kun olin lenkillä..

      Comment


        Oliko se oopee joka tuli eilettäi ouluntullin nesteen ympyröiden välisä vastaan vähä enne neljää? morotinki vaa et tainnu huomata

        Comment


          Duuni Sinimäentiellä ja kämppä Tuomarilassa...

          Comment


          • Kenenkäs tämä harvinaisuus on? Kajaanin BWC:eestä bongailtu.
            Attached Files

            Comment


            • Tänään n. Klo 12.00 Lahden moottoritiellä, vähän Renkomäeltä Heinolaan päin Keltainen sedan S4 B5, sumarit/päivävalot päällä, täältä joku?

              Sitten ennen klo 13.00 TT perässä, vähän piti kiusailla kun oli puskurissa kiinni :D Poistuit korson liittymästä. Olen varma, että täältä joku.

              Ja äsken Tapulikaupungin euromasterin kohdilla mulle moikkailtiin B8 Avantista?

              Comment


                Joku veti trailerilla perässä Pirkkalan (Tampereelle päin) kohdalla 3-tietä about tällästä, mutta mintunvihreetä. Noin kello 17.30.
                Rinkulat siinä oli, mutta oma mallitietämys ei nyt riitä.
                Vetoauto ei kyllä Audi ollut, mutta olisko silti joku klubilainen asialla?
                Attached Files

                Comment


                • Nimim. aksu bongattu Lapualla.
                  Oma C6 oli ärrän parkissa

                  Comment


                    Valkoinen B8 RS4 tuli vastaan Alastarolta tullessa Porvoossa joskus iltakasin pintaan - tasan tarkkaan motarin alapuolella sillan alla, me menossa kahden autokunnan voimin kohti Kotkan suuntaan ja tämä uudenkarhea RS kohti Mäntsälää. Tais olla eka, jonka olen nähnyt liikenteessä julkisilla teillä. Onko tämä jonkun Porvoosta?

                    Comment


                      Oliko äsken Tampereen Ruskossa perässä ajellut sininen S3 8l klubilaisia? Edessä ei kilpeä, mutta oli vähän laitetun näkönen niin löytyiskö omistaja foorumilta?

                      Comment


                      • Kuppis bongattu Kellokosken suunnalta. Ajoit siitä Tonyn pihan ohi. :)

                        Comment


                        • Olikos joku täältä kenen kanssa moikkailtiin kaivarin lähettyvillä? Matala a3 sportback taisi olla xxr:illä? Itse olin vaimokkeen pololla liikenteessä.

                          Comment


                          • Tänään oli klo 14 aikaan Jyväskylän matkahuollon parkissa upea, musta-punainen B7 avant. Clubilaisia?

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
                              Kenenkäs tämä harvinaisuus on? Kajaanin BWC:eestä bongailtu.
                              Varmaan puolikymmentä kertaa Paltamosta tuon bongannut, mutta omistajaa en tiedä vieläkään. Epäilen kuitenkin vahvasti, että täältä voisi ollakin. Kesäisin ollut liikenteessä havaintojeni perusteella.

                              Comment


                              • Juvankadulla morjesta sai klupikilpinen pesukarhun hytistä äsken.

                                Comment


                                  Herttoniemessä tumman sinine rs4 b5. Klubitarra bongattu ikkunasta ainakin.

                                  Comment


                                  • Eilen tuli joskus klo 14:00 Porissa valkoinen S5, jossa oli musta katto ja etupuskurin alareunassa meni punainen raita. Oliko klubilaisia?

                                    Comment


                                    • Tourulasta Vaajakosken suuntaan kääntyi musta 8L S3, jonka kuskin ovi oli pari senttiä auki ja valot paloivat sisällä. Varmaan huomasi suhinan motarilla :) Liekkö joku täältä?

                                      Comment


                                      • Eilen tuli joskus klo 14:00 Porissa valkoinen S5, jossa oli musta katto ja etupuskurin alareunassa meni punainen raita. Oliko klubilaisia?
                                        Bongasin saman auton raviradan lähellä parkissa, eilen myös...

                                        Comment


                                          Mulla Juha kävi mielessä että oliko sun hiluxi :) Eli näin kyllä laitteesi. En vain osannut yhdistää.

                                          Comment


                                            Tänään puolen päivän aikoihin B5 ässä imola gelb värityksellä kampissa ja poistui Länsiväylän suuntaan. Sen verran oli autoja välissä, että ei nähnyt, oliko kerhotunnuksia. Villi veikkaus nimimerkkiin janhe :)

                                            Comment


                                              Hervastin vanteet bongattu rengasliikkeessä. :)

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                                Tänään puolen päivän aikoihin B5 ässä imola gelb värityksellä kampissa ja poistui Länsiväylän suuntaan. Sen verran oli autoja välissä, että ei nähnyt, oliko kerhotunnuksia. Villi veikkaus nimimerkkiin janhe :)
                                                Tunnustan ajaneeni kuvailemillasi seuduilla kyseisenä ajankohtana. :) Olitko itse ässällä liikenteessä?

                                                Comment


                                                  Klubialusella varustettu musta ja suht matala B6 sedan + peräkärry yhdistelmä tuli juur vastaan Somerontiellä, hieman ennen 110:n liikennevaloja, kuka lie?

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                                    Tunnustan ajaneeni kuvailemillasi seuduilla kyseisenä ajankohtana. :) Olitko itse ässällä liikenteessä?
                                                    Juu, ässällä olin. Seisoin valoissa Pohjoisella Rautatienkadulla kun tulit sieltä tunnelista ulos ja ajelin 1-4 auton päässä takana Meklulle. Ite jatkoin suoraan Kaivariin päin. Erottuu tuo keltanen hyvin tuolta liikenteestä ;)

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
                                                      Klubialusella varustettu musta ja suht matala B6 sedan + peräkärry yhdistelmä tuli juur vastaan Somerontiellä, hieman ennen 110:n liikennevaloja, kuka lie?
                                                      Minä ajelin Tummansinisellä B6, vuokrakärry perässä kun oma mökillä. Haettiin Kone-Glanssilta neliveto mönkijä =) Näin itse vastaan tulevien kaistalla 2x B6 toinen farkku ja toinen sedan, liekö sinä jompikumpi?

                                                      Comment


                                                      • Näinkö oikeen että joku member-tarralla varustettu kolmonen teki ylläri kaistanvaihdon Tuirassa mun eestä? Seistiin siinä valoissaki vissii vierekkäin. Moro jos olit. :D

                                                        Comment


                                                        • Matalalla uiva punanen b7 farkku, ehkä old rs6 vanteilla,mustalla maskilla sumarit päällä suhaili pitkän matkaa edessä tänään Pukinmäessä Helsingissä, jengitunnuksia ei tosin näkynyt.

                                                          Comment


                                                          • Oliko joku B7 farkulla tänään 18:45? tienoilla Korson läheisyydessä, lähdössä mikkolan suuntaan bussin perässä? BBS CH:t tais olla vanteet jos oikein tunnistin ja päiväajovalot ledeillä päällä :)

                                                            Comment


                                                              @Toppura: Työautolla tulin vastaan, 20 tonnia täyttä Volvoa :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X