Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pakoputkien ulostulo A6 C5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pakoputkien ulostulo A6 C5

    moro

    Miten saisin nätisti suorat putket a6:seen. nehän ovat alaspäin. voisin ehkä vaihtaa takavaimentimet myös?
    Viimeksi muokannut A6tonen; 22.3.2008, 20:59. Perustelu: otsikkoa parantelin

  • #2
    Hetkinen eikai niitä takavaimentimia tarvi vaihtaa jos oot tee-se-itse miehiä. Suosittelen jos haluat rahaa säästää että leikkaat ne alaspäin suunnatut ulostulot sellaiseen kulmaan että voit liittää minkä tahansa putkenpään kiinni niihin. Tämän jälkeen tietysti muotoilet reiät takapuskurin alaosaan että ulostulot tulevat esiin. Vai halusitko että ulostulot näkyvät?

    Comment


    • #3
      Leikkelin ite enstex peltisaksilla takapuskurin alamuoviin raakaversiot, et pääsin rälläkällä ajaan poikki alkuperäset putkenpäät, ja sit sovittelin soikeet rs 6 tyyppiset putkenpäät tilalle, ja tuli aikas buenot !

      Comment


      • #4
        Projektista tullee vaikeampi jos autossa on peruutustutka?! Taitaa olla anturit vähän tiellä?

        Comment


        • #5
          sovittelin soikeet rs 6 tyyppiset putkenpäät tilalle, ja tuli aikas buenot !
          Mistä hommasit putken päät? Onko sulla kuvia? Olis itsellä myös halua päivittää ulostuloja, ja juuri tuon tyylisiä myös ite harkinnut..

          Comment


          • #6
            Itse ainakin lähimmäs mitä oon löytänyt (puhun nyt siis grafiitiin harmaista RS6 päistä) niin Biltemassa on tarjolla kahta kokoa. Ja livenä paljon tummempi kuin tuossa kuvassa.

            Comment


            • #7
              Hyvännäköinen, pitää käydä vilkaisemassa biiilteemassa.. :)

              Comment


              • #8
                Pehri:

                Onko sulla tuollaiset?? Ootko mitannut mikä ton putken leveys/korkeus on? Ei meinaan ollut tuolla Piispanristin Biltemassa Kaarinassa, ja ajattelin jos tilais nettikaupasta. Siellä ei ole ilmoitettu kuin pituus..

                Comment


                • #9
                  Ei ole itselläni moisia vaikka suunnitelmissa on laittaa. Kysy jos voivat tilata sinne (Oulun biltemassa ainakin on noita)

                  Comment


                  • #10
                    Onks tää onnistunu hyvin parkkitutkien kanssa? Jossain keskustelussa olis juttua että ulostulot jäi kuitenkin vähän osoittamaan alaviistoon kun suoraksi ei saanu tutkaantureiden takia! Onko kellään muutosta tehneellä kuva näyttää "pyllystä" (siis auton...)?

                    Comment


                    • #11
                      Mulla on orgis parkkitutkat ja suorat ulostulot. Ei ole mitään ongelmia sopivuudessa, mutta en ole kyllä tehnyt asennusta itse, vaan oli tollainen kun auton ostin. Vähän alaspäinhän nuo osoittaa, mutta ihan hyvä niin vedenpoistonkin kannalta. Tässä kuva:

                      Suorat ulostulot A6/C5 Avant
                      Viimeksi muokannut Kimple; 15.4.2008, 09:09.

                      Comment


                      • #12
                        Kyllähän tuo ainakin tuosta vinkkelistä näyttää hyvältä! Miten sivulta katottuna, näkyykö sillai paremmin että osoittavat alaviistoon?

                        Comment


                        • #13
                          Tuli omaan kulkineeseen modattua näyttävemmät ulostulot perus nokikäyrien tilalle. Tässä pari projektikuvaa:

                          - Alkuun auto ylös, putki keskeltä ja takaa kiinnikkeistä irti kuva.
                          - Tälläistä putkea vanhan tilalle.
                          - Sitten laikalla pari hitsikohtaa pois ja alkuperäinen käyrä irti.
                          - Uudet ulostulot paikalleen, putki kiinnikkeisiin, auto alas ja tältä se näyttää nyt: takaa ja sivusta.

                          Piti hetki jos toinenkin viettää varaosaliikkeissä mittailemassa noita putkenpäitä, ennen kuin löytyi RS6 lookilla ulostulot, jotka sopivat alkuperäiseen puskuriin.

                          Itse olen 99% tyytyväinen lopputulokseen. Ehkä voisi vielä sentin työntää ulostuloja sisäänpäin...

                          Comment


                          • #14
                            Jone, no nyt näyttää jo melkein bensaversiolta. Värikin on loistava ;)

                            Mitkäs noi vanteet muuten on? En oikein osaa päättää onko ne tuohon justiinsa sopivat vai jo sen rajan yli.

                            Comment


                            • #15
                              Ns. RS6 bensalookkia tuossa vähän haettiikin ja ihan ok siitä tulikin. Nyt vielä tulee hyvin miedot tummennukset kaikkiin paitsi etuikkunaan ja sit se olis siinä.

                              Noi on League LG241 19". Tässä vähän parempi kuva autosta, jossa vanteet näkyy kokonaisuutena: kuva

                              Comment

                              Working...
                              X