Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.7T:n rattivaihteet harvinainen varuste(ko)?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6 2.7T:n rattivaihteet harvinainen varuste(ko)?

    Iltaa. Olen seuraillut nettiautossa myynnissä olevia A6 2.7 Biturboja, enkä olen törmännyt vastaavaan
    rattiin ku minulta löytyy. Eli kolmi puolanen sportti ratti taitaa olla melkein kaikissa, mutta että vaihteista olisi mahdollista vaihtaa myös ratista. Voiko olla että minun autooni on vaihdettu joskus ratti? Autoni on suomiauto.

  • #2
    Katso varustekoodeista onko se alkuperäinen...

    Comment


      #3
      Kaverin A6 biturbossa on myös "rattivaihteet". Sitä en tiedä kuinka yleinen varuste se on.

      Comment


        #4
        Juu no kyllä se sitten varustelistaan kuuluneen..En minäkään siitä harvinaisuudesta tiedä, mutten ole aijemmin myytävissä vastaavissa autoissa moista nähnyt.

        Comment


        • #5
          Minulla on kans noi rattivaihteet + myös melkeen kaikki muutki varusteet kyllä. En tiedä kuinka yleinen varuste toi on. Kyllähän noita on näkyny nettiautossa myytävissä aina silloin tällöin olevan.

          Comment


          • #6
            mullakin löytyy 3.0 Tiptronicista rattivaihteet (3-puolaisessa nahkaratissa) ja auto on orkkis suomi auto..täytyy kyllä todeta ettei niillä leiki kuin ensimmäisen viikon verran ja sen jälkeen napit ovat vain koristeena:)

            Comment

            Working...
            X