Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ensimmäinen itikanpurema tänä vuonna.

    Comment


      Sekö oikeesti ottaa päähän? :D

      Comment


      • Mistäs sen tietäs vaikka se purema olis tullut Mikan päähän.
        Kyllä on kevät Vihdin suunnalla sitten jo pitkällä.
        Täällä vain pakkasissa palellaan, joo;)

        Comment


          Kirjaimellisesti kyllä. Puri ohimoon.
          Luultavasti ns. Viemärihyttynen, koska auto oli päivän eräässä parkkiluolassa ja itse vielä syvemmällä Hgin alla.
          Jos en saanut läpsästyä hengiltä,niin eiköhän se Väänälän ainakin kylmene yön aikana.
          Viimeksi muokannut Nuijari; 21.3.2013, 18:18. Perustelu: Lisäys

          Comment


          • Se että tuli tuo auto pestyä ekan kerran lokakuun jälkeen. Kyljet ja konepelti kuin perunasäkki! Eihän tuo uusi auto ole, mutta vituttaa kun yhtäkään kolhua en ole muuten siistiin autoon itse hankkinut ainoatakaan.
            Samalla takaluukun paneelin ympäristö alkaa olemaan maalauskuntoinen. Samalla vois uusia takapuskurinkin kun sekin on ruhjottu molemmin puolin. Rahaa siihen saisi palamaan. No, vastahan tuo mulla on 10 vuotta ajossa ollutkin.:)

            Comment


            • Danske Bank on susipaska! Nettipankki lagaa, puhelinsovellus ei toimi kunnolla, jatkuvat palvelujen hintojen nousut, uusi pankkikortti ei toimi, palautteen antaminen heidän sivuiltaan jämähti, jne jne. Huoh.

              Comment


              • Ei ehkä niinkään ota päähän mutta ihmetyttää ja naurattaa.

                Tahkon mainos; "mitä eroa on Lapilla ja Tahkolla? 400km" =D

                Ei kai kukaan voi oikeasti olla tuota mieltä? Olen käynyt kyllä Tahkolla ja asun Lapissa joten väitän että myös muuta eroa paikoilla on.

                Mutta onhan kuulemma Oulussakin poroja...

                Comment


                  Mainostavat myös Iso-Syötettä, että sinne on alle kaksi tuntia Oulusta. Juu, mutta kun sinne Ouluun on reipas kymmenen. :-(

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Hifisti Näytä viesti
                    Ei ehkä niinkään ota päähän mutta ihmetyttää ja naurattaa.

                    Tahkon mainos; "mitä eroa on Lapilla ja Tahkolla? 400km" =D

                    Ei kai kukaan voi oikeasti olla tuota mieltä? Olen käynyt kyllä Tahkolla ja asun Lapissa joten väitän että myös muuta eroa paikoilla on.

                    Mutta onhan kuulemma Oulussakin poroja...
                    Itse olen miettinyt tuota Tahkon mainosta. Ehkä se ei ole ihan sitä mitä mainoksessa sanotaan Lapin suhteen ja ainakin ns. isojen viihdekeskusten (Ylläs, Levi) osalta mainos ei täytä lupaustaan. Sen sijaan oman kokemuksen perusteella en näe mitään järkeä ajaa Rukalle saakka sillä suurinpiirtein saman setin rinteitä ja viihdettä löytää myös Tahkolta. Mutta Rukan suhteenkin mainos ontuu sillä Ruka ei ole Lapissa.

                    Comment


                      Eikös kaikki Jyskylän yläpuolella ole lappia ja Oulun korkeudella ei ole enää edes puita.

                      Comment


                        Tästä" Lapin alkamisesta" saisi todennäköisesti melko pienellä trollauksella aika hyvän väännön aikaiseksi :) Täältä kuivan maan reunalta kaikki on kaukana, paitsi se ranta.

                        Comment


                          Heh, helpostikin saisi hyvän väännön aikaan Lapin alkamisesta. Itse olen aiemmin pitänyt Rukaa Lapissa sijaitsevana tunturina mutta wikipedian mukaan olin kummassakin väärässä:

                          Kuusamo
                          Sijainti: 65°58?00?N, 29°11?00?E
                          Maakunta: Pohjois-Pohjanmaan maakunta
                          Seutukunta: Koillismaan seutukunta
                          ja

                          Ruka on Kuusamon talvimatkailun keskus, joka sijaitsee Kuusamosta noin 25 km pohjoiseen. Rukatunturin korkeus merenpinnasta on noin 490 metriä. Ruka ei kuitenkaan ole tunturi vaan vaara, sillä sen huipulla on kasvanut puita, jotka on hakattu pois.

                          Comment


                            Oulu, Ruka ja Kuusamo sijaitsevat Etelä-Suomessa. Tai ainakin nuorena piti ajaa pitkästi etelään, jos halusi noissa paikoissa vierailla. Tai vähintäänkin ne ovat kaukana Lapista. :)

                            Comment


                              Tämä mitään lappia oo :)

                              Comment


                                Joku mukava ihminen ilmeisesti peräkoukulla peruuttanut takakulmaan. Noh, pääsee sitten maalauttamaan nuo suunnitellut kiveniskemät sun muutkin tässä hieman aikaistetusti...
                                Attached Files

                                Comment


                                  Jänkhät jänkhää!

                                  Itse pidän Rukasta juurikin sopivan rajamaisuuden vuoksi: puustoa on, mutta mutta myös paljaampaa tunturia. Tahko on Keski-Suomen korpimetsää ja Lapissa tuuli vain viheltää paljailla pinnoilla :)

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Hifisti Näytä viesti
                                    ...
                                    Mutta onhan kuulemma Oulussakin poroja...
                                    Onhan täällä moisia elikoita, ainakin kuntaliitosten myötä. Ei toki ole täällä "kanta-Oulussa" tullut vastaan.. :)

                                    Comment


                                    • Itse pidän Rukasta
                                      Kyllä Rukalla on kiva piipahtaa vaikka kahvilla, Lappia kohti ajellessa.
                                      Matkaahan vielä jonkunverran riittää kuitenkin;)

                                      Comment


                                      • Tällaista tällä kertaa
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Lappi alkaa sieltä missä alkaa pärjätä kitkoilla, eiku ...
                                          Mikäs vääntö tästä pitikään saada aikaan? :-p

                                          Comment


                                            Onhan täällä moisia elikoita, ainakin kuntaliitosten myötä. Ei toki ole täällä "kanta-Oulussa" tullut vastaan.. :)
                                            Mikäs liitoskunta kuuluu poronhoitoalueeseen?

                                            Comment


                                            • Yli-Ii ja taisi myös Ylikiiminki olla poronhoitoaluetta, joka tuli jo edellisessä kaupassa.

                                              Tarkennetaan kuitenkin hiukan, kyseessä oli siis yhdistyminen kun muodostettiin kokonaan uusi Oulu viidestä vanhasta kunnasta 1.1.2013, ei kuntaliitos kuten Ylikiimingin kanssa tapahtui 1.1.2009.
                                              Viimeksi muokannut maspe; 22.3.2013, 22:24. Perustelu: lisäys

                                              Comment


                                                Erään suomalaisen hifi liikkeen asiakaspalvelu. Mitään vastausta tule s.postiin. Toiseen osoitteesiin pistin n.kuukausi sitten ja toiseen eilen. Valmistajalle pistin Hollantiin s.postia niin vastaus tuli heti seuraavana päivänä. Ei tarvitsisi kuin pienen osan...

                                                Vinkkejä otetaan vastaan, jos joku tietää mistä tuollaisen uuden voisi saada. Kyseessä siis radion äänensäätö potikka, jossa on myös painamistoiminto.
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                  Jos tietää tarkan osan, niin ebaystä varmaankin löytyy, sekä varmaan Yleiselektroniikka putiikista.

                                                  Comment


                                                    Lämpimän käyttöveden pumppu sai litransa täyteen, kiva kiva, varsinkin kuin noi uudet "eko"-pumput on ihan ryöstöhintasia :/

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                                                      Vinkkejä otetaan vastaan, jos joku tietää mistä tuollaisen uuden voisi saada. Kyseessä siis radion äänensäätö potikka, jossa on myös painamistoiminto.
                                                      Laitahan yyveenä mahdollisimman tarkat tiedot siitä vehkeestä. Mallimerkinnät, sarjanumerot ja piirikortilta joku tyyppi. Aina parempi jos näet siitä potikasta jonkun merkinnän.

                                                      Comment


                                                        Jos tietää tarkan osan, niin ebaystä varmaankin löytyy, sekä varmaan Yleiselektroniikka putiikista.
                                                        Se tuossa on kun siinä itse potikassa ei ole mitään muita merkintöjä kuin tuo kuva pohjassa. hopsikselle paiskattu YV:tä.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Artsi Näytä viesti
                                                          Tällaista tällä kertaa
                                                          Mitäs tuossa on tapahtunut?

                                                          Comment


                                                            Mistähän helvetin unabotaniumnista toi käyttövesi-pumput on tehty, tuo oli kokonaisedulliset 305e, ja mitä eroa noissa on lämmityksen pumppuihin? rattaat pakelliittia?

                                                            Comment


                                                            • Painettahan noiden tulee kestää vähän eri tavalla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X