Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia A4:n ajovaloista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kokemuksia A4:n ajovaloista

    Haiskelin netisä A4:ään hieman näyttävämpiä ja tehokkaampia ajovaloja ja silmään sattui huuto.netissä Stylex huutokaupan valot, eli tällaiset:

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=51965610

    Kenelläkään kokemuksia? Halpa hinta houkuttaa, mutta kannattaako suoraan säästää se saturainen lisää ja laittaa esim. Hellan valot? Mitenkäs autovarusteen myymät FK:n Projector ja Angel Eyes valot, niistä kokemuksia?

    Lähinnä kiinnostaa valoteho, kestävyys ja tiiveys. Mikään ei harmita niin pahasti kuin kosteus ajovalojen sisällä! :)

    Kiitos!

  • #2
    Noi on kyllä enemmän show kuin ajokäyttöön, kosteutta saattavat imaista itseensä..(toki jos tiivistää saumat jollain niin ei sitten)

    Mä olen ebay.destä koittanut edullisesti huutaa Facelift kirkaslasivaloja (tarvike, mutta angeleita laadukkaammat selvästi) , siellä hintaluokkaa 100-150?

    Comment


    • #3
      hieman näyttävämpiä ja tehokkaampia ajovaloja
      Jos haluat näyttävämmät, osta nuo Stylexin umpiot ja manaile sadekelillä kosteutta umpiossa. Jos haluat tehokkuutta ja laatua, pysy Hellan tuotteissa.

      Comment


        #4
        ostat joltain a4 facelift valot. iha hyvin näkee ja sopivan tyylikkäät.

        Comment


        • #5
          Itsellä noi sonarin projektiot tuolt autovaruste.netisä keulalla ja sen verran voin sanoa että lyhyet valot näyttää todella paljon paremmin kuin alkuperäisillä näki, mutta pitkät ovatkin sitten aivan jotain muuta... Näillä valoilla pärjää kyllä, eli itse en kyllä alkuperaisiä vaihtais mistään hinnasta takaisin... Niin ja sit kosteudesta sen verran että mulla keräs hiukan huurua tonne umpioon mutta asia korjaantui sillä että porasin 2mm reijät molempiin umpioihin "takamuoviin" eli nyt ilma vaihtuu siellä eikä ole niin tiiviit että kosteus ei pääse pois sieltä..

          Comment


            #6
            nekii valot on jo jonku ver tehokkaammat mis on h7+h7+h1+parkki. jos on ne umpiot mis on pelkkä h4 ni ei hyvä.

            Comment


            • #7
              Ah. H7:t löytyy jo. Ebaysta nopeasti vilkaisin noita faceliftin valoja ja halvimmat taisi olla 100€ / pari.

              Mitenkän faceliftissä on sumuvalot? Tuossa nykyisessä ne on integroitu ajovalojen umpioihin niin taitaa vähän rajoittaa valikoimaa. Ei kuitenkaan kiinnostaisi ruveta erillisä sumuvalojakin vaihtamaan.

              Comment


                #8
                Faceliftissä sumarit puskurissa vakiona. Ja ajovalojen sovitus vanhempiin vaatii pikkusen pellin leikkausta.

                Alkuperäiseen kysymykseen vielä. Itellä Depon "pre-facelift S4-look" D2S-xenonit (myydään myös halogeeniversiota xenonmuuntosarjalla). Sekä ulkonäkö että valoteho aivan toista luokkaa kuin vakiohalogeeneilla. Pikkusen saattavat päästää kosteutta sisälle pesussa, mutta poistuu melko nopeasti.
                Viimeksi muokannut panu; 22.4.2007, 12:32.

                Comment


                • #9
                  Itsellä ollut juurikin tuollaiset Sonarin ajovalot kohta puolitoista vuotta, Yhdyn Jeffersonin kommenttiin että, toinen umpio kerää huurretta ja pitkien valojen näyttämään ei voi olla tyytyväinen. Muuten siistit ainakin omasta mielestäni.

                  Comment


                  • #10
                    Mulla on pari huutoa ebayssa vetämässä kirkaslasiumpioista, sitten kun saan huudettua halvalla niin voin kertoa mikä liike, jos/kun joku haluaa tulla postikuluja jakamaan ostamalla "buy it now" tuotteita jokusen kympin kalliimmalla...

                    Comment


                    • #11
                      Mulla on h7 jälkiasennus xenonit ja hyvin näkee.

                      Comment


                        #12
                        Omassa on FK:n H7-kantaiset (angel eyesit nämä kai ovat). Olivat jo kun auton ostin ja valoteho on mitä on eli ei kovinkaan kummoinen. Paremmat polttimot toki ostin ja sain valotehoa paremmaksi. Huurtumisongelmaa ei näissä ole lainkaan ja ihan näyttävät ovat. Mutta ainakin itse arvostan valotehoa eniten, joten vaihtaisin heti xenonit jos olisi varaa. :)

                        Comment


                        • #13
                          Onko kenelläkään kokemusta Xenonien vaihdosta vakiohalogeenien tilalle? Ebaysta taas nopeasti katselin niin muunnossarja maksaa ~500-1000€, mutta lieköhän E-hyväksyttyjä.

                          Comment


                          • #14
                            Alkuperäiset S4 xenonit ovat tottakai hyväksytyt

                            Comment


                            • #15
                              Hintaa niille taitaakin sitten kertyä toista tonnia?

                              Comment


                                #16
                                Muuntosarjat laittomia, kun umpio ei hyväksytty ko polttimolle.

                                OEM xenonumpio kait n. 1000 ? / kpl tai ylikin, Depon E-hyväksytyt kopiot 600-700 ? / pari. Molemmat sisältää polttimot ja ballastit...

                                Comment


                                  #17
                                  Uutena Audilta ylikin, mutta eBaysta saa halvemmalla.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Tuosta 579? http://lyhytlinkki.net/?fajhdkro

                                    tai sitten huutamaan, hyvällä säkällä 600?-700? saa itselleen.
                                    http://lyhytlinkki.net/?vojukhav

                                    Comment


                                    • #19
                                      Nonni! Minä kiitän.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X