Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 S4 suuttimet ja kytkin -> B5 1.8tq (AEB)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B5 S4 suuttimet ja kytkin -> B5 1.8tq (AEB)

    Näytti olevan tuolla myyntipuolella edullisesti tuollaiset myynnissä, niin mitenköhän hyvin nuo istuis otsikon kulkineeseen, vaiko mitenkään?

    EDIT: Eli tuo ilmoitus http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=140941

    Kysytään nyt vielä sekin, että sopiiko turbo? Ilmeisesti ei, mikäli olen oikein tajunnut.

    #2
    Kytkin ei sovi, ässän kytkin on 240 mm ja A4:ssä se on 228 mm.

    Turbokaan ei sovi.
    Viimeksi muokannut okkim; 15.12.2014, 07:13. Perustelu: milli sinne, milli tänne ;)

    Comment


      #3
      228mm kytkin ;)

      Comment


      • #4
        Jees. Eli kuitenki nuo suuttimet sopis, ja riittäiski vissiin vähintään 230hv 98E:llä?

        Comment


        • #5
          Sopivuudesta en tiedä mutta äsnelkussahan jo vakiona 265hp eli voisin väittää että riittäs tuohon 230hp asti..

          Comment


            #6
            Hmm... eikös b5 s4 oo 2.7 biturbo ja aeb 1.8 turbo, kuvittelisin että suuttimet ja ahtimet olis suunnilleen samaa kaliiberia kun litratehokin on suunnilleen sama, s4:ssä on vaan osia enemmän vai oonko mä nyt taas ihan väärässä...?

            Comment


            • #7
              Ilmeisesti nuo suuttimet on kuitenki 350cc @ 4bar...eli eikö nuo aika paljon isommat ole...tietäis nyt vaan sopivuuden, niin ostais valmiiksi osdottelemaan muita päivityksiä, ku nyt kerran halvalla sais.

              Comment


              • #8
                Mikäs tommosessa aeb:ssa on bensapaine?

                Comment


                  #9
                  Suuttimien riittävyyttä ja tehoja verratessa pitää muistaa että 2.7:ssa suuttimia on kuusi, 1.8t:ssa vain neljä.

                  Comment


                    #10
                    Käsittääkseni ässässä vakiosuuttimet riittää bensalla noin 380hv asti. Täten 1.8t:ssä ässän suuttimet noin 250-260hv.
                    Viimeksi muokannut Lupe-81; 16.12.2014, 09:21.

                    Comment


                      #11
                      Juu, tuota luokkaa se kait on. Eli E85:llä 230 hv ei taida onnistua.

                      Comment


                        #12
                        Joo tiukkaa tekee mutta topicin aloittaja ei viinasta haaveilekkaan. :)

                        Comment


                          #13
                          Luepas tarkemmin ;)

                          Comment


                            #14
                            Joo luinhan ja luenhan mä.:) Vaikka kuinka tarkkaan yritän lukea niin mun mielestä topicin aloittaja ei puhu viinasta missään vaiheessa.

                            Pitäskö sunkin lukea?;)

                            Comment


                              #15
                              Hah, mulla on silmät kierossa :) 98E !=E85...

                              Comment


                              • #16
                                Eli suuttimet riittäis kyllä mun tehotarpeisiin, olis edullisetkin (jos on enää ollenkaan), ja nyt vaan tarvis tietää, että meneekö ne suoriltaan paikoilleen, vai onko tuossa jotain sorvaushommia ym. sovittelemista?

                                EDIT: Ei kuulemma sovi kovin hyvin, eikä tuottokaan ole paljoa enempää, mitä näissä 1.8t:n orkkiksissa.
                                Viimeksi muokannut op76; 17.12.2014, 00:05.

                                Comment

                                Working...
                                X