Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 Xenon polttimon vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Ei tarpeellista, mutta äärimmäisen viisasta. Merkkipolttimoissa harvemmin niin isoja laatuvaihteluita että jos toinen pimenee niin toisella mentäisiin vielä monta vuotta..

    Comment


    • #32
      Hyvä vinkki - thx. Ajattelin ostaa tuolta saksanmaalta, samasta kaupasta kun te. Jos jollain kokemusta polttamoista jota EI kannata tuosta kaupasta ostaa niin ilmoitelkaa. Ihan peruspolttimoa aattelni, joku 40e kipale, eli sellainen satkun setti.

      Comment


      • #33
        A6 allroad (2009) etuvalojen polttimot tarvis uusia. Lisätehoja sais tulla, "normivalkoista" valoa, ei sinistä. Lichtex.de oon kattonut. Vähän ymmärrän, joten jos joku jelppaisi... Mitä eroa OSRAM D3S Xenarc 66340XNB ja Night Breaker UNLIMITED ja OSRAM Night Breaker LASER Xenarc Next Generation -polttimoilla? Minkä ostaisit...? Tilausta tehdessä pitää valita joko: D3S, D3S DUO-PACK tai D3S DUO-BOX - mikä noista, jos pitäisi saada eteen molemmille puolille uudet ajovalopolttimot? Etukäteen kiitos avustasi!

        Comment


        • #34
          A4 B8 Xenon polttimon vaihto

          Pitäisi riittää, kun valitsee rahapussiin sopivat, värilämmöltään 4700 tai max. 5000 kelvinin D3S-polttimot. Valmistajat lupaavat ultraa ja unlimitediä ja vaikka mitä, mutta uskon, että laatupolttimoiden väliset erot ovat käytännössä hyvin pienet. Minä taisin asentaa omaani 4700K ”unlimitedit” pari vuotta sitten ja tilasin juuri tuolta Lichtexistä.

          4700 K on täysin valkoinen, mutta kuitenkin sävyltään lämpimämpi.
          5000 K on ”vitivalkoinen”, mutta ei kuitenkaan sininen. Ero tavallaan sama kuin luonnonvalkoisella ja valkoisella; luonnonvalkoinenkin näyttää itsessään ihan valkoiselta, mutta jos viereen tuo ”oikeasti” valkoisen, niin eron huomaa.

          Comment


          • #35
            Alkuperäinen kirjoittaja Autosta Näytä viesti
            A6 allroad (2009) etuvalojen polttimot tarvis uusia. Lisätehoja sais tulla, "normivalkoista" valoa, ei sinistä. Lichtex.de oon kattonut. Vähän ymmärrän, joten jos joku jelppaisi... Mitä eroa OSRAM D3S Xenarc 66340XNB ja Night Breaker UNLIMITED ja OSRAM Night Breaker LASER Xenarc Next Generation -polttimoilla? Minkä ostaisit...? Tilausta tehdessä pitää valita joko: D3S, D3S DUO-PACK tai D3S DUO-BOX - mikä noista, jos pitäisi saada eteen molemmille puolille uudet ajovalopolttimot? Etukäteen kiitos avustasi!
            Ehkä olet tilannut jo mutta itse tilasin tänään ja ihmettelin kanssa tuo D3S, D3S DUO-PACK ja D3S DUO-BOX ja kuvista tulin siihen tulokseen että D3S on yksi poltin pahvilaatikossa, D3S DUO-PACK on kaksi pahvilaatikkoa ja D3S DUO-BOX on sellainen muovinen loota jossa on molemmat polttimot samassa pakkauksessa.

            Itselleni tuli Osram Nightbreaker Unlimited Xenarc, hinta siinä 120e paikkeilla ja juuri tuo D3S DUO-BOX.

            Taitaa minun audissa olla kuskinpuoleinen poltin vaihdettu aikaisemmin kun se on kirkkaampi kun pelkääjänpuoli. Pelkääjänpuoli sammuu nyt aina silloin tällöin ja ajotietokone ilmiottaa hajonneesta polttimosta. Toivottavasti on poltin eikä itse driveri... Syttyy nimittäin heti uudelleen kun käyttää valot parkeilla ja kääntää takaisin AUTOlle

            Comment


            • #36
              Alkuperäinen kirjoittaja only4pro Näytä viesti
              Toivottavasti on poltin eikä itse driveri...
              D3S-polttimossa on sisäänrakennettuna sytytin, joten ei sillä ainakaan siinä mielessä ole merkitystä kummassa osassa se vika on. Vai tarkoititko "driverilla" jotain muuta osaa kuin sytytintä (myös ballastiksi usein kutsuttu)?

              Comment


              • #37
                Alkuperäinen kirjoittaja villho Näytä viesti
                Pitäisi riittää, kun valitsee rahapussiin sopivat, värilämmöltään 4700 tai max. 5000 kelvinin D3S-polttimot. Valmistajat lupaavat ultraa ja unlimitediä ja vaikka mitä, mutta uskon, että laatupolttimoiden väliset erot ovat käytännössä hyvin pienet. Minä taisin asentaa omaani 4700K ”unlimitedit” pari vuotta sitten ja tilasin juuri tuolta Lichtexistä.

                4700 K on täysin valkoinen, mutta kuitenkin sävyltään lämpimämpi.
                5000 K on ”vitivalkoinen”, mutta ei kuitenkaan sininen. Ero tavallaan sama kuin luonnonvalkoisella ja valkoisella; luonnonvalkoinenkin näyttää itsessään ihan valkoiselta, mutta jos viereen tuo ”oikeasti” valkoisen, niin eron huomaa.
                Juuri uusin molemmat D1S-polttimot Touaregiin. Ensin ostin Osramin Xenarcit, 4700K ja totesin niiden olevan hyvinkin kaukana valkoisesta. Olivat enemmänkin vihertävät, tai ainakin kaukana vitivalkoisesta led-parkista. Sitten ostin kokeeksi 15€ maksaneen polttimon, ja totesin värin ja valotehon olevan tismalleen sama.

                Kestossahan nyt voi olla eroa, mutta tuolla Osramin hinnalla ostaa 4kpl noita "kiinapolttimoita". Nyt tilasin kokeeksi 6000K polttimot, kunhan saapuvat niin täytyy ottaa vertailukuva miltä näyttävät rinnakkain.

                Comment

                Working...
                X