Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

"voitin" lotossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • "voitin" lotossa

    Tänään tuli oikein 2 kappalein kirjeitä Espanjasta, toisessa ilmoitus 910.000? lottovoitosta ja toisessa mustesuihkulla printatussa lapussa oli 850.000? voittoa.Aika hyvin, kun en ikinä ole Suomessakaan lotonnut.

    En jaksanut lukea tarkemmin, mutta vissiin tilinumeroita yrittävät kalastella...

    Onkos kellekään muulle tullut "lottovoittoa" Espanjasta?

  • #2
    Joo kuulin tollasta kaveriltakin. Hieman naurattaa.. ja onneksi olkoon muuten. Osta mulle samalla Rs6? :)

    Comment


    • #3
      Osta mulle samalla Rs6? :)
      Ilman muuta, lähde messiin Saksaan, otetaan toi RS6 sulle samalla kun käyn itelleni nappaamassa B7 3,0TdiQ:n ;-)

      Comment


        #4
        Ei ne tilinumeroita kalastele vaan kohta sieltä ilmotellaan, että pitäis maksella 5000e kuluja tms. että rahat saa lunastettua.

        Comment


          #5
          No onnea!
          Mä olen kerran voittanut BMW 550:sen jostain todella luotettavasta arvonnasta johon en ole osallistunut - siihen nähden oli aika jymy-yllätys että voitin ihan pääpalkinnon....

          Comment


          • #6
            Onneks tähän asti on vainn tupsahdellut spostiin miljoona voittoja jostain päin afrikkaa ja etelä eurooppaa. Toivon mukaan ei pian postiluukku täyty niistä. (Toki kiitos miljoonista sen pienen ihanan hax pojan joka foorumien salasanat ryöväs)

            Comment


            • #7
              minä sain espanjasta vastaavan, noin vuosi sitten. Ei tullut vastailtua.

              Comment


              • #8
                Juu, tänne tupsahti kanssa epsanjasta moinen kirje. Siinä tosin kyseltiin että vieläkö firman nettisivut on voimassa ja haluaisiko ne laittaa johkin luetteloon. Melko "virallisen" näköinen lappuhan tuo ainakin oli.

                Hinta moiselle palvelulle oli aikas hulppea!

                Comment


                • #9
                  SP:hen noita aina tulee, muttei koskaan ole muistaakseni paperikirjeenä tullut....

                  Comment


                  • #10
                    Minulla oli auto myynnissä nettiautossa ja siitä alkoi joku huonolla englannilla kysellä. Muutaman viikonpäästä tuli postissa "shekki" 8000 ? ja sen jälkeen runsaasti sähköposteja, joissa kyseli joko shekki tuli. Enpä sitten viitsinyt enään paljon vastailla kun autokin oli jo myyty... :)

                    Shekkihän oli joku olevinaan hollantilaisen pankin antama, kirjekin tuli hollannista vaikka ostaja väitti olevansa lontoossa. Jossakin se "8000 euroa" pölyttyy tuolla kaapissa.. ;)

                    Comment


                    • #11
                      Käy nyt edes kysymässä pankista shekin aitoutta. Saatte hyvät naurut pankkivirkailijoiden kanssa kun kerrot sille jutun.

                      Comment


                        #12
                        Pieniä summia teille on tarjottu. Mulle tuli paperipostissa tarjous 21,5 miljoonaan dollariin. Etlä-Afrikassa oli jostain projektista jäänyt yli ja nyt tarvittiin apuja, että saadaan siirrettyä. Ihan virallista rahaa, jonkun ministeriön kaiffaksi se Zuma esittäytyi. :-p

                        Comment


                        • #13
                          Sanotaanko nyt näin, että jo työnpuolesta aitous tuli varmistettua.. Hieman porukka oli ihmeissään, että mikäs se tällainen paperi on. Rahaa sillä ei kuitenkaan ulos saanut.. :)

                          Comment

                          Working...
                          X