Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huollot Lahdessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Huollot Lahdessa

    Olisi vuosihuollon aika ja tartteisin vinkkejä hyvistä paikoista Lahdessa. Laakkonenkin käy jos on hyviä kokemuksia hinta/laatu -suhteesta. Halvempi tietysti olis kivempi

    #2
    Itse olen käyttänyt puolentoista vuoden aikana Laakkosella, Bosch car servicellä, Vianor Expressillä ja kahdessa eri AD-huollossa.
    En tiedä mistä tuo sitten kertoo :)
    Melkeen aina löytynyt jotain naputtamista toiminnasta, yleisintä on se että laskutetaan suhteessa huomattavasti suurempia summia kuin mitä on etukäteen arvioitu. Todella ärsyttävä piirre auton huoltobisneksessä, mutta aika suoraa kommenttia tulee itseltäkin moisissa tilanteissa.

    Comment


    • #3
      Kiitti, täytyy varmaan lähestyä AD-huoltoa, edellinen omistajakin oli suosinut sitä. Voin pistää infoa tänne kustannusarviosta ja toteutuneesta hinnasta.

      Comment


      • #4
        Osaisko kukaan kertoa kuka Lahden seudulla todella ymmärtää ja osaa tehdäkkin jotain audin elektroniikalle, eli polttoaineen syötölle/moottorinohjaukselle?

        Comment


        • #5
          Ainoa asian päälle ymmärtävä ja kohtuu hintainen on:

          BOSH Service, P. Hermunen, Helottajank.3, Lahti, puh. 03-7342 405

          Comment


          • #6
            Käytin auton Salpausselän autohuollossa (AutoFit-ketju). Hinta-arvio oli n.250?. Pyysin tekemään vuosihuollon ja tutkimaan kolinaa vasemmalta takaa ja tarkastamaan ilmastoinnin litkut.

            Kävin hakemassa autoa ja palautteeksi tuli seuraavaa:

            -etujarruletkut haperot, vaihdettu
            -öljynvaihto suoritettu
            -suodattimet vaihdettu
            -pakoputken kolina poistettu, syynä löysä ripustuskumi
            -tulppia ei vaihdettu, platinatulpat niin hyvässä kunnossa
            -etujarrulevyt kannattaa vaihtaa ennen katsastusta, vielä kuitenkin pintaa
            -ilmastoinnin tarkastus (UNOHDETTU)
            -jäteverot
            -työt
            YHT:283?

            kysyin, että mites se ilmastointi? Tyyppi kirosi, että prkl sehän unohtui! Liike teettää ilmastoinnin tarkastukset viereisessä liikkeessä ja lähettiin asentajan kanssa viemään autoa sitten sinne. Sanoi, että se on nopee homma, saat auton mukaan ihan heti.

            No ne ei kuitenkaan kerenny kattomaan ilmastointia, vaan jätin auton sinne. Saa hakea 1,5h päästä. Asentaja heitti mut sitten työpaikalle kaupungin toiselle puolelle!

            Sain vanhanajan asiakaspalvelua ja asentaja oli syvästi pahoillaan unohduksesta. Suosittelen paikkaa lämpimästi kaikille. Näin sitä pitää.

            Comment


              #7
              Lahdessa ehdottomasti autot huoltoon Renkomäen autoexperttiin. Sijaitsee ihan ( audi ) laakkosen vieressä. Ammattitaitoinen ja kustannukset pysyy taatusti kurissa.

              Comment


                #8
                No jaa, tuolla Autoexpert Rantasella eli nyk Bosch Car Servicellä nimenomaan mm. putsasivat minulta viime talvena kaasuläpän ja siitä veloitus 100 euroa. Etukäteen kysäisin asiasta työn tekevältä asentajalta joka sanoi että homma on noin puolisen tuntia. Kun tästä asiasta kehtasin(!) valittaa maksavana asiakkaana totesi työnjohtaja että voinhan viedä Laakkoselle jossa eivät edes putsaa kaasuläppiä.

                Comment


                  #9
                  Yks pirun hyvä ja ehdottoman luotettava paikka on Lahden Autoasennus Oy Hirsimetsäntie 10. Itse en käytä missään muualla jos ei ole aivan pakko.

                  Comment


                    #10
                    Sama homma, Lahden Autoasennuksessa omat autot kaikki huollettu ja perheen kaikki muut mokkulat.

                    Comment


                    • #11
                      Olen vuosia käyttänyt Autohuolto Partasta.Kyläkunnantiellä Jokimaalla.
                      AUTOHUOLTO M. PARTANEN KY

                      Ei ole ollut valittamista,on auton merkki sitten ollut vaikka mikä.
                      Käytän edelleenkin

                      Comment


                      • #12
                        Partasella hoituu kyllä perushuollot, mutta vaativimpien huoltojen suhteen eivät ala hommaa tekemään.

                        Comment


                        • #13
                          Kannataa soitella Orimattilaan sampolan auto ky (03-7771895).
                          Jos vaan voi viedä auton vähän kauemmas.
                          (siinä tieto joltain netti sivulta)
                          Teemme tekniset huollot ja korjaukset henkilö- ja pakettiautoihin ammattitaidolla. Jo vuodesta 1987! Erityisosaamisena VAG-konsernin autot!
                          Olen itse käyttänyt siellä omaa a4 huolloissa.

                          Comment


                          • #14
                            Vieläkö porukka on tyytyväisiä tuohon hirsimetsäntien Lahden autoasennukseen? Ajatuksissa olisi vaihdattaa öljyt tuohon automaattilaatikkoon ja uusi jarruletku repsikan puolelle. Myöskin pientä öljyvuotoa moottorissa voisivat yrittää paikallistaa.
                            Toi olisi niin lähellä kotia, että vienti ja haku helpottuisi huomattavasti.

                            Comment


                              #15
                              Omat perushuollot oon siel käyttänyt. Ei o tarvinnu juurikaan valittaa ja hintaki on sopiva. Vakavat sitten laakkosella. :)

                              Comment


                              • #16
                                itse käytin tuossa launeen autoasilla perushuollossa,ja muutaman puslan vaihdossa,palvelu oli mukavaa,hommat hoitu ripeästi ja mielestäni edukkaaseen hintaan :)

                                myös tuosta bosch-huollosta on hyviä kokemuksia kun entisestä autosta putosi pakoputki niin ajoin sinne,sain melkein heti jononkin ohi auton laittoon!
                                sielläkin palvelu erinomaista ja hinta oli osineen myöskin edukas.

                                Comment


                                • #17
                                  Tänään käytin kulkineen Launeen Autoasi -liikkeessä öljyn- ja suodattimen vaihdossa. Ilman varausta ja odottaessa hoitui homma. Hintaa tuli 73,19. Melko edukasta.

                                  Pistetään nyt vielä erittely:

                                  Mobil 1 0W-40 New Life 4,3l 59,77
                                  Öljynsuodatin VAG LongLife 11,21
                                  Hävitysmaksu 1,20
                                  Tiiviste 1,00
                                  Työt 0,01

                                  Tärkeä tuo työn osuus :)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Lisää hyviä kokemuksia. Nykyinen "hovipajani" MR-auto Nastolassa (AD-huoltamo) vaihto mulle ohjaustehostimen hammastangon, sisemmät raidetangot ja aiheeseen kuuluvat öljyt ja tiivisteet.

                                    Soittelin asiasta useaan paikkaan, kaksi ei lähtenyt edes tekemään ja Launeen Autoasi katteli autodatasta vaihtoajaksi 9.5h ja olivat erittäin nihkeitä ottamaan työtä vastaan. MR-auton omistaja teki homman 7 tunnissa, ja koko potti maksoi 530€! Työn osuus 400€ ja loput osista ja öljyistä. Kulmien säädöstäkin jätti oman tulosteensa missä näkyy kaikki arvot. Parasta tässä on se, että itse omistaja tekee hommat ja on vielä kunnon asiakaspalvelija. Useissa paikoissa tiskin takana on sellanen henkilö mikä näyttää silt kun olis syönyt kuolleen perseen lounaaks.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Juuri juttelin tuonne Lahden autoasennukseen, eivätkä kovinkaan halukkaita olleet ottamaan audia laatikkoöljyjen vaihtoon. Varsinkaan kun kerroin että osat ovat jo valmiina.
                                      Edes se, että sekotettaisiin punasta ja keltasta vaihteistoöljyä keskenään (vanhat on punasta, tepolta tilatessa tuli keltasta), ei haitannut. Mutta ne osat... No ,pitänee varmaan kysästä muualta..

                                      Comment


                                        #20
                                        1.8T expertit Lahdessa?

                                        Missähän kannattaisi Lahden seudulla teettää nostajaremppa (+jakopään kamat) 1.8T (AEB) -koneeseen? Hyvä ja halpa hakusessa, mutta nämä kaksi määrettä niin harvoin kohtaa...

                                        Lahden Autoasennuksesta voisin käydä kysymässä, kun omistajakin on tuttu mies. Tarjouspyyntöjä on muutamaan paikkaan tullut läheteltyä, ainoastaan KHK-Autosta (Lotilan teollisuusalue) tullut vastaus tähän mennessä.

                                        Kuinka paljon kyseisestä työstä yleensäkään kannattaa maksaa/paljon hommaan menee tunteja?

                                        Comment


                                        • #21
                                          Soita tonne MR-autoon, googlesta löytyy.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Pitäisi löytää Lahden seudulta joku firma, jossa suostuvat kohtuuhintaan irrottamaan vaihteiston (manuaali) ja laittamaan toisen käytetyn tilalle. Osaava harrastajakin käy.

                                            Comment


                                              #23
                                              http://www.paijathameenautohuolto.fi/ ?

                                              Comment


                                                #24
                                                Jos jaksat Mallusjoelle asti ajella niin kannattaa kysästä http://www.japan.fi/ Tuolla oon teettänyt omiin autoihin kaikki isommat rempat ja huollot. Paikan ulkoasu ei ehkä vakuuta mutta omat kokemukset pelkästään positiivisia.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Välttäkää ainakin IRT Korjaamoa. Lähellä sitä Lidliä!

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Mitä niistä? Ite käyttäny Launeen Autoasin palveluita asioihin joita itse en osaa/viitti tehdä ja tyytyväinen olen ollut..

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Päijät-Hämeen Autohuoltoa voin suositella myös. Omistaja on Audiharrastajia itsekin.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viesti
                                                        Ite käyttäny Launeen Autoasin palveluita asioihin joita itse en osaa/viitti tehdä ja tyytyväinen olen ollut..
                                                        Käytin myös joskus silloin kun se oli AD-ketjua. Pikkusiskon Opel Vectran taka-akselin puslanvaihdosta olisivat halunneet 1200 €, kun hovikorjaajani hoiti saman 270 € .

                                                        Kiitos vinkeistä. Päijät-Hämeen Autohuollon kanssa ollaan nyt puhelimitse asioitu.

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          No juu aika suolainen hinta tarjottu. Mulla on siellä tuttu töissä:)...

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            No nyt olisi vaihteisto tiedossa Hgistä, mutta se pitäisi saada auton kyydissä Hgistä Lahteen lauantaina, jos on vapaaehtoisia, niin yv tavoittaa. Kulut korvataan.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X