Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Halvalla työvaatteita

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Haalarit korjaamohommiin?

    Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi tilata vaikka Wurthin työhaalarit netin kautta?

    Comment


      #62
      Aika monelle foorumilla olet jo tätä kysynyt ja ainakin jo 2:lla olet jo vastauksen saanut... Mikä tässä kyselyssä nyt on ideana??

      Comment


        #63
        Vaan mistä tai miltä merkiltä saisi kivat turvapopot ns "rintavaan" JA kapeaan jalkaan? Talvikenkinä tällä hetkellä Haixin Airpower P3 ja on oikein mukava omaan jalkaani (jalka ei kipuillut edes alussa, kunhan kiristuksen sai kohdilleen). Perinteisten Suomessa valmistettujen turvakenkien lesti kun tuntuu olevan ihan järettömän leveä minun jalkaani.

        Noista P3 kengistä kun perhana puuttuu varvassuojaus.

        Comment


        • #64
          Itselläni sama ongelma Sieviläisten kanssa, Jalas tuntuu olevan vähän vähemmän leveä, mutta ei sitäkään kapeaksi ehkä käy sanominen.

          Comment


          • #65
            Mites nuo AirPower x21 kävisi, niissä on varvassuojus ja naulaanastumissuoja... En nyt muista, onko noissa sama lesti kuin P3:ssa. Aika paljon nauhan kiristyksellä saa tuota lestin leveyttäkin sopivaksi. Melko tarkka kuitenkin koon suhteen. Itselläni ei enää mahdu paksumpaa sukkaa kun alkaa puutua.

            Comment


            • #66
              Mistä saisi Audi-logolla olevia mekaanikon haalareita =)?

              Comment


              • #67
                Pomolle muokattiin yhdet Jalaksen kengät sopiviksi jossain, mutta en nyt muista yhtään missä. Mahdollisesti Jalas FootStop-Servicessä.

                Itse olen käyttänyt viimeiset 6 vuotta Sievin kenkiä töissä. Mallina ollut aina sama, Sievi DRIVE S3. Kengät siis jalassa päivittäin noin 8 tuntia putkeen, eikä koskaan vielä ole menneet rikki. Samat kengät yleensä käytössä pari vuotta, ja vaihdankin kengät vain sen takia, että näyttävät jo aika karseilta tai jossain on tullut hyvät II-laatuiset tai I-laatuiset alennuksessa.
                Omaan jalkaan nuo sieviläiset on just, eikä melkein sopivat, eikä huonot kengät tule kysymykseen työn luonteen takia. Töissä tulee melkein koko ajan oltua jaloillaan, eikä noiden kanssa ole kyllä ollut ikinä jalat kipeänä tms. Ainut miinus on että vaativat noin 2 viikkoa ennenkuin kenkä "pehmenee" käytössä niin, että kenkiä on helppo pitää (eivät ole uutena oikein taipuisat).
                Viimeksi muokannut Mehtala; 20.11.2012, 23:42.

                Comment


                • #68
                  Itte olen tehnyt lomareissutkin tämmöiset jalassa. Läpivalaisussa pitää vaan pistää suosiolla hihnalle :P

                  http://www.wildshoe.fi/product_details.php?p=474

                  Comment


                  • #69
                    Tommoset vois itekki tilata ens kuussa ku rahaa tulee :) Koulu kun maksaa puolet turvakengistä kuittia vastaan takas :)

                    Comment


                    • #70
                      Alkuperäinen kirjoittaja Hervast Näytä viesti
                      Itte olen tehnyt lomareissutkin tämmöiset jalassa. Läpivalaisussa pitää vaan pistää suosiolla hihnalle :P

                      http://www.wildshoe.fi/product_details.php?p=474
                      Tuollaiset löytyi itseltäkin kun ensimmäiset ostin, mutta S3:sten jälkeen ei enää pystynyt käyttämään. Tuntui jatkuvasti että kengät tippuu jalasta, sillä S2:ssa on matalampi varsi kantapäässä kuin mitä S3:ssa.

                      Janne__, en voi kuin suositella. Tämä on yksi niistä asioista missä halvalla ei saa hyvää.

                      Comment


                      • #71
                        Jep, ens kuussa tilaukseen. Ja ne snickersin housut ajattelin hakee.. Takin lupaski mutsi maksaa :)

                        Comment


                          #72
                          Airpower X21 on liian leveä mun jalalle, se on ton "lättäjalka" lestin tuotos. R3 istuis, mutta missä pääsis Suomessa kokeilemaan.

                          Comment


                          • #73
                            Täältä löytyis. Matkaa toki. Kipsivalos jalasta niin sovitellaan.. ;)

                            Comment


                              #74
                              Jalaksen kengät joutavat ämmässuolle!
                              Tulevat melko kalliiksi koska viikottain pitää pohjalliset. Ainakin osassa turvakenkien pohjallisissa kantapäässä vihreä lappu joka irtoo jos kenkää pitää koko päivän töissä.

                              Comment

                              Working...
                              X