Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Asiakaspalveluavautumista (oli: HK potku)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ai että Tele Finlandilla, tuolla Soneran halpaliittymä brändillä olisi paremmin asiakaspalvelijoita? Epäilenpä suuresti.

    Comment


      Siellä on sen verran vähemmän asiakkaita, että ehtivät vastaamaan paremmin...

      Comment


        Myöskin noissa teknisissä asiakaspalveluissa pystyvät hoitamaan normaalin asiakaspalvelun asioita, joskin on maksullinen puhelu mutta vastineeksi ei ole koskaan ollut jonoa.

        Comment


          Kävin hankkimassa itselleni frakkipaketin Tapiolan juhlapuvusta, Espoon Louhentieltä. Sovitin frakin ja tykötarpeet viikko sitten, jolloin sovimme miesmyyjän kanssa housujen lahkeitten muutoksen ja noudon tälle päivälle. Tuon jälkeen vahvistin paketin sisältävän kaiken ja lopuksi maksoin puolet kauppahinnasta.
          Tänään kävin noutamassa paketin ja hämmästyin kovin, kun kassarouva napautti loppuhintaan 20 euroa lisää muutoksista.
          Yritin selittää ettei tuollaista sovittu viikko sitten, johon myyjä ämpyili, että paketti menee muutenkin liian halvalla. - Eihän siinä sitten auttanut muu kuin maksaa, vaikka syljetyttikin.

          Ei minun talouteni yhteen kaksikymppiseen kaadu, mutta tämän asiakaspalvelukokemuksen jälkeen minä en tule käyttämään Tapiolan Juhlapuku -yrityksen palveluksia kuin äärimmäisessä hädässä.

          Comment


            Oisit jättäny ostamatta.

            Comment


              Frakkipalvelu NAM on mun kantapaikka jos pitää vuokrata vaatteita.

              Comment


                Itsekin olen käyttänyt aikaisemmin frakkipalvelu NAM:ia ja siitä ei ole minulla pahaa sanaa sanottavana.
                Olin kuitenkin jo ehtinyt maksaa puolet etumaksuna, joten en oikein raaskinut heittää sitä hukkaan. Toisaalta juhlat on jo huomenna, joten aikataulukaan ei joustanut. - Toivottavasti tuolla nyt pärjää muutaman vuoden eteenpäin, eli mitoissa ei tapahdu dramaattisia muutoksia.

                Comment

                Working...
                X