Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Härski Näytä viesti
    Eipähän noita paljoa myynnissä ole. Missähän on alkuperäiset vanteet tuosta?
    Pakoputkikin on, ainakin ulostulon osalta, muuttunut alkuperäiseen verrattuna. Saksan hintatasoon nähden tuo on jopa halpa.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
      Henkilökohtaisesti katsoisin sellaisen jossa laatikko toimii. Ei mulla muuta.

      P.S. On tarjottu jo Jarkolle mutta siellä haetaan väkisin jotain öljyvatkainta ;)
      Ihme homma. Mie en ainakaan ottais mitään öljyvatkainta, jollei olis pakko :)

      Comment


        Alle 2k€ toimiva A2: http://www.nettiauto.com/audi/a2/7100547

        Comment


          "voidaan myydä heti asiakkaalle, jolta saamme ostaa uudemman auton (vm. 2005-2015) edullisesti. "

          Samalla autokaupalla aikasemminkin ollu halvalla autoja myynnissä samanlaisella ehdolla.

          Comment


          • http://m.nettiauto.com/audi/a4/7098890

            Kenenkähän clubilaisen vanha? Iski quattrokuume ja tarttis -09 RS Octavia vaihtaa johonkin :P

            Comment


              Ihmettelen miksi nuo kilvenaluset jätetään kun laitetaan auto kiertoon. Vai onko usko mennyt ja hyljätty koko merkki...

              Comment


                Tai sitten on ruuvit vaan ruostunu kiinni, eikä jaksa taistella niitä irti?

                Comment


                  No sekin voi olla. Itse jaksaisin taistella ;)

                  Comment


                    A6:sen kun myin, niin ostaja tuli niin nopeasti ettei ehtinyt ruuvaamaan. Soitti, että hän lähtee Kuopiosta tulemaan enkä tietenkään siihen hätään löytänyt mustasta aukosta (häkkivarastosta) alunperin paikalla ollutta alusta. Niin ne vain saattaa jäädä jos ei hoksaa ennen myynti-ilmoituksen tekoa ruuvata irti. :) Eri asia jos liikkeeseen vie ajan kanssa, mutta eihän tuonkaan Audin edellinen omistaja välttämättä noita ole kiinnittänyt.

                    Comment


                    • http://m.nettiauto.com/audi/a4/7098890
                      Kenenkähän clubilaisen vanha? Iski quattrokuume ja tarttis -09 RS Octavia vaihtaa johonkin :P
                      Autohan on meillä myynnissä, tutun auto ja pyöräkuume myymisen syynä.
                      Tälleen OT:na kollega oli yritellyt sulle soitella pitkin päivää asian tiimoilta.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
                        A6:sen kun myin, niin ostaja tuli niin nopeasti ettei ehtinyt ruuvaamaan. Soitti, että hän lähtee Kuopiosta tulemaan enkä tietenkään siihen hätään löytänyt mustasta aukosta (häkkivarastosta) alunperin paikalla ollutta alusta. Niin ne vain saattaa jäädä jos ei hoksaa ennen myynti-ilmoituksen tekoa ruuvata irti. :) Eri asia jos liikkeeseen vie ajan kanssa, mutta eihän tuonkaan Audin edellinen omistaja välttämättä noita ole kiinnittänyt.
                        Itelläki jäi ottamatta vanhasta audista sen takia nuo pois kun ostaja soitti ja sano lähtevänsä kattomaan. Just ja just kerkesin auton jollain tapaa siivoomaan. Oli vielä 20 astetta pakkasta, joten osittain senkin takia jäi ottamatta.. Uuteen en ole vielä aikaseksi saanut niitä hommattuakaan.

                        Comment


                          Minä en kerennyt myöskään irrottaa pois taustakilpiä, mutta toivoin ostajan irrottavan ne ja laittavan postissa - niinhän ostaja tekikin

                          Comment


                            Kyllä mä oon jättänyt noihin kilvenpohjat kiinni, mut kaksi viimeistä audia mä olen tainnut clubilaisille myydäkin.

                            ei ole audi, mutta muuten aika hieno ainakin tällaseks tai sit noi e75 bebsit vaan hämää...
                            www.nettiauto.com/7111985

                            Comment


                              Tuollaista Smart Roadsteria ajaneena täytyy todeta että on hyvin hauska laite. Teholukema on mitä on mutta mutkaista tietä tuolla mennään näkymättömiin aika monelta autolta. :)

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                Kyllä mä oon jättänyt noihin kilvenpohjat kiinni, mut kaksi viimeistä audia mä olen tainnut clubilaisille myydäkin.

                                ei ole audi, mutta muuten aika hieno ainakin tällaseks tai sit noi e75 bebsit vaan hämää...
                                www.nettiauto.com/7111985
                                Katsoin samaa laitetta, pakko olla vaan ne bebsit. Toivottavasti...

                                Comment


                                • Aivan totaalisen kamala auto kun katsoin kuvan muilla vanteilla.

                                  Onkohan joku muuten ostanut sen todella vähän ajetun urssin? Hävinnyt näemmä myynnistä.
                                  Edit. siis tämä: http://m.nettiauto.com/audi/s4/7075541

                                  Comment


                                    Osa isoa ja hienoa historiaa myynnissä (sinivalkoisin silmin).

                                    Comment


                                      Hieman offtopikkina, en ole ite jaksanut lähteä paria muovinpalasta irrottelemaan parista viimeisestä myymästäni, olen kyllä molemmille ostajille kehoittanut liittymistä tai ainakin tulla tänne foorumille ihmettelemään. Minusta siinä ei ole mitään väärää saada näkyvyyttä klubille, vaikkei kys. auton omistaja jäseniä olisikaan, esim. ajattelin jossain vaiheessa hankkia pikkusiskon ja äidin autoon aluset, kun molemmilla A4 on ollut jo hyvän aikaa.

                                      Comment


                                      • Mistäs sitä tietää millaselle liikennesialle se auto päätyy... Että onko se näkyvyys sittenkään niin hyvä juttu. :)

                                        Comment


                                        • Samasta syystä ei kehtaa omaankaan autoon laittaa :)

                                          Comment


                                            Samapa tuo mulle. Meneekö vaan vähän pointti siitä että vain clubilaiset voi sen ostaa? Vai vieläkö se on käytäntö. Mut se siitä mun osalta :)

                                            Comment


                                              Tänään haettiin Muuramesta Suomen autoliikkeen tuoma 4F siskon miehelle. Auto oli juuri sellanen kuin puhelimessa oli sanottu. 2000€ tuli maksamaan kuljetus, katsastus ja muut paperihommat. Verot tulee sitten perästä. Perälootaan oli jätetty kaupantekijäisiksi neljä laatikkoa olutta. Ei voi kuin suositella.

                                              Comment


                                              • Kymmenen vuotta vanha ja paali kunnossa, melkosen hinnankin vielä keksineet.
                                                http://www.nettiauto.com/kia/sorento/7118899

                                                Comment


                                                • Ei välttämätt kannata huudella, että kaupantekijäisenä annetaan ulkomailta verovapaana tuotua olutta. Saattaa olla ettei kaikki viranomaiset oikein tykkää tuollaisesta toiminnasta...

                                                  Comment


                                                    Siinä on Rinta-Juoppoa viety 16-0 tai sitten on tullut vaihdossa eurolla. On kyllä ihan paali kamaa tuolla hinnalla.

                                                    Comment


                                                      Jos olikin suomalaista olutta?

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Smigel Näytä viesti
                                                        http://m.nettiauto.com/audi/a4/7098890

                                                        Kenenkähän clubilaisen vanha? Iski quattrokuume ja tarttis -09 RS Octavia vaihtaa johonkin :P
                                                        Minun auto kyseessä. Ps. alusten ruuvit ovat loistokunnossa, en vain ole malttanut irroittaa niitä :)

                                                        Comment


                                                          http://m.nettiauto.com/audi/a4/71028...unt=1&vifNav=Y
                                                          Onkos tuo linjassaan? Kaveri tuota olisi mahdollisesti ostamassa.

                                                          Comment


                                                            No onhan tämä korean ihme jo 11 vuotta vanha Ja pohja puhki


                                                            http://www.nettiauto.com/kia/sorento/7118899

                                                            Comment


                                                              Oli jo kuus viestiä sitten. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X