Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät TV-sarja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Joo, ihan hyvä ohjelma, ehkä hiukan "halvasti" tehty mut muuten ok.


    Itellä näkyy MAX ja alunperin sen hankin F1:n takia, nyt kun Räikkönen ei aja enää Ferrarilla olen monta kertaa meinannut lopettaa ton kanavapaketin tilauksen (14.90e/kk).

    Mutta kun nyt se Formula ei ookkaa se juttu vaan: TopGear,Virittäjät,Teemun tallista,MM-Ralli,SM-Ralli,Boxing Night,UFC.... onhan noita ihan katottavia sarjoja ja ohjelmia jokunen. Lisäksi JUNIORI-kanavalta tulee koko ajan lasten ohjelmia niin sehän on hyvä syy olla katkasematta tota pakettia :)

    Comment


    • #62
      Melkonen pettymys oli kyseinen sarja. Sisällöltään tökerö. Salo kysyy "onks tässä jotai mitä pitäis tietää.." ja sitte ajaa lenkin. täts it. ei tuu jatkossa seurattuu.

      Comment


      • #63
        OT: tuo Teemun tallista on niin hirveää katsottavaa että en ole vielä yhtään jaksoa pystynyt katsomaan loppuun asti. Eikä ne jaksot edes ole pitkiä.

        Eka virittäjät jakso ei ihan täysin vielä vakuuttanut, mutta pitäähän tuota seurata jatkossakin. Ajokuvaan olis voinut panostaa minun mielestä vähän enemmän ja vaikkapa kellottaa autoille kierrosaika vertailun vuoksi. Ihan kehityskelpoinen ohjelma kuitenkin.

        Comment


          #64
          Paikallislehdessä oli tässä hetki sitten juttu aiheesta, kotkalaisesta tuotantoyhtiöstä idea on kuulemma kotoisin. Siinä oli puhetta, että formaatti olisi menossa ulkomaille asti ja muistanko väärin, jos sanon, että mm. Jean Alesi olisi lupautunut mukaan, mikäli tuo Ranskaan ikinä päätyy.

          Comment


          • #65
            Virittäjät ja Teemun tallista on tehty kotimaisten tuotantoyhtiöiden toimesta (pikku rahalla), tuotanto ei voi olla hyvää, näitä sarjoja pitääkin katsoa pelkästään autojen takia.


            Kattoo sit vaikka TopGearia kun haluaa laatua myös tuotannon puolelta...

            Comment


              #66
              Vähän oli pettymys, juurikin tuo tempo ohjelmassa ja niukat kommentit. Toisaalta Mikan antamat "neuvot" oli sinällään kivaa kuultavaa, kuten Corolallle perän lukon tiukkuudesta yms.
              Enemmän ajokuvaa ja kellotus olisi hyvä idea.

              Comment


                #67
                Ennakkoasenne ihmisiä kohtaan, jotka viritelmänsä tuollaiseen ohjelmaan vie, ei kyllä noussut. Ja siellä on mukana sellasia autoja jotka on teetetty täysin jossain pajalla. Mikä virittäjä semmonen on?

                Corolla oli sentään toimiva ratapeli. Nissani taas taas tyypillinen "viritys" eli tehoa ilman sen suurempaa pohdintaa ajettavuudesta.
                Vielä en ole keksinyt miksi siellä on niitä uudempia jenkkejä yms vakioautoja. Toivottavasti ne ei ole vakioautoja.
                Erittäin halvalla tehty ohjelma, lälläritkin oli alepa luokkaa, eli hyvä kun kuuluivat. Salo vetää pari rundia välillä kypärä päässä ja välillä ei. Jostain täytyy tietysti lähtee liikkeelle.

                Comment


                  #68
                  No se yks uudempi jenkki ny sattuu olemaan Roush stg 3 musse, jos epäilet auton suorituskykyä, niin katoppa muutaman vuoden takainen Top Giöri missä ne testaa sitä radalla. Eli periaatteessa kyseessä on jenkkimuskeli eurooppalaiseen makuun (ei tuu merisairaaksi ajettaessa)

                  edit: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ower_Lap_Times <- tuolakin sijalla 94
                  Viimeksi muokannut J-M Koopikka; 16.2.2011, 10:22.

                  Comment


                    #69
                    No mun mielipide vaan on, että ns tuotantoautot olis voinu jättää pois. Tuokin näyttää olevan valmis paketti jonka on saanu rahalla ostaa ja joku pulju sen on asentanu.

                    Ne joilla on rahaa tietysti ostaa kaiken valmiina ylensä, mutta mun kirjassa se ei saa virittäjä arvonimeä. Rahan tuhlaaminen ei nimittäin vaadi osaamista, koska minäkin osaan sen homman ;)
                    Virittäjä on mun kirjassa sellanen, joka tuo autoon jotain omaa ja tekee myös edes osan "virityksistä" itse. Ja kromilistojen teippaaminen tai vaihdekepin nupin vaihto ei kelpaa.
                    Viimeksi muokannut Puuhapete; 16.2.2011, 10:28.

                    Comment


                      #70
                      Ei ole Roush "tuotantoauto", vaan vähä sama kuin MTM virittäisi Audia, kuten clubsport-jutut

                      Comment


                        #71
                        No tuo on vain mun mielipide, ei muiden tarvitse sitä hyväksyä :)

                        Minä voisin siis ostaa 10 Rushia ja ne olisi kaikki identtisiä. Mun mielestä täyttää tuotantoauton määritelmän.
                        Sama asia kun radalle rehattais vakio RS6. Sekin on viritetty versio 6 sarjalaisesta

                        Comment


                          #72
                          Näytti vähän siltä kuin ohjelma ois ykkösellä kuvattu purkkiin eikä kunnollista käsistä sanojen suhteen. Salo ehkä vähän liianki jäykkä. Tuntu, että se ois käyny vaan rahat hakemassa tuotantoyhtiöltä. Kyllähän tuota kuitenki ihan mielellään katteli.

                          Comment


                          • #73
                            Itse tulee seurattua ohjelmaa jo senkin takia kun Peipon pari komeeta Nismoa on mukana. Makunsa kullakin mutta mielestäni ihan hyvä että on vähän uudempaakin kalustoa mukana, näkeehän niitä vanhoja raatoja omassakin tallissa "virittäjä" jos toinenkin..

                            Comment


                              #74
                              Suomalaisia vaivaa edelleen vahvasti se kansantauti nimeltään kateus. Mitään ei saisi koskaan missään esitellä vaan kaikki olisi pidettävä piilossa ja vielä vähätellä että tuo nyt on tuollainen varjossa kasvanut. Toinen on tuo ikuinen katsastusmiehen pelko, eikös ne laitteet vaan kannata pitää laillisina eikä harrastaa mitään laittomuuksia? :)
                              Komppaan Jukkaa tässä asiassa. Ihmisten talleissa on varmasti paljon teoksia, joita ei koskaan tulla näkemään missään, paitsi siellä tallissa. Yksi syy tähän voi olla juuri se, että ei haluta aiheuttaa "pahaa verta" muissa ihmisissä. Toinen syy voi olla se, kuten Jukka myös mainitsi, että vähätellään omaa aikaansaannosta ja sitä kautta pelätään mahdollisesti negatiivista kritiikkiä.

                              Vaikka itse lukenkin itseni "orkkissivulistamiehiin" kunnioitan kyllä ennen kaikkea hyvin ja laadukkaasti tehtyjä tuunauksia, olkoonkin että tyylisuunta ei välttämättä aina olekaan minun mieleinen. Ensimmäisessä jaksossa nähty Corolla toivottavasti on muotoiltu kieli poskessa mentaliteetilla. Tekniikkapuolihan tuossa näytti kunnossa olevankin.

                              Comment


                              • #75
                                Tosta voi katella virittäjiä ihan laillisesti online
                                http://www.streetfire.net/video/virittjt_2201450.htm

                                Comment


                                  #76
                                  Tuli katsottua, ja ihan huvittava. Parannusehdotukset tässä on tullutkin jo listattua. Ajokuvia ja kierrosaikoja + dataa, esim huiput siinä Alastaron suoralla tai nopeus referenssimutkassa tms.

                                  Mulle se on ihan sama, kuka auton on rakentanut. Puuhapeten asenteella Ameriikan mantereella ei olisi montaa viritettyä autoa, kun siellä on ihan pajoja, jotka niitä tekevät. Mielipiteitä on monia, ja mulla on monesti se eriävä :) Hienoa, kun joku tekee ja toinen ostaa -onpa variaatioita normiautoihin kumpikin tapa.

                                  Eilisen ohjelman hirviökorolla oli ohjelmaan kuuluva auto, ja se kevyttuunattu nissani taas ei olisi mielestäni ansainnut paikkaa tuolla. Mielenkiinnolla odotellaan Oliota, milloinkas se on ruudussa?

                                  Comment


                                  • #77
                                    Ei mitään tietoa koska olio ruudussa mutta Reetan Opelin kanssa samassa jaksossa.

                                    Ohjelmahan näytti paremmalta kuin uskalsin odottaa. Kuvauksissa tosiaan oli se meininki että kerralla vedettiin melkein kaikki purkkiin, ei paljon sanomisiaan tai tekemisiään päässyt korjaamaan. Salo ei ajanut niin montaa kierrosta että mitään aikoja olisi päässyt mittailemaan. Mun autosta esim. jäi ESP päälle kun en sitä tajunnut ottaa pois päältä eikä Mika sitä kuulemma osannut ottaa pois niin se oli siinä. Uudestaan ei kuvattu ilman ESP:tä ja onhan se nyt ihan eri auto radalla kun sen napsauttaa pois päältä :(

                                    Comment


                                      #78
                                      Puuhapeten asenteella Ameriikan mantereella ei olisi montaa viritettyä autoa, kun siellä on ihan pajoja, jotka niitä tekevät
                                      Se mitä ajattelen Jenkeistä ja niiden maailmasta ei ole julkisesti kirjotettavaa. Nehän sentää kuivaa kissan mikrossa, jos sitä ei ole ohjeissa kielletty.
                                      Yksi periaate mulla on. Oma mielipide on se oikea ja muut on aina väärässä ;)

                                      Comment


                                      • #79
                                        Alkuperäinen kirjoittaja jukkan Näytä viesti
                                        Mun autosta esim. jäi ESP päälle kun en sitä tajunnut ottaa pois päältä eikä Mika sitä kuulemma osannut ottaa pois niin se oli siinä. Uudestaan ei kuvattu ilman ESP:tä ja onhan se nyt ihan eri auto radalla kun sen napsauttaa pois päältä :(
                                        Oikeesti? Aika erikoista ettei ammatikuski tiedä miten nykyautoissa ESP:n saa pois päältä. Ja jos ei itse osaa niin miksei kysyny? Ei voi olla niiin kiire ettei voi pysähtyä kysymään asiaa jolla on vaikutusta ohjelman viihdearvoon kuin myös arvioon autosta.

                                        Itse ohjelmasta.
                                        Olihan tuo sen näköistä että kerralla on purkkiin vedetty,
                                        mutta siitäkin huolimatta kohtuullista jälkeä.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oikeesti? Aika erikoista ettei ammatikuski tiedä miten nykyautoissa ESP:n saa pois päältä. Ja jos ei itse osaa niin miksei kysyny? Ei voi olla niiin kiire ettei voi pysähtyä kysymään asiaa jolla on vaikutusta ohjelman viihdearvoon kuin myös arvioon autosta.

                                          Jos mitään nopeutta ei mitata eikä tämän johdosta edes meinata ajella äärirajoilla niin lienee yksi lysti Salolle onko siinä hitaassa rataa kiertävässä autossa espiä vai ei, kunhan kurvailee muutaman kierroksen radalla ja lähtee sitten taas pettämään Norikoa :)

                                          Comment


                                            #81
                                            Muistetaan taas ne hyvän maun rajat. Edellisestä vihjailusta voisi herkempi ottaa jo nokkiinsa ja kirjoittaja saada tarpeettonta harmia itselleen.

                                            Comment


                                            • #82
                                              On poistettu tuo linkin takaa löytyvä video :(

                                              Comment


                                              • #83
                                                morjens tännekin.. kyllä se salo oikeesti kovaa ajoi ja ainakin omasta mielestä se näytti makeelta.. mun kohdalla oli ensimmäinen kerta kun joku vieras edes ajaa camarolla niin että en itse ole kyydissä ja muutenkin sillä on ajanut vain 3 vierasta :)

                                                Salo sanoi lähitessään radalle että hän ei aja kovaa.. tyrmäsin heti ajatuksen ja sanoin että ei kun ajat sen mitä kulkee tämä tykkää siitä.. ja sitä vartenhan Camaron ahvenistolle vein jotta näkisin mihin se ammattilaisen käsissä pystyy.. OLI-O tuli nähtyä ekakertaa livenä ja oli hyvännäköinen.. Turistiin Jukan kanssa hotellillakin hetki ja tuntui asialliselta kaverilta vaikka jenkki harrastaja olikin juttukaverina ;) Terveisiä vaan täältä itäsuomesta olion kuskille. Mielenkiinnolla odotan omaa jaksoa että mitähän sitä on tullut jäykisteltyä kameroiden edessä :)
                                                -HP
                                                Viimeksi muokannut okkim; 17.2.2011, 09:54. Perustelu: Korjattu turhia rivityksiä.

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Terveisiä vaan Harrille Lahdesta :)
                                                  Täällä kovasti jo odotellaan millon Camaro on radalla.

                                                  t.Entinen Tohmajärven poika

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Jos mitään nopeutta ei mitata eikä tämän johdosta edes meinata ajella äärirajoilla niin lienee yksi lysti Salolle onko siinä hitaassa rataa kiertävässä autossa espiä vai ei, kunhan kurvailee muutaman kierroksen radalla ja lähtee sitten taas pettämään Norikoa :)
                                                    Olet Arto oikeassa, tuon voi helposti käsittää ihan toisella tavalla mitä tarkoitin. Elikkä hitaalla tarkoitin sitä että on hitaita laitteita verrattuna siihen millä Salo on "tottunut" ajamaan radalla. Tämän johdosta en jaksa uskoa että oli oikeasti kovinkaan täpinöissään ajelusta yhdelläkään autolla. Vielä kun minkäänlaista riskiä ei varmasti viitsi ottaa sen suhteen että romuttaisi toisten autoja tuommoisessa tilanteessa.

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      No ja nimenomaan näin. =)

                                                      Onko kukaan keksinyt uutta sijaintia, mistä tuota pääsisi tuijottamaan? Edellinen kerkesi livahtaa ohi. Kai se on itseään sen verran sivistettävä..

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Sunnuntaina tulee vielä uusintana maxilta 17:30. Jos kyseinen kanava näkyy...

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          tuosta kovasti ajamisesta sen verran että en tiedä miten toisena ja kolmantena kuvauspäivänä ajoi,mun osuus oli ekana päivänä ensimmäisenä ja voin kertoa että kun pyysin Saloa ajamaan kovaa Camarolla niin kyllä se myös ajoi.. pääsuoran veti todella loppuun lappu lattiassa ja sen kaarteen varikollepäin tuli ihan tapissaan oli makeeta katella omaa kulkinetta sellaisissa nopuksissa oikealla radalla.. ja ei tuo nyt niin hidas kai pitäis olla että se vain tuntui minusta nopealta ;)
                                                          myöhemmin iltapäivällä pääsin itse ensimmäistä kertaa eläissäni radalle tutustumaan ja pääsuoralla jarruttelin todella hyvissä ajoin kun en tiennyt miten tuo vekotin käyttäytyy niin silti sain n.175kmh nopeutta ennen jarrutusta ja salo veti huomattavasti pidemmälle.. huiputhan Camarossa on vain 220kmh..

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Kaveri / Rata-auton toinen omistaja on oman kulkineensa kanssa vielä tulossa seuraavissa jaksoissa, Mustaa ruutia....
                                                            Viimeksi muokannut The Base; 18.2.2011, 22:22. Perustelu: oikokirotusta...

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Kas kas, ai Vehviläismikon Supra on tulossa?
                                                              Nappaa Pasi jaksot talteen kovodigipoksille ja laita meille nettiin =)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X