Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ostamassa A4 cabriota

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Kiitos Arto vinkeistä :)
    V6 kyllä houkuttelisi juurikin mainitsemiesi soundien takia mutta jos huolto- ym kustannukset nousee rajusti, pistää miettimään.

    Comment


      #32
      Itsellä myös kauhea 8E Cabrio -kuume jo toista vuotta päällänsä. Tulkaas nyt joku ostamaan tuo B7 pois. :)
      Viimeksi muokannut Killeri; 25.9.2016, 10:20. Perustelu: Kiitos vinkistä, ketjut yhdistetty.

      Comment


        #33
        No eipä ne älyttömästi. Pari litraa öljyä ja kaksi tulppaanit enemmän. Ja jakopää kalliimpi. Mutta toisaalta hajoavaa turboa ei ole.

        Comment


          #34
          Kyllä ei Cabrioletiin neloskone, tai mikään disesel, sovi. Tuskin niitä kilsoja kesäpelillä niin paljon tulee että kulutuksella Isla merkitystä olisi. 3.0 on vähän ongelmallisen maineessa, mutta lienee aika 1:1 2.4:n kanssa. Pikkukutosia ei vaan liikaa pyöri foorumeilla niin ei tiedä ongelmista.

          Comment


            #35
            Mua ei pelota kesäauton kulutus, mutta tuolla aiemmassa julkaisussani jo kyselinkin eri moottorivaihtoehtojen kannalta vähäongelmaisinta / edullisinta mahdollisten korjausten kannalta. Mitä maksaa esim jakohihnan vaihtohuolto eri mallien kesken vertailtuna? Tuplaantuuko kustannukset kun moottori kasvaa? Mun silmissä konehuone täyttyy äärimmilleen moottoritilavuuden kasvaessa.
            Anteeksi naisellinen epätietouteni asiassa :)

            Comment


              #36
              Olisikohan neloskoneisen hihnan vaihto ollut luokkaa 600..700€ ja v-koneisen tonnin. Niitä vaan tarvii tehdä siinä määrin harvoin, ettei tuolla erolla ole oikeastaan merkitystä.

              Itse en näe suurta eroa luotettavuudessa tämän ikäluokan laitteissa. Valitsee vaan itselleen sopivimman yksilön. Siis sen mikä puhuttelee, eikä ole kauheasti korjattavaa valmiiksi.

              Comment

              Working...
              X